Witam, jestem zmuszony wystawić na sprzedaż moje przesłowiowe "oczko w głowie" Seat ibiza GT TDi EVO1. Samochód mechaniczne w perfekcyjnym stanie, silnik cyka jak marzenie. Bardzo dynamiczny i oszczędny przy tym. Zawieszenie bez najmniejszych luzów, świetnie się zachowuje pod czas jazdy, zero stuków, puków lub innych niepokojących odgłosów. Ibiza jest mocno doinwestowana, odkąd ją mam zostało zrobione:
* w ostatnich 2 miesiącach:
- Wymiana łożysk, szczotek oraz rolki alternatora(11.01.12r.)- wymiana oleju + filtr,
- wymiana płynu chłodniczego,
- wymiana paska klinowego oraz wieloklinowego,
* w dalszej przeszłości:
- pasek rozrządu, rolki i pompa wody(ASO),
- wymiana wszystkich 8 szklanek,- wymiana filtra paliwa,
- wymiana wszystkich tulei, sworzni, łączników i końcówek drązką(przód),
- wymiana tulei tylnej belki, linki ręcznego hamulca oraz odboi z osłonami.
Wszystko zawsze robione na najlepszych częściach.
Samochód został sprowadzony we wrześniu 2009 roku z Niemiec, jestem pierwszym właścicielem w kraju.
Jak na swój wiek ma nieprzyzwoicie bogate wyposażenie:
- 2 poduszki powietrzne,
- centralny zamek z pilotem,
- wspomaganie kierownicy,
- elektrycznie sterowane szyby,
- podgrzewane, elektrycznie sterowane lusterka,
- 16 calowe alufelgi,
- halogeny,
- reflektory soczewkowe z elektryczną regulacją,
- komputer pokładowy MFA,
- ABS,
- system wspomagający ruszanie na śliskiej nawierzchni,
- tempomat,
- klimatyzacja,
- skórzana kierownica,
- radio z CD oraz nawigacją,
- dodatkowe zegary(ciśnienie oleju i ładowanie aku),
- czerwone pasy bezpieczeństwa,
- półkubełkowe fotele,
- białe tarcze zegarów,
- regulowana kolumna kierownicy,
- radio z nawigacją,
- lekko obniżone i usztywnione zawieszenie,
- z racji silnika, wydajniejszy układ hamulcowy z przodu, oraz z tyłu hamulce tarczowe zamiast bębnowych.
Ibizka pochodzi z roku 1998 roku. Dotychczas pokonała 233 tysiące kilometrów(ciągle rośnie) z czego prawie 50tyś przeze mnie. Wnętrze jest dobrze utrzymane i nie widać po nim tylu kilometrów. Pod maską kryje się dynamiczny, oszczędny i praktycznie bezawaryjny silnik diesla o oznaczeniu AFN i seryjnej mocy 110KM. Który został jeszcze w Niemczech poddany delikatnej kuracji wzmacniającej, co dało wynik około 135 KM oraz 310 NM. Motor sprawuje się doskonale, spalanie w cyklu mieszanym przy dynamicznej jeździe wynosi 5,5 litra na 100 kilometrów. Daje bardzo dużo frajdy z jazdy, wszystkie podzespoły takie jak sprzęgło, dwumas czy turbosprężarka są w świetnej kondycji. Każdy kto kupi ten samochód z pewnością będzie z niego zadowolony, nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego.
Na zdjęciach ibiza jest na letnim ogumieniu posiadam komplet prawie nowych opon zimowych po jednym sezonie na felgach 15 calowych, które mogę dorzucić po uprzednim dogadaniu się.
Ibizka do obejrzenia w woj. Warmińsko-mazurskim w miejscowości Narzym Kolonia znajdującej się na trasie Mława-Działdowo.
Cena oczywiście do negocjacji. Gorąco polecam, samochód wart swojej ceny.
Sprzedaję, ponieważ potrzebuje większego auta.
Wszystkie dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 513 [zasłonięte] 925, jeżeli nie odbieram tzn, że jestem na zajęciach lub po prostu nie mogę rozmawiać, na pewno oddzwonię.
Słaba jakość fotek z powodu nieciekawej pogody.