Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Seat Ibiza II FL 2001 Cupra Tuning 1.9 TDI 160km

18-05-2014, 12:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 400 zł     
Użytkownik gellu1
numer aukcji: 4252268598
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-05-2014 11:58:27

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 220000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 160
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam. Sprzedaje moje oczko w głowie.

Samochód był bardzo zadbany, wszystko było robione na bierząco do czasu. Po tym jak inny członek rodziny przejął auto sporo rzeczy jest do zrobienia nie chce żeby ktoś kto przyjedzie się rozczarował i jechał na marne więc napisze wszelkie wady jak i zalety.

 

Na początek:

Seat Ibiza 1.9 TDI 2001 rok.

Silnik ASV oryginalnie 110km.

Auto przeszło konwersje wyglądową na Cupre z benzyny, zderzaki wnętrze etc.

SPALANIE: w trasie udało się nawet do 4.4L/100 miasto 7-8 / 100 przy dynamicznej jeździe.

Aktualnie auto mierzy ~160km

 

Auto w standardzie posiada:

- pełny komputer

- elektryczne szyby

- klimatyzacje

- uchylne tylne szyby

- halogeny które wyciągłem (rozbite)

- szyberdach

- wskaźniki temp oleju i ładowania

 

CO BYŁO ROBIONE

 

- przy 205 000 rozrząd kompletny na dobrych częściach

- turbina 205 tys nowa zmodyfikowana

- przy 210 tys tylnie klocki i tarcze

- przy 212 tys olej i filtry

- wymieniona półoś

- wymieniona przepływka

 

MODYFIKACJE

 

Zaślepiony EGR, głośniej pracuje ale syf się nie gromadzi na turbince.

 

Zmodyfikowany został układ dolotowy FMIC więc turbinka zawsze ma chłodne powietrze.

 

Turbinka przeszła metamorfoze, jest to Hybryda ASV/ARL ze 150km.

 

Dodany został wskaźnik Ciśnienia Doładowania ( bardzo dobra sprawa jako że zdarza się ze jakiś wąż puści i od razu widać że dmucha więcej )

 

Auto jest profesionalnie wygłuszone pod car audio matami wygłuszającymi.

 

Wydech przeszedł modyfikacje jest " odetkany " i zakończony końcówką Remusa która jest warta 700zł

 

Oryginalne zawieszenie Seat Sport -20 -20 utwardzone, jest to kompromis pomiędzy twardym a komfortowym zawieszeniem :) Przyjemnie się jeździ a klei sie calkiem dobrze.

 

Rozpórka przód, wymienione wszystkie przewody podciśnień, wymiieniony czujnik N75.

 

Fotele Cupra z Seata Leona warte troche pieniążków. Pół-skóra pół-kubełki

 

i rarytasek :) CZARNA PODSUFITKA, prezentuje się ślicznie.

 

 

CO DO ZROBIENIA

 

A teraz niestety wady których także nie brakuje. dodam także że troche przesadze by ktoś sie nie zawiódł.

 

- Lakier - porysowany od myjni automatycznych, nadaje sie do polerki, pare większych rys, trzy ogniska rdzy, i trzeba poprawić zderzak przedni bo kiedys był żółty i widac że lakier wychodzi w kilku malutkich miejsach.

 

- Klima - kiedyś działała , wymieniłem moduł od klimy i wentylatorow, sprężarka sprawdzona działa 100%, trzeba pewnie wymienic chłodnice ze starości albo gdzieś uszczelnić układ.

 

- przy turbinie trzeba wymienić opaski w wężach bo puszczają ciśnienie czasami i leci w atmosfere przez co też kopci na czarno. Po dokręceniu wraca do normy.

 

- coś przy zawieszeniu trzeba pogrzebać, nie tłucze sie ale dawno nie zaglądane

 

- Felgi do prostowania, jedna bicie góra dół, są pocharowane od krawężników, łącznie jest 8 felg, 4 czarne i 4 z jakiegoś VW. w czarnych tylnie opony się kończą, a w srebrnych do wymiany jedna opona.

 

- poprawić elektronike szyby kierowcy, bo brakuje jej siły by dociągnąc szybe do samej góry i trzeba przy końcu pomóc ręką.

 

- tapicerke wyprać ( żeby było idealnie )

 

 

Poza tym auto w stanie bdb, dobrze się prowadzi, nie wytłuczone, w ciągłej eksploatacji. Ceny modyfikacji spokojnie przekraczają 10tyś. Nie jest to auto dla osoby która szuka bezawaryjnej jednostki, zawsze coś trzeba pogrzebać, coś sprawdzić, osobiscie auto mnie nigdy nie zawiodło od kąd je mam. Aczkolwiek jestem na tyle uparty że każde stuki, każde przeładowania turbiny to od razu grzebanie i szukanie problemu. Nie udziele gwarancji na samochód ze względu na to iż był modyfikowany mechanicznie. Ale osobiscie nie mam zastrzeżeń i nie boje się depnąć w gaz. Aczkolwiek nie kręce tego auta wyżej niż 3500tys bo sensu większego nie ma. OPIS został tak skonstruowany by osoba która przyjedzie oglądnąć auto się nie rozczarowała a jedynie mile zaskoczyła.

 

Oględziny weekend jedynie bądz po 21 godzinie.

 

KUP TERAZ PO OGLĘDZINACH SAMOCHODU

 

kontakt: 5 3 1 0 6 6 0 6 6 

Więcej zdjęć na MAIL.

Pozdrawiam