na wszelkie pytania odpowiadamy
mailowo
Wpłaty można dokonywać na konto :
Nr konta:
85 2490
[zasłonięte] 0
[zasłonięte]0050000
[zasłonięte] 590339
Koszt wysyłki podany jest w opisie każdej aukcji.
Podana cena za przesyłkę dotyczy
zakupu 1 książki,
jeśli kupujesz więcej niż 1 książkę
ZAPYTAJ O KOSZT PRZESYŁKIWysyłka Pocztą Polską zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Osoby bez pełnej aktywacji konta proszone są o potwierdzenie zakupu.
Wszelkie informacje niezbędne do zakończenia transakcji dostaną Państwo w automatycznej wiadomości z allegro po wygranej aukcji.
Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie "O mnie".
Udział w naszych aukcjach oznacza jego akceptację.
Na wpłatę czekamy 7 dni-termin ten może ulec wydłużeniu po wcześniejszym uzgodnieniu
Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
Nowe wydanie zaktualizowane i rozszerzone
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.
Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia:
skuteczne poszukiwanie pracy,
kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji,
rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie,
sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy,
nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze,
korespondencję handlową,
organizację zebrań, konferencji i spotkań,
specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.
Autor/autorzy:
H.Fuchsel
wydawnictwo:
Fuchsel
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 324
Wydanie: 2
Rok wydania: 2011