Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sekrety mody+który stworzył Zarę+Versace =moda

15-04-2015, 18:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129.70 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 5183212588
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 15-04-2015 17:55:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sekrety mody+który stworzył Zarę+Versace  =moda


Sekrety mody


Oprawa: Twarda
Format: 15.5x24.0cm
Liczba stron: 320
Wydanie: 1
Rok wydania: 2014
Któż nie marzył o tym, by mieć w dłoniach klucze do sukcesu? Zwłaszcza dziś, kiedy od Paryża po Londyn, od Madrytu po Nowy Jork, od Tokio do Pekinu ledwie dwadziestka ludzi panuje nad światowym rynkiem mody. Jak to osiągnęli?

Balenciaga, Dior, Yves Saint Laurent, Ralph Lauren, Calvin Klein stworzyli imperia i zrewolucjonizowali modę. Czy pozostają ciągle nie do przeskoczenia? Dlaczego innym, mimo talentu, nie udaje się wyrobić sobie nazwiska? Czy projektanci są bóstwami, czy umierają wraz z markami, które stworzyli?
Zaczęło się od Francji, gdzie pracowali założyciele: Worth i Madeleine Vionnet oraz magicy: Paul Poiret i Elsa Schiaparelli. W Anglii trzy kobiety – Mary Quant, Vivienne Westwood, Stella McCartney – dokonały przewrotu i w modzie, i w obyczajach. W Hiszpanii jeden człowiek zbudował królestwo pret-a-porter o nazwie Zara i narzucił wszystkim modę globalną. Z Azji zaś przybyli trzej samuraje – Miyake, Yamamoto i Rei Kawakubo, którzy rzucili się na podbój Zachodu i rozpłatali mieczem panujące tu przesądy. Jak im się to udało?
Kto wymyślił happeningi pokazów mody? Kto tak naprawdę wyzwolił damskie sylwetki? Jak powstał modowy marketing? Dlaczego torebka stała się wyznacznikiem pozycji społecznej?
Od Wortha, który w XIX w. stworzył haute couture, po nowe wyzwania XXI wieku. Trzy kontynenty. Osiemnaście niezwykłych ludzkich losów. Po raz pierwszy zdradzamy sekrety ich sukcesów.

 


Człowiek, który stworzył Zarę

Oprawa: Miękka
Format: 15.5x23.5cm
Liczba stron: 192
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013

Prawdziwa historia biednego szewca, który został miliarderem! Ponad 100 000 sprzedanych egzemplarzy w Hiszpanii!
Historia Amancio Ortegi, genialnego twórcy Grupy Inditex kryjącej się za sukcesem takich marek, jak Zara, Massimo Dutti, Oysho czy Bershka.
Ortega to nie tylko jeden z najbogatszych ludzi na świecie, ale też sprawca współczesnej rewolucji w branży tekstylnej i odzieżowej. Kim naprawdę jest? Skąd się wziął? Dokąd podąża? Co sprawiło, że wymyślił swoje imperium? Fascynująca i wyjątkowa biografia człowieka, który odniósł jeden z najbardziej niezwykłych sukcesów w biznesie.
Gianni Versace 
Biografia

Oprawa: Twarda z obwolutą
Format: 16.0x22.6cm
Liczba stron: 240
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013

„Jak zapamiętałem Gianniego Versace? Jako człowieka niesłychanie żywiołowego, emanującego radością twórczą, a przy tym mającego w sobie pewien szczególny rodzaj beztroskiej witalności. Był wielkim kreatorem, a upływ czasu tylko potwierdza jego talent”.
Giorgio Armani, ze wstępu do książki.
Życie Gianniego Versace było jednocześnie baśniowe i tragiczne. Baśń jest opowieścią o młodym chłopaku z Południa Włoch, synu kalabryjskiej krawcowej, który w rodzinnym zakładzie łapie bakcyla mody i w krótkim czasie staje się jednym z najbardziej cenionych na świecie jej kreatorów. Uwielbiają go największe gwiazdy i osobistości, jak Madonna i księżna Diana, a on projektuje nie tylko modę, ale i kostiumy do spektakli baletowych z choreografią Maurice’a Béjarta. Tragedią jest śmierć zadana niespodziewanie 15 lipca 1997 roku przez seryjnego mordercę.
Powściągliwy i pełen rezerwy, a przy tym twórca mody śmiałej i wyzywającej, Versace był człowiekiem pełnym kontrastów: bezkompromisowy nowator i prowokujący wizjoner, ale też biegły znawca wszystkich tajników krawieckiego fachu; kosmopolityczny obywatel świata i patriota silnie związany ze swoimi kalabryjskim korzeniami; prosperujący biznesmen i awangardowy artysta.
Biografia ta jest rekonstrukcją najważniejszych etapów życia i artystycznej drogi Gianniego Versace. Relacje najbliższych przyjaciół i współpracowników pozwoliły stworzyć portret, który różni się od powierzchownego wizerunku lansowanego przez media.
Tony di Corcia ukończył studia prawnicze, ale pracuje jako dziennikarz, pisząc o modzie dla „Corriere della Sera” i „ La Repubblica”. Jest redaktorem naczelnym portalu Viveur.it.

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72