Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SEMIOTYKA ZYCIA PUBLICZNEGO W POLSCE PO 1989 -NOWA

08-03-2012, 0:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 2106872903
Miejscowość Ostrołęka
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 08-03-2012 17:15:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

FAKTURY VAT

Wszystkie informacje
potrzebne do sfinalizowania
aukcji znajdą się w e-mailu
który otrzymasz
po wygraniu aukcji
od serwisu allegro.
Numery konta
także na stronie O MNIE
oraz poniżej

Proszę zapoznać się
z warunkami sprzedaży
dostępnymi na stronie
"O mnie".


BEZPIECZNE
PAKOWANIE

Kontakt:
[zasłonięte]@interia.pl

TEL. 510 956 553

Więcej informacji
kontaktowych
można znaleźć na stronie
"O mnie"

Formy płatności:
Przelew na konto w:

Bank PKO INTELIGO
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]64012[zasłonięte]036

WBK BANK ZACHODNI
981[zasłonięte]101400[zasłonięte]00105[zasłonięte]243



oraz bez prowizji
z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

lub

Ewentualnie
ODBIÓR OSOBISTY

 

Przesyłki staram się 
wysyłać jeszcze tego
samego dnia po
zaksięgowaniu
przelewu lub
dnia następnego.

Shipping total
World Tariff
posts Polish PAYPAL

Jeśli  po otrzymaniu
przesyłki
nie będziesz
do końca
zadowolony
z zakupionego
produktu,
skontaktuj się z nami!

 

 
Biografie Historia II     wojna  światowa Marynistyka Militaria
Mapy Turystyka Sportowe i turystyka Dom i ogród Techniczne
Tematyczne Architektura Popularnonaukowe Naukowe i akademickie Nauki ścisłe
Kryminały thrillery
Dla dzieci
Przygodowe Lit. piękna Reportaże
Religie Teologia Ezoteryka Zdrowie Zapraszamy!
 
 
KLIKNIJ !!! Pokaż wszystkie aukcje sprzedającego !!! KLIKNIJ 
 
OPIS

 

Autor

Zbigniew Kloch

Tytuł

Odmiany dyskursu
Semiotyka życia publicznego w Polsce po 1989 roku

 

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

2006

WUW

-

240

twarda

NOWA

Opis

Notka :

Odmiany dyskursu to książka o przemianach, które nastąpiły w polskiej kulturze po 1989 roku, kiedy to rozpoczęły się przekształcenia jej modelu i stylu trwające do dzisiaj. Kultura skomercjalizowała się w stopniu dotąd u nas nieznanym, co znaczy, że określenia opisujące sukces finansowy używane bywają jako kategorie estetyczne, współtworząc tym samym kanon aktualnych wartości. I tu zastrzeżenie: chodzi o kulturę przez lata zwaną masową, dziś niekiedy globalną. Terminy kultura doświadczenia potocznego, kultura codzienności, świat znaków kształtujących naszą semiosferę (jak o semiotycznym wyposażeniu kultury zwykł mawiać Jurij M. Łotman) to określenia, które dobrze opisują istotę zjawiska. Chodzi o rzeczywistość znaków, wypowiedzi, konwencji, mód, organizacji przestrzeni, które powtarza się jako wartościowe, istotne i doświadczane w codziennych kontaktach ze światem. Znaków i kodów, do których się na tyle przyzwyczailiśmy, że traktujemy je jako oczywistość. O różnych aspektach doświadczenia codzienności kultury i ich wpływie na kształtowanie się w świadomości jej całościowego obrazu jest właśnie ta książka.

spis treści lub fragment

Spis Treści :

Spis treści

Wprowadzenie do lektury

POTOCZNOŚC JAKO CODZIENNE DOSWIADCZENIE KULTUROWE                               

JĘZYK I PŁEĆ: RÓZNE PODEJŚCIA BADAWCZE                                                                     

  • Mówienie i gender
  • Lingwistyka feministyczna: lata siedemdziesiąte i osiemdziesiąte
  • Strategia a styl
  • Komunikowanie a płeć

MÓWIENIE PUBLICZNE, MÓWIENIE NA SCENIE                                                                

  • O dzisiejszych konwencjach publicznego wypowiadania się
  • Honoryfikatywność w dyskursie publicznym
  • Metafora w dzisiejszym dyskursie publicznym
  • Dyskurs publiczny i językowe strategie kłamstwa
  • Mówienie prywatne, mówienie publiczne

MEDIALNY OPIS TRAGEDII: O RELACJACH PRASOWYCH NA TEMAT ATAKU NA WTC              

  • Media i zło
  • Gatunek i konwencja
  • Mitologizacja i symbolizacja relacjonowanych wydarzeń
  • Punkt widzenia i nakazywanie zdarzeń
  • Fotografia jako dokument i jako zjawisko kultury

REALITY SHOW I KULTURA

EFEKT PRZYPOMNIENIA, EFEKT PODPOWIEDZI. O SEMIOTYCE REKLAMY W PRZESTRZENI

W miejscu zakończenia

Podziękowania