Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sekrety mody sukcesy projektanci+Alfabet mody

14-06-2015, 17:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67.90 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 5359648328
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 14-06-2015 17:47:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sekrety mody sukcesy projektanci+Alfabet mody


Sekrety mody


Oprawa: Twarda
Format: 15.5x24.0cm
Liczba stron: 320
Wydanie: 1
Rok wydania: 2014
Któż nie marzył o tym, by mieć w dłoniach klucze do sukcesu? Zwłaszcza dziś, kiedy od Paryża po Londyn, od Madrytu po Nowy Jork, od Tokio do Pekinu ledwie dwadziestka ludzi panuje nad światowym rynkiem mody. Jak to osiągnęli?

Balenciaga, Dior, Yves Saint Laurent, Ralph Lauren, Calvin Klein stworzyli imperia i zrewolucjonizowali modę. Czy pozostają ciągle nie do przeskoczenia? Dlaczego innym, mimo talentu, nie udaje się wyrobić sobie nazwiska? Czy projektanci są bóstwami, czy umierają wraz z markami, które stworzyli?
Zaczęło się od Francji, gdzie pracowali założyciele: Worth i Madeleine Vionnet oraz magicy: Paul Poiret i Elsa Schiaparelli. W Anglii trzy kobiety – Mary Quant, Vivienne Westwood, Stella McCartney – dokonały przewrotu i w modzie, i w obyczajach. W Hiszpanii jeden człowiek zbudował królestwo pret-a-porter o nazwie Zara i narzucił wszystkim modę globalną. Z Azji zaś przybyli trzej samuraje – Miyake, Yamamoto i Rei Kawakubo, którzy rzucili się na podbój Zachodu i rozpłatali mieczem panujące tu przesądy. Jak im się to udało?
Kto wymyślił happeningi pokazów mody? Kto tak naprawdę wyzwolił damskie sylwetki? Jak powstał modowy marketing? Dlaczego torebka stała się wyznacznikiem pozycji społecznej?
Od Wortha, który w XIX w. stworzył haute couture, po nowe wyzwania XXI wieku. Trzy kontynenty. Osiemnaście niezwykłych ludzkich losów. Po raz pierwszy zdradzamy sekrety ich sukcesów.
Alfabet mody

Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 148
Rok wydania: 2013

„Urok mody polega na ulotności i nietrwałości, jej żywiołem jest permanentna zmiana. Rzeczy, które były w powszechnym użyciu w czasie naszego dzieciństwa, ulegają zapomnieniu i wydają się nam anachroniczne. Nazwy wielu części garderoby, które nosiły nasze matki stają się dziś niezrozumiałe. Zdarza się, że zapominamy także o drobiazgach, które niegdyś wydawały nam się nieodzowne.”

Książkę „Alfabet mody” Alicji Szubert-Olszewskiej – zbiór felietonów o modzie publikowanych przez kilka lat na łamach miesięcznika „List do Pani” - czyta się lekko i przyjemnie. Nie jest to jednak banalne paplanie o strojach spotykane w tzw. prasie kobiecej. Autorka w prosty, bezpretensjonalny sposób wprowadza czytelniczki (choć nie ma zakazu wstępu dla czytelników) w świat wiedzy o stylach, kanonach piękna i elegancji, jak również obyczajach i mentalności poszczególnych epok kultury, ze szczególnym uwzględnieniem czasów współczesnych.
Felietony, przy swoim lekkim temacie, nie stronią od wskazówek dotyczących wyborów poważniejszych aniżeli rodzaj ubioru. Autorka potrafi mądrze i taktownie doradzić w kwestiach tak ważnych jak wychowanie czy życie w rodzinie.


 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72