|
[zasłonięte]@o2.pl
|
|
|
|
Przedmioty zakupione na aukcjach są nowe wraz ze wszystkimi dodatkami które oferuje producent.
Wysyłka w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty lub informacji o wysyłce za pobraniem Po kliknięciu "Kup Teraz" proszę o wysłanie maila z potwierdzeniem chęci zakupu, formą płatności (przelew na nasze konto czy pobranie pocztowe)
Jeśli na aukcji jest opcja wysyłki listem priorytetowym (listonosz powinien zostawić ją w skrzynce) jest to opcja tylko na ryzyko kupującego jeśli ją wybierze a przesyłka po drodze zagnie nie mamy możliwości jej reklamowania i nie ponosimy za nią odpowiedzialności.Wybierając tą opcję wyrażasz zgodę na wysyłkę i ponosisz ryzyko z ewentualnym zaginięciem przesyłki. Zastrzegam że nie ponoszę odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską. Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej tylko wysyłkową co za tym idzie brak możliwości odbioru osobistego.
Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak ich podstawowych właściwości.
Kupujący biorący udział w mojej aukcji internetowej udziela mi pełnomocnictwa przy wysyłaniu przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRZEDMIOTEM MOJEJ AUKCJI JEST : Separator( wzmacniacz ) antenowy FAKRA ISO kątowy)
PRODUKT POLSKI
Zapewne każdy z nas kto pozbył się na stałe fabrycznego sprzętu grającego odczuwał pewien niedosyt w odbiorze stacji radiowych. Spowodowane to jest brakiem separatora do wzmacniacza antenowego. Każde fabryczne radio VW AUDI SEAT SKODA OPEL CITROEN PEUGEOT ma takie urządzenie zamontowane w sobie, zaś inne radioodtwarzacze typu BLAUPUNKT GRUNDIG
nie posiadają takowego urządzenia
Bez tego separatora radio gubi stacje, gra tylko blisko nadajników radiowych.
Anteny w Waszych samochodach mają wzmacniacz w stopce, do którego w fabrycznej instalacji doprowadzane jest zasilanie w środkowej żyle kabla antenowego. Zasilanie to podaje fabryczne radio. Jeżeli jednak wymieniacie fabryczne radio na inne (np BLAUPUNKT GRUNDIG itd) to niezbędny jest taki separator. Żadne niefabryczne radio już nie podaje zasilania na antenę i dlatego radio źle łapie fale. Separator podaje napięcie zasilania do wzmacniacza w stopce anteny i jednocześnie separuje to zasilanie od nowego radia żeby go nie spalić. Stąd jego nazwa..
Wykaz aut do których jest przeznaczony separator
- AUDI A3 ( 8P / 8PA ) od 2002 roku , A4 / Cabrio ( 8K / 8E B7 ) od roku 2004 , A5 ( 8T ) od roku 2007, A6 ( 4F ) od 2004 , A8 ( D3), od 2002 r. do 2010 r., Q5 ( 8R ) od 2008 r. , Q7 ( 4L ), od 2005 r. , od 2006 R8 , TT ( 8N / 8J ) od 1998 roku.
- OPEL Antara od 2006 roku , Astra H / Astra Twin Top od 2004 do 2009 roku ,
- Corsa D od 2[zasłonięte]003-20 Meriva , Tigra Twin Top od 2004 roku , Vectra C od 2002 do 2008 , Vivaro , Zafira B od 2005 r.
- Seat Alhambra od 2004 r. , Altea , Exeo od roku 2009 , Ibiza IV ( 6J ) od 2008 roku , Leon ( 1P ) od 2005 roku , Toledo od roku 2005
- . SKODA: Fabia II ( 5J ) od 2007 ,Octavia II ( 1Z ), od 2004 r. , Roomster ( 5J ) od 2006 Superb II ( 3T ) z 2008 roku , Yeti ( 5L ), od 2009 roku.
- VW : Caddy 2[zasłonięte]003-20 , Crafter ( 2E ) od 2006 , Eos ( 1F ), od 2006 r. , Fox ( 5Z ) Od roku 2004, Golf V ( 1K ) 2[zasłonięte]003-20 , Golf VI ( 5K ) od 2008 Jetta V ( 1K ) 2[zasłonięte]005-20, Passat ( 3C ) od 2005 roku , Phaeton (3D ) od 2002 roku , Polo ( 9N3 / 6R ) od 2005 Scirocco ( 1K ) od 2008 roku , Sharan II od 2010 , Tiguan ( 5N ) od 2007 Touareg ( 7L / 7P ) od 2002 Touran ( 1T ) od roku 2003 , T5 ( 7H/7E ) od 2003 roku.
Peugeot 107 od 2005r Peugeot 1007 od 2005r Peugeot 2007 od 2007r Peugeot 207 od 2006r Peugeot 307 od 2005r Peugeot 308 od 2007r Peugeot 407 od 2004r Peugeot 607 od 2005r Peugeot 807 od 2005r Peugeot E7 od 2007r Peugeot Expert (CAN Bus)
CITROEN C2 wszystkie modele 03/09 ->, CITROEN C3 wszystkie modele 03/11 ->, CITROEN C4 wszystkie modele 04 ->, CITROEN C5 Kombi 04/06 ->, CITROEN C5 sedan 5-drzwiowy 4/06 ->,
Montaż separatora antenowego
Po pierwsze musimy wymontować radyjko z auta
Potem "kluczykami" (każdy powinien je otrzymać w komplecie z radiem) wyciągamy radio na wierzch
Po wyciągnięciu radia odsłania się nam wiązka kabli.
Wyciągamy wtyczkę od anteny z radia.
Wtyczka antenowa wygląda właśnie w ten sposób: (to jest najczęściej spotykana, zdarzają się też ISO, które wyglądają inaczej, ale to nie problem, gdyż separatory antenowe są produkowane z obydwoma rodzajami zakończenia).
Montaż jest dziecinnie prosty, wystarczy podłączyć separator pomiędzy radio a kabel antenowy.
Zaś niebieski kabelek dostarczający zasilanie do separatora wpinamy w niebieski kabelek w kostce ISO. Dzięki temu separator będzie się włączał tylko gdy radioodtwarzacz jest włączony, a nie przez 24 h na dobę. Chociaż pobiera on znikome napięcie, nie ma sensu żeby był włączony cały czas. Dla tych którzy wybierają takie rozwiązanie wystarczy wpiąć się w przewód dostarczający "prąd" do radia, ale moim zdaniem nie ma to sensu.
Podłączamy zasilanie separatora pod ten właśnie przewód:
Na koniec izolujemy i gotowe. Wkładamy radio z powrotem i od tej chwili powinniśmy mieć cudny odbiór wszelkich stacji radiowych.
u mnie po zamontowaniu separatora odbiór tak się poprawił, że zacząłem "łapać" stacje z miast oddalonych o 100 km od mojego miasta :-)
Także serdecznie polecam ten zabieg.
|
|