Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SEAL DOCTOR - DOKTOR ZAWIESZENIA czyszczenie

30-03-2015, 13:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik inter-cross_pl
numer aukcji: 5135648020
Miejscowość Biłgoraj
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-03-2015 13:08:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent części: Inny
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon nowy





Przedmiotem sprzedaży jest:




Każdy kto jeździ w motocrossie lub enduro ciągle zmaga się z cieknącymi uszczelniaczami przedniego zawieszenia. Naprawa skomplikowanego systemu zawieszenia to nie lada wyzwanie do którego niezbędne są specjalistyczne narzędzia. Nie tylko można stracić dużo pieniędzy na kosztowne naprawy ale także cenny
 czas, gdyż może nam to pokrzyżować plany wyjazdów na zawody zawody, czy też rekreacyjną
 jazdę na bezdrożach. Możliwość szybkiej i łatwej naprawy cieknących uszczelniaczy zarówno na torze
jak i na szlakach pozwala zaoszczędzić na naprawach, ocalić nasze punkty na zawodach, czy też cieszyć
 się wymarzonym weekendem na szlakach off road.



Większość uszczelniaczy przecieka głównie z powodu brudu jaki się tam dostaje. Co oczywiście ma
negatywny wpływ na zawieszenie. Co gorsze może nawet przesiąknąć na klocki hamulcowe co wiąże się z niebezpieczeństwem podczas jazdy. Te powszechnie znane problemy przyczyniły się do stworzenia
Seal Doctor.

Jak używać Seal Doctor? To proste, zdejmij uszczelniacz zgrubny i zamocuj Doctora na lagę.
 Następnie zamieść wsuń go pod uszczelniacz i przekręć. Doctor jest tak zaprojektowany że zachowuje odpowiednią pozycję i dostosowuję się pod odpowiednim kątem gdy obracasz nim wokół lagi. Teraz tylko
wyczyść lagę z brudu wyciągniętego przez doctora i wsuń na swoje miejsce uszczelniacz zgrubny.




Do Doctora dołączony jest pojemnik ochronny tak by można było go bezpiecznie przechowywać w
skrzynce na narzędzia czy pasie narzędziowym tak byś zawsze miał go pod ręką.


Należy jednak zauważyć, że mimo że większość uszczelniaczy przecieka z powodu brudu istnieją też
inne powodu przecieku. Dlatego ZAWSZE dobrze sprawdzaj zawieszenie!