Złącze ( przejście z instalacji radiowej ( antenowej ) samochodu na standard DIN pasujący do wszystkich radioodtwarzaczy , oczywiście z gniazdem DIN ( są dwa rodzaje gniazd w radiach DIN i ISO , din ma otwór w radiu na wtyk antenowy głębokości około 2cm , czasem gniazdo to wypuszczone jest z radia na krótkim kablu, a ISO jest gnazdem lekko wystającym w którego środek wchodzi tylko mały bolczyk średnicy 2mm na głębokosć 6-7mm)
Na naszej innej aukcji tutaj kliknij znajdziesz odpowiednią wersję separatora .
Do zamontowania standardowego radia do :
Audi modele po 2002-> Citroën modele po 09/2005-> Seat modele po 2002-> Skoda modele po 2002-> VW modele po 2002->
Złącze a dokładniej fachowo separator jest wyposażony w niebieski kabel zasilający , który musimy podłączyć do niebieskiego kabla wychodzącego z radia , oznaczonego jako ANT lub podobnie ANTENE , ANT OUT , REM - lub jak nie znajdujemy takiego kabla poprostu do plus 12V . Separator ma za zadanie zasilać po kablu antenowym wzmacniacz umiejscowiony w antenie . Każde fabryczne radio w tych samochodach ma taki separator wbudowany wewnątrz , wiec jak wymienimy radio na uniwersalne , wzmacniacz w naszej antenie straci zasilanie i zaczyna tłumic sygnał . Po podłaczeniu tego urzadzenia wszystko zaczyna działać normalnie .
Jest to niezbędny element instalacji antenowej .
Przewody złącza wykonane z miedzi , a nie jak w tańszych odpowiednikach z aluminium co ma wpływ na jakość dzwięku !!!!
Prosimy o wizualne porównanie zamawianego przedmiotu z miejscem zastosowania ze względu na mogące występować różnice w samochodach w zależności od wersji wyposażenia , miesiąca produkcji oraz rynku przeznaczenia .
|