Seat Ibiza GT TDI 1998 Kilka danych: - rok produkcji 1998, - przebieg wg licznika 230kkm, - 1wszy właściciel w Polsce od 2006roku, kupiony na tablicach celnych przy stanie licznika 165kkm, sprowadzony z Niemiec, - silnik niezawodny 1.9TDI o oznaczeniu AFN i mocy 110ps, - wersja 3d GT Tdi (większe hamulce z przodu jak Cupra, sportowe fotele, nakładki progowe zewnętrzne itp), - samochód jest bezwypadkowy (było to kryterium zakupu w 2006 roku) bez ponownych lakierowań za naszej kadencji, - użytkownik rocznik 53ci, Wyposażenie: - klimatyzacja w 100% sprawna, nie wymagająca nabicia; przegląd układu klimatyzacji wykonywany regularnie co roku; w zeszłym roku wymieniony kompresor klimatyzacji, - elektryczne szyby, - 2 poduszki powietrzne, - wspomaganie kierownicy, - centralny zamek, - abs, - komputer pokładowy z pomiarem min temperatury oleju, średniego spalania itd, - kubełkowe siedzenia (siedzenie kierowcy nosi ślady przebiegu związane z wsiadaniem do auta (lekkie przetarcie tapicerki), - radio panasonic z MP3, - felgi aluminiowe, - 2gi komplet felg z oponami zimowymi (równiez aluminiowe), Stan techniczny - samochód ma 14 lat tak więc amatorom pojazdu w stanie auta nowego od razu dziękuję, - auto regularnie serwisowane we własnym zakresie na warsztacie (olej co 10tyś km), - w zeszłym roku w serwisie Bosch Adamczyk wykonano przegląd pompy wtryskowej wraz z uszczelniemiem, - dwa lata temu zmieniony układ wydechowy, miesiąc temu nowa plecionka wydechu, - obecnie do wymiany nadają się tylne hamulce (są już zakupione tarcze i łożyska, części te nowy właściciel dostanie razem z pojazdem) niemniej z racji zakupu nowega auta nie wykonałem samej wymiany, - letnie opony są już na wykończeniu tak więc po tym sezonie wymagają wymiany, - samochód ma początki korozji w standardowych miejscach dla Ibizy (łączenia progów, rant błotnika itd) nie są to żadne dziury tylko "bąble" niemniej należy się tym tematem zająć przed zimą, - ostatnio samochód używany był głównie po mieście a z racji zakupu nowego raczej sporadycznie wypadałoby wyczyścić zmienną geometrię turbiny (sporadycznie występuję przeładowanie turbiny z racji sadzy zalegającej na zmiennej geometrii), - przedni zderzak po uszkodzeniu parkingowym zerwany z zaczepów (sprawcy oczywiście nie było) zamocowany śrubami,
- maska posiada poprzeczne zarysowanie (było w momencie kupna) - auto pali od strzału zarówno na ciepłym jak i na zimnym, nie bierze oleju czy innych płynów eksploatacyjnych, - zawieszenie bez luzów, - aktualny przegląd i ubezpieczenie,
Nie odwołuję ofert, więc proszę o przemyślane licytowanie.
Więcej informacji pod numerem telefonu 69[zasłonięte]641. Samochód do obejrzenia w Zabrzu.