Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SEEING AND BELIEVING: THE INFLUENCE OF TELEVISION

17-02-2014, 21:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 174.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3897277628
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014 20:26:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1990
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43744, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43867, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72395, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50362, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84044, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43744, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43867, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72395, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50362, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84044

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Seeing and Believing: The Influence of Television (Communication and Society)

SEEING AND BELIEVING: THE INFLUENCE OF TELEVISION

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Greg Philo
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 28 Jun 1990
Dimensions: 1.4 x 13.9 x 21.3 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A415AC6216

 

 

Television has a powerful impact on our beliefs and is open to use as a political and propaganda tool. Greg Philo has taken a new approach to examining these issues by inviting groups of television viewers to write their own news programmes, based on news pictures from the 1984-5 British miners' strike.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GETTING THE MESSAGE: NEWS, TRUTH AND POWER

 MEDIA AND MENTAL DISTRESS Greg Philo

 MESSAGE RECEIVED: GLASGOW MEDIA GROUP RESEARCH

 COVERING ISLAM Edward Said