Seat Leon Top Sport 2003r. z Polskiego salonu.
1.8T AUQ 132KW
skrzynia biegów : manual 6b
przebieg 188tys km.
kolor LP3G krwista czerwień :)
poniżej lista modyfikacji i wyczerpujący opis
Auto znane w środowisku motoryzacyjnym:
Poprzedni właściciele to osoby związane z marką Seat - pasjonaci . Autko było zawsze oczkiem w głowie, należało do jednego z pierwszych klubów seata w Polsce, klubowicza Seat-Racing.pl, później auto należało do forumowicza leonClub.
Również poszedłem tą drogą ii :
Obecnie zdjęcia z prac i opis auta można znaleźć na seat-racing.pl , LeonClub.pl, Vag-Racing.pl , vagmazowsze.com.pl
znajdziesz je też na adrenalinemotorsport.pl i na adrenalineshot.pl jak również na ponad 20tu fanpage na FB
odnośniki do portali:
http://forum.seat-racing.pl/viewtopic.php?f=49&t=19316
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=24978
http://vagmazowsze.com.pl/viewtopic.php?f=105&t=603&sid=972df55be9a8089de1542f58bdf7ec97
http://forum.vag-racing.pl/viewtopic.php?f=29&t=63
http://adrenalineshot.pl/pojazdy/Seat-Leon-1.8T++,56,59.html
Leona użytkuję 4 rok , nigdy nie zawiódł a wszystkie modyfikacje były wynikiem widzi mi się właściciela a nie koniecznością napraw :)
Auto jeździ i wygląda rewelacyjne, budzi zainteresowanie gdziekolwiek się pojawia.
Czerwień rzuca się w oczy, zawieszenie obniżone o 65mm względem fabryki sprawia, że pokonywanie zakrętów to sama przyjemność, minus jest wiadomy, twardo zestrojone amortyzatory K&W
Ogromne,grafitowe 19calowe felgi z oponami w rozmiarze 235/35/19 Pirelli P-Zero
za nimi duże nawiercane tarcze zimmermann ze sportowymi klockami,
W zderzaku spory Intercooler 600x230x65mm zamiast fabrycznego śmiesznego SMIC!
Pomruk układu wydechowego zwiastuje, że coś było grzebane a świst turbosprężarki i dźwięk zaworu upustowego DV potwierdza tylko że mamy do czynienia z prawie 300 konnym autem :) Samochód nie "katowany" na torze itp
Na dobrych oponach czas do 100km/h to 5.8s , na semi slicku spokojnie 5.6s
V-max - 265km/h
Żadnych wieś szpojlerów, siateksu, carbonowych folii . 100% oryginał
Wszystkie części są oryginalne, nie ma żadnych półśrodków !
Wszystkie modyfikacje przeprowadzane w wybranych firmach oraz przy pomocy ludzi, którzy podchodzą do mechaniki z pasją !
Większość elementów zakupiona nowa . Koszt wszystkich modyfikacji to ok 20.000 PLN
Lakier wypieszczony, wnętrze czyste i zadbane.
Klima nabita i odgrzybiona w 2013r
Olej, filtr oleju, kabinowy wymienany co 10tys km, paliwa co 20tys
Olej oczywiście motul x-cess 8100
filtry całe zycie tylko MANN
filtr powietrza Fujita - prany 2x w roku .
płyn hamulcowy motul dot 5.1
w 2012 wymienione świece i wszystkie cewki na nowe firmy BERU
silnik suchy, bez wycieków . nigdy nie myty
Lista zmian względem auta fabrycznego:
mechanika:
TIP forge 3" czerwony
przepływomierz 3" z silnika BAM225
dolot FUJITA 3"
osłona termiczna filtra custom ;)
doprowadzenie zimnego powietrza na filtr custom fi 77mm
wtryski 380ccm od APX225
sportowa pompa paliwa Walbro 255 6.5bara wydajność 250L/h
Program by : R-Performance
short shifter R32 czyli biegi przerzucasz 25% szybciej niż w serii :)
Poliuretan żółty w łapie pod skrzynią, dzieki czemu silnik się nie kołysze a biegi wchodzą perfekcyjnie !
WYDECH dp3" przelot 2.5" na 2 tłumikach by MG
większe turbo czyli : k04-022 z audi TT 225
MBC od res5pect.pl
kolektor wydechowy od APX +wspawany czujnik EGT
sprzęgło SACHS Sport
Intercooler frontowy + orurowanie polerowane aluminium
oil catch tank (separator) od ProPerfect
wyrzucona pompa wtórnego obiegu SAI
odłaczony system EVAP
wypięte wszystkie "N-ki"
odłaczona Lambda
wyjęty combi valve i cały układ pcv zastąpiony siliconowymi rurkami by Fmic.pl
optyka:
pakiet cupra R , (nie cupra uk czyli polski TS/FR) zderzak przód + tył
dokładka cupra r
światła do jazdy dziennej + czujniki parkowania tył
felgi 19" repliki audi RS6 tzw. łopaty pomalowane na grafit z domieszką srebrnego brokatu co daje świetny efekt w słońcu.
przyciemnione lampy tylne
przyciemnione szyby
tylna wycieraczka : skoda fabia II
krótka antena FM z ibizy
końcówka wydechu XXL wykonana przez firmę Kaliński (www.kalinski.pl)
Zawieszenie:
Gwint K&W + sprężyny K&W (Variant I inox - stal nierdzewna)
rozpórka dolna S3 (nie założona, dorzucam do auta gratis)
poliuretanowe(red) elementy zawieszenia : tuleje wahaczy przednich
stabilizator golf R32 łączniki stabilizatora również K&W
drązki kierownicze wymieniane P 2012 i L 2013r
dorzucam poduszki amorków górne K&W gratis
Hamulce:
przód: zimmermann coat z, nawiercane , 312mm + klocki zimmermann z domieszką ceramiki, twarde. (zalozone w 2013)
tył: seria cupra R 256mm wentylowane (założone w 2013)
Wnętrze:
seria TS plus dodatki:
ręczny cupra R
gałka i mieszek Cupra R
czarna konsola środkowa
kierownica cupra R
lampka podsufitki z passata W8 (podświetlane przełączniki + diody dające delikatną czerwoną poświatę)
kratki nawiewu z audi s3 (podswietlane)
podświetlany tunel środkowy. (przerobiona popielniczka na wzór tej z A3)
zegary DEFIstyle boost, temp oleju, EGT
nakładki na pedały cupra R
dywaniki seat sport
oświetlenie led + podświetlenie przestrzeni na nogi
-w planach jeszcze czarna podsufitka
Audio:
4x hertz 16,5cm + 4seryjne wysokotonowe
wzmacniacz JBL + skrzynia basowa JBL
kable pozłacane U-Dimension
wyciszona podłoga bagażnika i pod kanapą.
radio kenwood usb/aux
Zamieszczam też link do zdjęć z profesjonalnej sesji zdjęciowej: https://www.facebook.com/91.Stian/media_set?set=a.531[zasłonięte] 80[zasłonięte] 50.107[zasłonięte] 1835.100[zasłonięte] 37[zasłonięte] 35&type=3
Do auta dodaję koła zimowe 16" z oponami yokohama 205/55/16
dywaniki gumowe na zimę
cały przedni grill pod zderzak (wzmocnienie zderzaka z 2kratkami + 1 srodkowa z logo seat) nowy z Hiszpanii
tuleje do tylnej belki nowe Lemforder
poduszki górne amortyzatorów K&W
i wiele innych .
kilka zdjęć:
tu jeszcze 18" oraz pakiet seryjny czyli TS/FR
Spalanie :
trasa: 7 - 9L (100-140)
miasto: 9 - 13L
mieszany: 10 -11L
przy zabawie proszę dorzucić +2L
Więcej info i zdjęć przez maila
Uwaga! Jeśli liczysz na darmową przejażdżkę jesteś w wielkim błędzie , zapraszam osoby poważnie zainteresowane a kluczyki wręczam tylko za okazaniem gotówki !!!
Zgadzam się na sprawdzenie w ASO, pomiary czujnikami, komputerami itp na koszt kupującego.
kontakt :
[zasłonięte] @poczta.onet.pl
506 [zasłonięte] 148