Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Separator SE-3, bezstratny, do 4 akumulatorów

22-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 498 zł     
Użytkownik martad8
numer aukcji: 2038909249
Miejscowość Chotomów /k. Warszawy
Wyświetleń: 25   
Koniec: 19-01-2012 14:06:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Intelle - instalacje elektryczne i alarmowe na jachtach i łodziach motorowych

Separator MOSFET SE-3 bezstratny do ładowania
od 2 do 4 akumulatorów 12V/24V/130A
INTELLE
Inteligentne Systemy Zarządzania Energią

05-123 Chotomów
ul. Żeligowskiego 27/3
tel. +22 [zasłonięte] 63
kom. 0 505 [zasłonięte] 398
[zasłonięte]@intelle.pl
www.intelle.pl






Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem i instalatorem urządzeń firmy Mastervolt.

Opis urządzenia:

Niezbędny na każdym jachcie, który posiada silnik stacjonarny spalinowy wyposażony w alternator oraz więcej niż jedną sekcję akumulatorów, na jachcie z silnikiem zaburtowym z rozruchem elektrycznym, w przyczepie campingowej, camperze w innych zastosowaniach. Najczęstszym sposobem podłączenia jest przeznaczenie akumulatora rozruchowego (startowego) tylko i wyłącznie do rozruchu silnika spalinowego natomiast do zasilania wszystkich innych urządzeń zastosowane są oddzielne akumulatory hotelowe lub serwisowe.

Separatory INTELLE dla każdego jachtu, samochodu, przyczepy campingowej:

  • separator SE-3
    technologia MOSFET, bezstratny, maksymalnie do 4 akumulatorów, napięcie/prąd 12V/24V/130A, możliwe podłączenie panelu z woltomierzem, panelu z woltomierzem
    i wybieraniem manualnym ładowanych akumulatorów, zastosowanie do alternatorów silników stacjonarnych, silników zaburtowych, camperów, przyczep campingowych, do rozdzielenia prądów ładowania ładowarek i prostowników (zwiększenie banków akumulatorów), do fotoogniw, wiatroprądnic, innych zastosowań, włączany ze stacyjki
  • separator SE-2/VOLT
    technologia MOSFET, mikroprocesorowa, bezstratny, do 2 akumulatorów (startowy oraz hotelowy), napięcie/prąd 12V/130A, możliwe podłączenie panelu z woltomierzem, zastosowanie do silników stacjonarnych, zaburtowych z rozruchem elektrycznym
    i alternatorem, do camperów, przyczep campingowych, włączany w zależności
    od pomiaru napięcia
  • separator SE-2/KEY
    technologia MOSFET, bezstratny, do 2 akumulatorów (startowy oraz hotelowy), napięcie/prąd 12V/130A, możliwe podłączenie panelu z woltomierzem, zastosowanie do silników stacjonarnych, zaburtowych z rozruchem elektrycznym i alternatorem,
    do camperów, przyczep campingowych, włączany ze stacyjki
  • separator SD-3 METER
    technologia diodowa, do 3 akumulatorów, napięcie/prąd 12V/24V/110A, chłodzony wentylatorem, możliwe podłączenie panelu z woltomierzem, zastosowanie
    do alternatorów silników stacjonarnych
  • separator SD-3
    technologia diodowa, do 3 akumulatorów, napięcie/prąd 12V/24V/110A, chłodzony wentylatorem, zastosowanie do alternatorów silników stacjonarnych

Zastosowanie separatora MOSFET SE-3:
  • do ładowania akumulatorów (do 4 akumulatorów łącznie z akumulatorem startowym) w jednostkach pływających posiadających silnik stacjonarny
  • do ładowania akumulatorów na jachtach z silnikiem zaburtowym posiadającym stacyjkę, rozruch elektryczny i alternator
  • do zwiększenia odseparowanych wyjść ładowarek i prostowników
  • do rozdzielenia prądów ładowania z fotoogniw i wiatroprądnic
Najważniejsze funkcje separatora MOSFET SE-3:
  • bezstratny przepływ prądu ładowania akumulatorów w przypadku włączonego alternatora (alternator pracujący na pasku klinowym silnika spalinowego stacjonarnego, w osi koła zamachowego w silnikach umieszczonych w studzience lub w silniku zaburtowym)
  • blokada prądów wyrównawczych pomiędzy akumulatorami w przypadku wyłączenia alternatora po ładowaniu
  • separacja pomiędzy akumulatorami po wyłączeniu alternatora, co umożliwia korzystanie ze zgromadzonej energii z każdego akumulatora oddzielnie
  • separacja akumulatora startowego przeznaczonego tylko i wyłącznie do rozruchu silnika spalinowego
Najważniejsze zalety separatora MOSFET SE-3:
  • separacja umożliwiająca podłączenie 4 akumulatorów:
    INPUT(+) - wejście INPUT podłączone do alternatora i akumulatora startowego
    BAT(1) - akumulator hotelowy1 (sekcja akumulatorów)
    przeznaczony do zasilania urządzeń pokładowych
    BAT(2) - akumulator hotelowy2 (sekcja akumulatorów)
    przeznaczony do zasilania urządzeń pokładowych
    BAT(3) - akumulator hotelowy3 (sekcja akumulatorów)
    przeznaczony do zasilania urządzeń pokładowych
  • całkowicie bezstratny - co oznacza, że całe napięcie z alternatora przenoszone jest na zaciski ładowanych akumulatorów
  • nie wymaga kompensacji spadku napięcia
  • możliwość podłączenia panela z woltomierzem cyfrowym z podświetleniem
    typu VOLT3 dokonującym oddzielnego pomiaru na wszystkich 4 akumulatorach (pomiar wybierany pokrętłem) panel VOLT3 nie jest dołączony do separatora
    - należy zakupić go oddzielnie
  • możliwość podłączenia panela z woltomierzem cyfrowym z podświetleniem
    oraz manualnym wyborem ładowanych akumulatorów typu RE-VOLT3 dokonującym oddzielnego pomiaru na wszystkich 4 akumulatorach (pomiar wybierany pokrętłem) oraz umożliwiającym manualne projektowanie, które sekcje mają być w danej chwili ładowane (ładowanie wybierane pokrętłem) panel RE-VOLT3 nie jest dołączony
    do separatora - należy zakupić go oddzielnie
  • możliwość podłączenia woltomierza cyfrowego RC-VOLT6 z wyświetlaczem dwuwersowym LCD z programowaniem alarmów stanów niskiego i wysokiego napięcia na akumulatorach. Woltomierz RC-VOLT6: programowane alarmy, 2 języki obsługi, programowanie nazw akumulatorów, pomiar do 6 napięć, współpracuje z separatorami INTELLE: SE-3, SE-2/KEY, SE-2/VOLT, SD-3/METER, sygnalizacja alarmu świetlna lub świetlno-dźwiękowa. RC-VOLT6 umieszczany jest jako urządzenie indywidualne lub na tablicy 12V jako główne urządzenie kontrolujące stan napięć. woltomierz RC-VOLT6 nie jest dołączony do separatora - należy zakupić go oddzielnie
  • możliwość podłączenia separator SE-3 ze wspomaganiem akumulatora rozruchowego lub bez wspomagania
  • obudowa separatora obojętna temperaturowo i potencjałowo - może być montowana na elementach metalowych
  • zwarta zintegrowana obudowa wykonana z aluminium malowanego proszkowo oraz wygrzewanego w piecu 200oC, Obudowa odporna na korozję, zasolenie, wilgoć
  • niskorezystancyjne, wygodne podłączenie na śrubach mosiężnych M6 z nakrętkami mosiężnymi 10
  • łatwy montaż do płaszczyzny mocowania: 4 śruby lub 4 wkręty
  • niewielkie gabaryty urządzenia: 239x150x47(mm)
  • wysoki prąd ciągły przenoszenia do 130A na każdym kanale
  • możliwość pracy z alternatorami samowzbudnymi i obcowzbudnymi
  • możliwość podłączenia woltomierza cyfrowego z podświetleniem produkcji INTELLE umieszczonego na oddzielnym panelu poprzez szybkie złącza, który mierzy napięcie na każdym akumulatorze oddzielnie wtyk-gniazdo
  • przykładowe parametry woltomierza VOLT3: indywidualny, odseparowany pomiar napięcia na 4 akumulatorach (sekcjach akumulatorów) poprzez ustawienie na odpowiednią pozycję przełącznika obrotowego
  • układ pomiarowy jest zasilany tylko w trakcie pomiaru napięcia z sekcji, która jest aktualnie mierzona
  • duży zakres pomiaru od 7V - 20V
  • duża dokładność pomiaru +/- 0,03V
  • duża częstotliwość repetycji pomiaru: pomiar on-line
  • duży, czytelny wyświetlacz z podświetleniem niebieskim, wyświetlanie dużych, czytelnych cyfr z informacją: DC, V
  • dołączony przewód systemowy o długości 7 metrów

Separator MOSFET SE-3 jest urządzeniem pracującym samoistnie.
OPCJONALNIE do separatora SE-3 można podłączyć przewodem systemowym:
  • panel separatora - woltomierz cyfrowy z podświetleniem typu VOLT3
  • panel separatora - woltomierz cyfrowy oraz przełącznik obrotowy do manualnego wyboru ładowanych akumulatorów typu RE-VOLT3
  • panel separatora - programowalny woltomierz cyfrowy typu RC-VOLT6
    (alarmy stanów napięć, główne urządzenie kontroli napięć na jachcie)
* Wymiary oraz schemat podłączenia ilustrują poniższe rysunki.
  • realizacje elektryczne
  • produkcja urządzeń
  • modernizacje
  • zarządzanie energią
  • monitorowanie energii
  • kompleksowe zaopatrzenie
  • projekty
  • dobór urządzeń
  • usługi eksperta
  • przeglądy eksploatacyjne
  • kliknij aby powiększyć
    Cena separatora bez panelu woltomierza oraz bez panelu woltomierza z ustawianiem manualnym ładowanych akumulatorów:
  • 498 PLN
    Formy płatności:
  • wpłata na konto + koszt przesyłki kurierem (25 PLN)
    Formy nadania przesyłki:
  • wysyłka kurierem
  • odbiór osobisty (brak kosztów dodatkowych)
  •   © 2008 INTELLE