Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
Wydawca: Helion
Dane techniczne
-
Tytuł oryginalny
Super Scratch Programming Adventure!: Learn to Program By Making Cool Games
-
Rodzaj produktu
książka
-
Autor
The LEAD Project
-
Wydawca
Helion
-
Data wydania
28-01-2015
-
Oprawa
miękka
-
Ilość stron
160
-
Wymiary / mm
170x230
-
Waga / gr
270
-
EAN
978[zasłonięte][zasłonięte]46987
-
ISBN
978-83-[zasłonięte]-9876-9
Wstęp do programowania dla najmłodszych!
Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
Dzięki tej książce:
poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów
dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe
nauczysz się tworzyć algorytmy
stworzysz niejedną grę
Najlepszy wstęp do świata programowania!
„Czytając niniejszą książkę, pozwól ponieść się wyobraźni. Co stworzysz za pomocą Scratcha?”
— z przedmowy profesora Mitchela Resnicka, twórcy Scratcha