Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SDC Legend: Hand of God PC NOWA w FOLII

18-01-2012, 16:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.50 zł     
Użytkownik topkan_pl
numer aukcji: 2034368235
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 01:29:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SDC Legend: Hand of God PC

Opis

nośnik: 1 DVD
wymagania wiekowe:
16+
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista

Legend: Hand of God jest stworzoną przez niemieckie studio Master Creating produkcją będącą połączeniem cRPG i gry akcji (hack’n’slash), której wydarzenia dzieją się w świecie fantasy zwanym Aris.

W Legend: Hand of God wcielamy się w postać Targona – nowicjusza Zakonu Świętego Płomienia. Zakon ten przez wiele lat strzegł ognia, który blokował demonom przejście przez znajdujący się w jego obrębie portal. Strzegł, bo pewnego dnia płomień został zgaszony i hordy potworów ponownie zalały świat Aris. Jedyną nadzieją okazuje się odnalezienie artefaktu zwanego „Ręką Bogów", a ten w przeszłości został podzielony na części – rozrzucone po świecie. Scenariusz gry napisany został przez Susan O’Connor, znaną amerykańską autorkę, która na swoim koncie ma również współpracę przy tworzeniu fabuły takich produkcji jak Dungeon Siege II i Gears of War.

W trakcie przebiegu gry spośród pięciu dróg rozwoju postaci (siły, sprytu, magii, natury i wiary) wybieramy dwie. Rozgrywka w każdym przypadku sprowadza się do tego samego: kolejnego zabijania potworów oraz zbierania przedmiotów i złota. Podobnie jak w innej produkcji tego typu, Diablo, kliknięcie myszki służy zarówno do przemieszczania bohatera po mapie, jak i atakowania przeciwników.

Autorzy gry zastosowali tzw. Cinematic Combat System, dzięki czemu w Legend: Hand of God z każdym – orkiem, trollem czy goblinem – walczy się w odmienny sposób. Na przykład w przypadku starcia z olbrzymim stworem nie sieczemy go mieczem po kolanach, tylko wyskakujemy i atakujemy takie partie jego ciała jak głowa czy korpus. W ten sposób kolejni napotkani przez nas wrogowie nie różnią się jedynie liczbą punktów życia, ale również sposobem przeprowadzania walk z nimi.

Świat gry złożony jest z losowo generowanych lochów oraz ręcznie stworzonego otoczenia na powierzchni. Warto wspomnieć też, że w produkcji wykorzystano technologię Ageia PhysX, która przyspiesza wyspecjalizowane, oparte na fizyce symulacje i w efekcie wpływa na bardziej realistyczną interakcję z otoczeniem.

Interesującym pomysłem jest również wprowadzenie „żywego” kursora w postaci niewielkiej, małej elfki, która pomaga nam w grze nie szczędząc podpowiedzi i oświetlając drogę w co ciemniejszych lokacjach.