Opis: Pomóż córce wyrosnąć na mądrą, dobrą i silną kobietęSteve Biddulph, autor bestsellerowego Wychowywania chłopców, zwraca się tym razem do rodziców dziewczynek, dla których współczesny świat nie jest przyjaznym miejscem. Wskazując zagrożenia ? medialna presja na idealny wygląd i szczupłą sylwetkę, obsesja na punkcie własnego ciała, zaburzenia odżywiania, przemoc rówieśnicza, skłonność do depresji ? podsuwa zarazem skuteczne rozwiązania tych problemów. Pokazuje, jak pomóc dziewczynce pomyślnie ukończyć pięć etapów rozwoju, tak aby: - zyskała poczucie bezpieczeństwa i pewność siebie, - zbudowała silną tożsamość, - potrafiła nawiązywać i utrzymywać dobre relacje z ludźmi,- w przyszłości umiała stworzyć szczęśliwy związek.Czerpiąc z najnowszych badań oraz swego bogatego doświadczenia psychologa, przystępnie i z poczuciem humoru podaje wskazówki, które pozwolą rodzicom córek doprowadzić je do celu ? wartościowego życia.?Porady Steve?a są łatwe do zastosowania, a co ważniejsze ? działają?.BBC Family Life Magazine?Jeśli szukasz autorytetu, który odmieni twój sposób myślenia poprzez wskazanie naukowych dowodów i humanistyczne podejście, oto go znalazłeś, jest nim Steve Biddulph?.?Times?Steve Biddulph to światowej sławy psycholog, terapeuta rodzinny i autor bestsellerowych książek na temat rodzicielstwa. REBIS wydał jego Wychowywanie chłopców, Sekrety szczęśliwego dzieciństwa, Jeszcze więcej sekretów szczęśliwego dzieciństwa, Męskość. Nowe spojrzenie.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Biddulph Steve
- Redakcja: Horzowska Agnieszka
- Tytuł oryginału: Raising Girls
- Tłumaczenie: Jacewicz Agnieszka
- Języki: polski
- Seria cyklu: PORADNIKI DLA RODZICÓW
- Kod wydawcy: 20265
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 240
- Format: 15.0x22.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.43
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]81847
- Miejscowość: Poznań
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]81847
- Wysokość: 16
- PKWiU: 58.11.1
|