| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Alior Bank 21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy Fuchsel Halina
wydawnictwo POLTEXT wydanie 2009 r. ISBN:[zasłonięte]978-8361-057-4 Format: 16.5x23.5 cm, 290 stron Oprawa: Miękka
Opis książki Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy : W książce „Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy” Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek oraz markę firmy. Nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia cyfrowa, Internet), korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie. Doradza, jakie umiejętności należy zdobyć, aby usprawnić działanie centrum informacyjnego, w którym zbiegają się wszystkie więzi łączące firmę z otoczeniem. Książka jest skierowana do osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, pracowników biurowych i administracyjnych, menedżerówi specjalistów do spraw personalnych, a także wykładowców, uczniów i studentów szkół zarządzania i biznesu. Halina Füchsel jest absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie(znanego jako „Ogrodowa”). Od wielu lat jest wykładowcą takich przedmiotów, jak: organizacja i technika pracy biurowej, kultura zawodu, etyka zawodowa, biurowość i korespondencja. Ukończyła Studium Pedagogiczne, a następnie Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała II stopień specjalizacji w zakresie przedmiotów ekonomicznych, stopień nauczyciela dyplomowanego, oraz tytułdoktora nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania. Jest konsultantem w fachowych pismach, prowadzi szkolenia dotyczące organizacji i funkcjonowania biura. W 1994 r. była inicjatorką utworzenia w Polsce filii Europejskiego Stowarzysenia Sekretarek i Asystentek (European Management Assistants).
| |