Przedmiotem tej aukcji jest:
KOMPLETNY SEKWENCYJNY WTRYSK GAZU KME NEVO PRO
(cały komplet pod maskę bez zbiornika reduktora listwy , węży, przewodów miedzianych i wielozaworu)
// STWÓRZ WŁASNĄ PROFESJONALNĄ INSTALACJĘ - DOKUP WYBRANY REDUKTOR I WTRYSKIWACZE NA NASZYCH INNYCH AUKCJACH DO TEGO ZESTAWU //
Komplet zestawu zawiera :
KOMPUTER KME NEVO PRO
WSKAŹNIK REZERWY
CENTRALKA
czujniki: ciśnienia, podciśnienia (MAP SENSOR),
temperatur i poziomu paliwa gazowego,
przełącznik z pełnym wskazaniem,
kompletne okablowanie,
oprogramowanie, schemat i gwarancje.
Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LPG/CNG w fazie lotnej zaprojektowany do zastosowania w samochodach posiadających zaawansowane systemy diagnozy układu zasilania benzyną (OBD2, EOBD) - z katalizatorem i sondami lambda. Zachowuje normy emisji spalin (również EURO5).
•Wersja dla silników 6 cylindrowych
•Wersja z dodatkowymi możliwościami
–Wejścia analogowe x4 •Lambdy, PPO, czujniki temperatury
–Wyjście sterujące 12V
•Wbudowany moduł OBD
•Sercem systemu jest dwurdzeniowy mikrokontroler dla branży motoryzacyjnej
•Sprawdzone podzespoły
•Mała obudowa
•Jedna wersja emulatora (EU, USA)
NEVO - nowy polski system sekwencyjnego wtrysku gazu dla silników z pośrednim wtryskiem benzyny
Firma KME wprowadziła do sprzedaży nowy polski system sekwencyjnego wtrysku gazu dla silników z pośrednim wtryskiem benzyny. W dniu 30.7.2011 r. odbyła się oficjalna premiera systemu sekwencyjnego wtrysku gazu NEVO.
Nowy system sekwencyjnego wtrysku gazu NEVO został stworzony na podstawie wieloletnich doświadczeo firmy KME.
Najważniejsze funkcje systemu NEVO:
-
Prosty interfejs użytkownika oraz prosta konfiguracja i kalibracja systemu.
-
Duże możliwości systemu pozwalające na ustawienie systemu w zaawansowanych autach i na rozwiązanie trudnych problemów bez konieczności zmian na inną wersję systemu.
-
Całkowicie nowe mechanizmy zarządzania dawką gazu.
-
Sercem systemu jest nowy dwurdzeniowy mikrokontroler dla branży motoryzacyjnej.
-
Aktualizacja oprogramowania sterownika za pomocą oprogramowania na PC
-
Tryb automatycznego strojenie systemu
-
Mała hermetyczna obudowa.
-
Nowy Panel kierowcy z wbudowanym buzzerem i z funkcją automatycznego dostosowywania jasności świecenia diod w zależności od natężenia światła, wyświetlania kodów błędów oraz czasu do przełączania i wieloma innymi użytecznymi funkcjami.
-
Zaawansowany system diagnostyki dający łatwośd serwisowania i rozwiązywania problemów.
-
Rozbudowany rejestrator.
-
Adaptacja wg map w całym zakresie obrotów z możliwością douczania
-
Automatyczne ustawianie parametrów silnika, czyli Auto-konfiguracja
-
Nowa Autokalibracja zapewniająca całkowite zestrojenie systemu dzięki uwzględnieniu charakterystyk wtryskiwaczy gazowych oraz inteligentnej interpretacji informacji na biegu jałowym
-
Korekta na przyspieszanie
-
Dodawanie benzyny przy pracy na gazie
-
Rozgrzewanie wtryskiwaczy gazowych
-
Strategie dla trybu cut-off
-
Pełna gama strategii z automatycznym powrotem na gaz.
-
Możliwość awaryjnego rozruchu silnika na gazie.
-
Możliwość odczytu czasu pracy sterownika na benzynie i na gazie
-
Odczyt maksymalnej i bieżącej temperatury wewnętrznej sterownika oraz ilości resetów
-
Możliwość ustawiania akcji dla kodów błędów
|