Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Seat Leon 20VT 300+ KM szybszy niż CUPRA R

28-01-2012, 12:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 000 zł     
Użytkownik StrusGSi
numer aukcji: 2066443226
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 1714   
Koniec: 26-01-2012 01:47:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Seat Leon 1.8 20VT TOP SPORT

Dane techniczne:

Rok produkcji -2001

Przebieg –113500

Moc: seryjnie 180KM (obecnie 307 KM/410Nm)

*Silnik 1.8 20VT AUQ

*seryjny ECU + indywidualne strojenie by UNITRONIC

*głowica VW Motorsport

*kute korbowody Carillo + tłoki Wossner

*wałki od ADR

*turbina GT28RS

*przewody/łączniki silikonowe samco

*custom FMIC + orurowanie z polerowanej kwasówki

*blow off Forge z regulacją

*filtr powietrza gąbkowy w obudowie ITG

*przepustnica z kolektorem od Audi TT BAM

*porting kolektora wydechowego

*nowy downpipe 3'' z wydechem z kwasówki 3" (pełen przelot + tłumik M-Tech)

*wtryski 440cc

*pompa paliwa Walbro

*przewody (paliwowe/hamulcowe) w stalowym oplocie

*docisk i koło zamachowe SPEC Stage 5, tarcza sprzęgła Radzikowski

*amortyzatory Bilstein B6 (gruba laga)

*aftermarketowe stabilizatory przód i tył + poliuretan

*tytanowe łączniki stabilizatorów

*rozpórki z przodu i z tyłu

*na obu osiach komplet tarcz nacinanych i nawiercanych OMP (przód 312 mm)

*zderzak przód Cupra R , zderzak tył TopSport

*Alufelgi Momo 17" + opony 225/45R17 Bridgestone Potenza RE070 Nowe !

*Kierownica skórzana Momo

*Zegary DEFI (Boost, temp.oleju, EGT) + centralka sterująca DEFI

*Radio CD MP3 Pioneer

Dodatkowo:

*podgrzewanie foteli

*kierownica z regulacją

*regulacja ustwienia świateł

*aluminiowa podstopnica i nakładki na pedały

*lusterko wewnętrzne fotochromatyczne

*czujnik deszczu

*karbonowe lusterka zewnętrzne

*akumulator przeniesiony do bagażnika

*możliwość uzyskania kół zimowych 16” stan BDB

*komplet dokumentów + książka serwisowa + kody kluczyków itd.

*dużo części dodatkowych

Silnik jest po przebiegu 8 tys. km od czasu gdy został zakuty i złożony na nowych podzespołach topowych producentów. Doładowanie reguluje się za pomocą mbc (ręczna regulacja ciśnienia). Gdyby ktoś chciał to istnieje możliwość dokupienia Apex'i AVC-R. Obecna moc ustawiona jest optymalnie do jazdy codziennej. Auto sprawia bardzo dużo frajdy. Fajne jest to, że wygląda jak zwykły samochód, a jeździ trochę szybciej. Wielu właścicieli niby szybszych aut miało okazję się o tym przekonać. Dla ciekawskich mogę powiedzieć, że Cupra jest dużo wolniejsza w porównaniu do tego auta. Turbina praktycznie nie ma żadnego laga. Idealnie zestrojone auto na szybkie przemieszczanie się po ulicach. Użytkowany z głową i rozsądkiem. Nie mam 17 lat i wiem jak obsługiwać samochody. Ponieważ wysterowany jest na oryginalnym ECU nie świecą się żadne błędy na desce. Auto bezawaryjne od kiedy je posiadam. Leon jeździ na benzynie 98 oktanów i spala około 7 L/100km w trasie i 10-12 w mieście przy normalnej jeździe. Jest to mój trzeci pojazd w rodzinie i dlatego auto użytkowane było bardzo sporadycznie. Zawsze chciałem mieć właśnie Leona i podchodziłem do tego samochodu hobbystycznie. Ma wymienione dużo części na nowe oryginalne lub z górnej półki (świece, cewki, filtry, płyny itd.). Na wszystko mam faktury. Ze względu na zmianę pracy i kompletny brak wolnego czasu nie jestem w stanie nim jeździć. Cały czas garażowany. W zimie praktycznie nie jeżdżony. Koszt wszystkich przeróbek i dodatków jest spory. Można za to kupić drugie auto... Tutaj wszystko już jest w cenie. Istnieje możliwość zamiany w rozliczeniu na motocykl Honda VTR SP-2 najlepiej czarny. Można by długo opowiadać, więc chętnie odpowiem na wszelkie pytania osobiście. Dla zdecydowanych możliwość negocjacji ceny.