-
Rotax 1503 HO 4-TEC, 1494 cm³ czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa
-
doładowany, sprężarka mechaniczna, intercooler
-
chłodzony cieczą w obiegu zamkniętym CLCS
-
moc: 260 KM
-
elektryczny rozrusznik
-
elektroniczna przepustnica iTC
-
immobiliser D.E.S.S.
-
wlew paliwa zamykany na bezpieczny zatrzask
-
elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny (26 funkcji w tym: tryby iControl, pozycja VTS, kompas, wskaźnik zużycia paliwa, wskaźnik iBR, tempomat)
-
gumowe zderzaki
-
wnęki dla stóp i tylna platforma wyłożone matą przeciwpoślizgową
-
szerokokątne lusterka wsteczne
-
hak holowniczy
-
uchwyty ułatwiające wchodzenie na pojazd z wody
-
pływająca linka ratunkowa
-
nakładka chłodząca rurę wydechową
-
wodoszczelny, wyjmowany bagażnik
-
regulowana wysokość kierownicy
-
sportowe siedzisko z uchwytem i paskiem dla pasażera, otwierane zawiasowo dla lepszego dostępu do silnika
-
tylny pokład ze schowkiem i wygodnym dostępem do akumulatora i bezpieczników
-
zwijane cumy Speed Tie
-
wodoszczelna torba na bagaż – może być używana jako plecak
-
wyjmowany wodoszczelny organizer schowka pod kierownicą
-
zestaw ratunkowy
-
pokrowiec na skuter
-
iBR – elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 30 metrów krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie proste co parkowanie samochodu
-
iControl – komputer integrujący wszystkie podsystemy pojazdu, posiada tryby Touring, Sport, ECO i zrywkę zapłonu Learning Key
-
tryb Touring – ograniczona moc i łagodna reakcja przepustnicy, idealny tryb do pokonywania długich dystansów
-
tryb Sport – pełna moc i agresywna reakcja przepustnicy umożliwia wykorzystanie 100% osiągów pojazdu
-
tryb ECO – iControl automatycznie reguluje moc silnika i reakcję przepustnicy w celu uzyskania najniższego możliwego zużycia paliwa
-
Learning Key – programowalna zrywka zapłonu, która pozwala dostosować osiągi pojazdu do użytkowników o różnym doświadczeniu i poziomie umiejętności
-
D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
-
sportowy VTS – system zmiennego trymu: sterowany z kierownicy system elektroniczny trymuje skuter poprzez regulację kąta ustawienia dyszy pędnika i pozwala lepiej przystosować pojazd do stanu wody i potrzeb użytkownika (np. duże fale, szybki start, większa zwrotność, itp.), posiada preprogramowane szybkie ustawienia dla maksymalnego przyspieszenia i stabilności przy dużych prędkościach
-
inteligentne zawieszenie pokładu iS – pokład jest zawieszony niezależnie od kadłuba, co izoluje pasażerów od wibracji i uderzeń towarzyszących szybkiemu pływaniu po wzburzonej wodzie: regulacja elektroniczna, tryb ręczny, Auto, Docking i Touring, skok 152 mm
|
Pure Magnesium
|