Seat Leon 1.8 20VT TOP SPORT
Dane techniczne:
Rok produkcji -2001
Przebieg –113500
Moc: seryjnie 180KM (obecnie 307 KM/410Nm)
*Silnik 1.8 20VT AUQ
*seryjny ECU + indywidualne strojenie by UNITRONIC
*głowica VW Motorsport
*kute korbowody Carillo + tłoki Wossner
*wałki od ADR
*turbina GT28RS
*przewody/łączniki silikonowe samco
*custom FMIC + orurowanie z polerowanej kwasówki
*blow off Forge z regulacją
*filtr powietrza gąbkowy w obudowie ITG
*przepustnica z kolektorem od Audi TT BAM
*porting kolektora wydechowego
*nowy downpipe 3'' z wydechem z kwasówki 3" (pełen przelot + tłumik M-Tech)
*wtryski 440cc
*pompa paliwa Walbro
*przewody (paliwowe/hamulcowe) w stalowym oplocie
*docisk i koło zamachowe SPEC Stage 5, tarcza sprzęgła Radzikowski
*amortyzatory Bilstein B6 (gruba laga)
*aftermarketowe stabilizatory przód i tył + poliuretan
*tytanowe łączniki stabilizatorów
*rozpórki z przodu i z tyłu
*na obu osiach komplet tarcz nacinanych i nawiercanych OMP (przód 312 mm)
*zderzak przód Cupra R , zderzak tył TopSport
*Alufelgi Momo 17" + opony 225/45R17 Bridgestone Potenza RE070 Nowe !
*Kierownica skórzana Momo
*Zegary DEFI (Boost, temp.oleju, EGT) + centralka sterująca DEFI
*Radio CD MP3 Pioneer
Dodatkowo:
*podgrzewanie foteli
*kierownica z regulacją
*regulacja ustwienia świateł
*aluminiowa podstopnica i nakładki na pedały
*lusterko wewnętrzne fotochromatyczne
*czujnik deszczu
*karbonowe lusterka zewnętrzne
*akumulator przeniesiony do bagażnika
*możliwość uzyskania kół zimowych 16” stan BDB
*komplet dokumentów + książka serwisowa + kody kluczyków itd.
*dużo części dodatkowych
Silnik jest po przebiegu 8 tys. km od czasu gdy został zakuty i złożony na nowych podzespołach topowych producentów. Doładowanie reguluje się za pomocą mbc (ręczna regulacja ciśnienia). Gdyby ktoś chciał to istnieje możliwość dokupienia Apex'i AVC-R. Obecna moc ustawiona jest optymalnie do jazdy codziennej. Auto sprawia bardzo dużo frajdy. Fajne jest to, że wygląda jak zwykły samochód, a jeździ trochę szybciej. Wielu właścicieli niby szybszych aut miało okazję się o tym przekonać. Dla ciekawskich mogę powiedzieć, że Cupra jest dużo wolniejsza w porównaniu do tego auta. Turbina praktycznie nie ma żadnego laga. Idealnie zestrojone auto na szybkie przemieszczanie się po ulicach. Użytkowany z głową i rozsądkiem. Nie mam 17 lat i wiem jak obsługiwać samochody. Ponieważ wysterowany jest na oryginalnym ECU nie świecą się żadne błędy na desce. Auto bezawaryjne od kiedy je posiadam. Leon jeździ na benzynie 98 oktanów i spala około 7 L/100km w trasie i 10-12 w mieście przy normalnej jeździe. Jest to mój trzeci pojazd w rodzinie i dlatego auto użytkowane było bardzo sporadycznie. Zawsze chciałem mieć właśnie Leona i podchodziłem do tego samochodu hobbystycznie. Ma wymienione dużo części na nowe oryginalne lub z górnej półki (świece, cewki, filtry, płyny itd.). Na wszystko mam faktury. Ze względu na zmianę pracy i kompletny brak wolnego czasu nie jestem w stanie nim jeździć. Cały czas garażowany. W zimie praktycznie nie jeżdżony. Koszt wszystkich przeróbek i dodatków jest spory. Można za to kupić drugie auto... Tutaj wszystko już jest w cenie. Istnieje możliwość zamiany w rozliczeniu na motocykl Honda VTR SP-2 najlepiej czarny. Można by długo opowiadać, więc chętnie odpowiem na wszelkie pytania osobiście. Dla zdecydowanych możliwość negocjacji ceny.