SEAT Cordoba Vario 1.9 TDi 2001r.
VIN VSSZZZ6KZ1R207400
nr rej. GD354EV
data pierwszej rej 11.10.2001
www.historiapojazdu.gov.pl - trzeba wpisać w przeglądarkę lub google
Bardzo bogata wersja wyposażenia:
klimatyzacja klimatronik (w pełni sprawna, nabita)
4 x elektryczne szyby
elektryczne lusterka
komputer
radio wbudowane w panel przedni
ABS
TCS (obecnie nazywany ASR, System kontroli trakcji, poprzednik ESP) bardzo rzadko spotykany w autach z tego rocznika a w szczególności w autach segmentu B.
poduszka powietrzna pasażera i kierowcy + kurtyna boczna w fotelach przednich.
hydrauliczne wspomaganie kierownicy
centralny zamek
immobilizer
przednie światła przeciwmgielne
centralna blokada zamka
blokada tylnich szyb
długie pasy bezpieczeństwa – bez problemu można przypiąć nosidełko lub duży fotelik bez stosowania przedłużek.
Samochód pomimo niewielkich gabarytów bardzo pakowny, po złożeniu oparcia kanapy można śmiało pokusić się o przeprowadzkę tym autem a dzięki wbudowanym relingom można przewozić gabaryty na dachu. Sprawdza się jako auto rodzinne.
Spalanie
trasa Gdańsk – Czersk – aleja fotoradarów 3,8 l/100 km
trasa Gdańsk – Elbląg – 4,2 l/100 km
autostrada Gdańsk – Łódz – prędkości przelotowe 130-150 km/h - 6,5l/100km
miasto Gdańsk – od 5,5 do 6,5 l/100km – prowadzę dość dynamicznie ale niekoniecznie szybko (<120km/h)
auto bardzo ekonomiczne; do 80km/h na ciepłym silniku poniżej 4l/100, powyżej 110 km/h pali ok 6l/100km. Max bezpieczna prędkość to 140 km/h ale spalanie przekroczy 7l/100km
Samochód kupiłem 3 lata temu z przebiegiem 133 000 km
Sprzedający przekazał wiarygodną historię auta z której wynika że przebieg jest autentyczny.
Oprócz książki serwisowej, która posiada identyczną naklejkę jak ta wklejona w samochodzie, dostałem wydruki z niemieckich przeglądów technicznych, które potwierdzają wiarygodność książki.
16.12.2008 - 81179 km
06.02.2009 - 81636 km (zmiana właściciela)
11.10.2010 - 109459 km
Otrzymałem również komplet brief'ów niemieckich z kompletną historią właścicieli.
11.10.2001 - 1 właściciel Niemiec
11.02.2009 - zakup przez 2 właściciela - również Niemiec
14.06.2011 - zakup przez 3 właściciela
28.11.2011 - zakup przeze mnie
W ciągu 3 lat eksploatacji brak poważniejszych usterek, wymieniane na bieżąco części eksploatacyjne.
Płyny i filtry przynajmniej raz w roku. Ostatnia wymiana w sierpniu 2014. Olej Castrol Magnatec 10W40, to samo lał poprzedni właściciel nie widziałem sensu zmieniać.
Sprzęgło wymienione wiosną 2012 roku (ma przejechane ok 40 tyś km – ostatni model bez dwumasu)
Tarcze, klocki i piasty kół wymienione jesienią 2012 roku
badanie amortyzatorów wykazało 70% tył i przód - badanie do wglądu.
Akumulator nowy wymieniony przed zimą
2 nowe felgi na przodzie.
Rozrząd wymieniony w grudniu 2013 roku, czyli jakieś 15 tyś. km temu. Pasek Continental + napinacze + pompa wody.
Pompa wspomagania wymieniona na nową wiosną 2014 wymieniony został od razu napinacz paska
Samochód technicznie sprawny, można go przetestować na dowolnej stacji diagnostycznej. Do wymiany są sworznie wahacza i końcówki drążków. Części do tego modelu są śmiesznie tanie i ogólnodostępne dlatego też wszystkie naprawy robione na bieżąco na nowych i markowych częściach .
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/grupy/12896
Samochód ma widoczne zarysowanie na drzwiach (tył, prawa strona - widać na zdjęciach), to pamiątka po nieudanym parkowaniu w Tesco. Wyświetlacz od sterowania klimatyzacji nie pokazuje wszystkich linijek. Można temu zaradzić czyszcząc ścieżki grafitowe w radiu ale z doświadczenia wiem że pomaga na krótko. To niestety dość powszechny problem tych samochodów ale niezbyt kłopotliwy. Jedna z poduszek pod silnikiem wymaga wymiany, żadna nie jest zerwana ale na zimnym silniku czuć drgania od silnika.
Samochód można obejrzeć w Gdańsku
cena 7300 PLN do negocjacji
tel 535 [zasłonięte] 055