Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sekwencja KME Diego 6 cyl MAGIC JET,GOLD 350 ŚLĄSK

04-07-2014, 22:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 299 zł     
Użytkownik P_F
numer aukcji: 4305009334
Miejscowość Poczesna k/Częstochowy
Wyświetleń: 66   
Koniec: 04-07-2014 21:22:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



WYBIERZ KATEGORIĘ
Trójniki i Kolanka
Centralki - Przełączniki
Cewki Moduły
Miksery i Klapy
Części montażowe LPG
Czujniki
Emulatory
Filterki i wkłady
Interfejsy
Komputery sterujące
Listwy - Wtryskiwacze
Lubryfikatory
Elektrozawory
Mapsensory
Mechanika
Przepływomierze
Przewody
Reduktory - Parowniki
Układ Zapłonowy
Wiązki, Okablowanie
Wielozawory
Wlewy, Adaptery Tankowania
Wskaźniki Rezerwy LPG
Wtryski Sekwencyjne
Zbiorniki LPG
Zestawy Naprawcze
Pozostałe

Przedmiotem tej aukcji jest:

KOMPLETNY SEKWENCYJNY WTRYSK GAZU KME Diego G3 6-cylindrów z wtryskiwaczami Magic jet i reduktorem Kme Gold

KME wprowadza po raz pierwszy kompletne zestawy montażowe, zawierające wszystkie komponenty potrzebne przy adaptacji samochodu na zasilanie gazowe. Jest to gwarancja niezawodności poszczególnych, najdrobniejszych nawet elementów, przetestowanych i zaaprobowanych najpierw przez firmę. Kity pozwolą uniknąć, lub przynajmniej ograniczyć, używanie podzespołów niskiej jakości, które nie spełniają w pełni stawianych przed nimi wymagań.

Montując kompletny zestaw montażowy mają Państwo pewność, iż KME przetestowało i bierze odpowiedzialność za poszczególne elementy, nie wyłączając tych drobnych od których również zależy pewność, komfort i bezpieczeństwo użytkowania instalacji.

Sercem sterownika G3 jest mikro-kontroler Freescale (dawniej Motorola), który zbiera sygnały z czujników, przetwarza je (stosując m.in. skomplikowane obliczenia matematyczne), a następnie steruje elementami wykonawczymi. Kluczowe operacje są wykonywane w czasie rzeczywistym – w ten sposób możemy sterować każdym cylindrem silnika, w pełni oddając strategię sterowania benzynowego. Warto wspomnieć, iż obecnie dostępne sterowniki pracują na procesorach dwurdzeniowych, w których operacje wymagające szybkiej reakcji są rozłożone pomiędzy rdzenie, które wzajemnie kontrolują poprawność swojego działania (tzw. RCS – Redundant Control System).

Sterowniki występują w wersjach obsługujących do 4, do 6 i do 8 cylindrów. Sterowniki można również łączyć parami (tzw. tryb master-slave), aby uzyskać np. konfigurację dla 10 cylindrów.

Aby zapewnić maksymalna pewność doboru rezystancji emulatorów wtryskiwaczy benzynowych, sterowniki dodatkowo występują w wersji standard (europejskiej) i USA.

Filtrowanie gazu

Jakość gazu pozostawia niestety wiele do życzenia. Aby elementy wykonawcze (wtryskiwacze) nie były narażone na zanieczyszczenia (a warto dodać, że zastosowane wtryskiwacze Horizon maja polimerowe gniazdo zaworu, do którego mniej przylega brud), stosujemy wieloetapową filtrację i wytrącanie zanieczyszczeń.

Najpierw w filtrze na przewodzie wysokiego ciśnienia oczyszczana jest faza ciekła. Następnie w procesie rozprężania w reduktorze, wytrącone frakcje ciężkie (z zaolejonego gazu, niestety sporadycznie występującego na stacjach) osadzają się w reduktorze, skąd należy jest okresowo usuwać. Pozostałe zanieczyszczenia są zatrzymywane poprzez specjalistyczny filtr fazy gazowej z materiałem filtracyjnym w postaci włókna szklanego obłożonego dwustronnie poliestrem.

Panel sterowania

Przełączanie systemu pomiędzy zasilaniem gazowym a benzynowym odbywa się za pomocą miniaturowego panelu sterowania, montowanego w zasięgu kierowcy. W zestawach znajduje się znany z generacji G3 panel z mikro-kontrolerem, dzięki czemu ograniczamy ilość przewodów wymaganych do montażu, ale też mamy możliwość multipleksowanego sterowania diodami świecącymi (stan gazu w zbiorniku, sygnalizacja pustego zbiornika, stan awarii, możliwość wyboru koloru diody stanu w zależności od kolorystyki deski rozdzielczej).

Wiązki przewodów

Zastosowane wiązki przewodów niemalże nie różnią się od tych stosowanych przez producentów samochodów – profesjonalne osłony kablowe (tzw. peszle) zapewniają wysoką estetykę wykonania instalacji oraz wytrzymałość do 125 st. C (maksymalna temperaturę wskazuje zielony pasek). Przewody są odpowiednio pogrupowane według miejsc podłączenia, aby ułatwić i przyspieszyć montaż. Wiązki w zestawach są zakończone wtykami odpowiednimi do zastosowanych wtryskiwaczy Horizon, a nowe hermetyczne złącze interfejsu – odpowiednią zaślepką. Na przewodzie zasilającym jest zamontowana hermetyczna obudowa bezpiecznika.

Warto dodać, iż wiązki są wykonywane prawie całkowicie na automatycznej linii montażowej, która testuje ja na poszczególnych etapach, począwszy od pomiaru średnicy kabla, średnicy izolacji, centryczności izolacji, krzywej siły zaciskania terminala (tzw. CFA), siły włożenia w gniazdo, na sprawdzeniu prawidłowego zatrzaśnięcia terminala kończąc. Dodatkowe przewody są dołączane w technologii zgrzewania ultradźwiękowego, a następnie 100% testowane dużym prądem.

Created by Piotr Michoń ©, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Pobieranie, wykorzystywanie lub przerabianie jakich kolwiek materiałów ZABRONIONE.

Zobacz inne moje aukcje (P_F):