Sekrety negocjacji dla biznesmenów to uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Roger Dawson, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, jeździ po całym świecie ucząc trudnej sztuki negocjacji.
Audiobook skierowany jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, ale wiele z poruszanych w niej tematów będzie przydatnych każdemu, bo niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje w pracy, podczas zakupów, spotkań towarzyskich, lub w domu rodzinnym. Zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam.
01. Wstęp
00:02:11
02. Wprowadzenie
00:07:15
I. Znaczenie negocjacji
03. Rozdział 1. Sprzedaż w nowym milenium
00:10:00
04. Rozdział 2. Negocjacje „win-win”
00:04:10
05. Rozdział 3. Reguły gry
00:03:40
II. Otwarcie
06. Rozdział 4. Żądaj więcej, niż spodziewasz się uzyskać
00:21:56
07. Rozdział 5. Odpowiedni przedział żądań
00:09:02
08. Rozdział 6. Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty
00:15:23
09. Rozdział 7. Okazuj zaskoczenie
00:11:59
10. Rozdział 8. Udawaj niezdecydowanego sprzedawcę
00:12:33
11. Rozdział 9. Koncentruj się na sprawach zasadniczych
00:11:24
12. Rozdział 10. Technika imadła
00:12:51
III. Gra środkowa — rozwinięcie
13. Rozdział 11. Wyższa instancja
00:29:58
14. Rozdział 12. Unikaj konfliktowego prowadzenia negocjacji
00:08:00
15. Rozdział 13. Malejąca wartość przysług
00:06:52
16. Rozdział 14. Nigdy nie proponuj dzielenia się różnicą po połowie
00:08:59
17. Rozdział 15. Kukułcze jajo
00:13:17
18. Rozdział 16. Coś za coś
00:10:41
IV. Gra końcowa
19. Rozdział 17. Taktyka dobry – zły
00:20:03
20. Rozdział 18. Oskubywanie
00:20:51
21. Rozdział 19. Wielkość kolejnych ustępstw
00:12:22
22. Rozdział 20. Wycofywanie oferty
00:08:26
23. Rozdział. 21. Atmosfera ułatwiająca negocjacje
00:06:56
24. Rozdział 22. Spisywanie umowy
00:12:47
V. Dlaczego cena nie jest tak ważna, jak się nam wydaje
25. Rozdział 23. Klienci chcą płacić więcej
00:09:14
26. Rozdział 24. Sprawy ważniejsze niż pieniądze
00:07:43
27. Rozdział 25. Jak ustalić, ile klient jest skłonny zapłacić
00:04:56
VI. Techniki przyspieszania i kończenia negocjacji
28. Rozdział 26. Cztery etapy sprzedaży
00:03:31
29. Rozdział 27. 24 sposoby udanego kończenia negocjacji
00:59:38
30. Rozdział 28. Chwyty poniżej pasa
00:05:48
VII. Kontrolowanie negocjacji
31. Rozdział 29. Motywacje negocjatorów
00:18:15
32. Rozdział 30. Chwyty poniżej pasa — jak im przeciwdziałać
00:30:55
33. Rozdział 31. Jak negocjować z cudzoziemcami
00:22:43
34. Rozdział 32. Metody nacisku w negocjacjach
00:44:00
35. Rozdział 33. Rozwiązywanie problemów w trakcie negocjacji
00:24:56
36. Rozdział 34. Jak sobie radzić z niezadowolonym klientem
00:12:31
VIII Zrozumieć drugiego negocjatora
37. Rozdział 35. Źródła władzy i zdobywanie przewagi w negocjacjach
00:42:56
38. Rozdział 36. Zrozumieć osobowość klienta
00:30:28
39. Rozdział 37. Negocjacje typu „win-win”
00:11:30
40. Postscriptum
00:02:17
Łączny czas nagrania
10:12:57