Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SELLING ADVERTISING SPACE IN 90 MINUTES Brian Neil

25-10-2014, 5:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 100.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640229546
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 05:53:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78919, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48847, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25258, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42203, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61812, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78919, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48847, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25258, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42203, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61812

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Selling Advertising Space in 90 Minutes

SELLING ADVERTISING SPACE IN 90 MINUTES Brian Neil

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Brian Neil
Language: English
Publisher: Management Books 2000 Ltd
Publication Date: 23 April 2008
Dimensions: 20.8 x 14.8 x 1.4 cm
Format: Paperback
Pages: 160
Condition: NEW
Product_ID: 1D5B5B5819

 

 

This is a complete guide to planning and implementing advertisement sales, in a format which can be applied to any publishing context. The author has distilled the entire contents of his successful media sales training courses into a single volume. The book starts with an explanation of how the industry works, and then guides readers through the skills and processes involved in each stage from lead-sourcing through to closure. Also included is a summary of the career prospects and salary expectations offered by the industry to new recruits.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 COLD CALLING FOR CHICKENS Bob Etherington

 MAGAZINE PRODUCTION Jason Whittaker

 THE MAGAZINES HANDBOOK (MEDIA PRACTICE) McKay

 PUBLISH YOUR FIRST MAGAZINE Lorraine Phillips

 BRILLIANT SELLING Tom Bird, Jeremy Cassell

 HOW TO START A MAGAZINE: AND PUBLISH IT PROFITABLY