SCOTT
KIJE NARCIARSKIE
RACINGOWE
MODEL
SL
SERIA 4
made in italy
Materiał Aluminum ISO 7331
oceniana na 75.000 PSI
SERIA 4
lightweight -jedno z najlżejszych stopów aluminiowych
Średnica 18mm
Grafika rc
Rączka Notch Strike
(anatomicznej budowy, o podwójnej twardości)
Pasek Strike RC
Talerzyk race
Końcówka Race
Cechy proste do slalomu bardzo lekki zaaprobowany przez racing-owych narciarzy
- kolor i rozmiar w tytule aukcji
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Slalom -
dyscyplina sportowa polegająca na pokonywaniu trasy wyznaczonej bramkami. Bramka slalomowa w narciarstwie składa się z dwóch tyczek jednego koloru, które są ustawione naprzemian: czerwone - niebieskie.
Tam, gdzie nie ma tyczki zewnętrznej bramkę stanowi tzw. tyczka skrętu. Szerokość bramki wynosi 4-6 m. Rozróżnia się:
- bramki otwarte (linia łącząca tyczki w bramce jest zbliżona do linii poziomej),
- bramki zamknięte (linia łącząca tyczki w bramce jest zbliżona do linii spadku stoku),
- układy bramkowe (wertikal, łokieć, układ z bramką opóźniającą).
Najmniejsza odległość między kolejnymi bramkami w kombinacjach bramkowych wynosi 0,75 m. Odległość od tyczki skrętu jednej bramki do tyczki skrętu drugiej bramki nie może być mniejsza od 6 m, a większa od 13 m. Pewne odstępstwa od tej zasady dotyczą układu z bramką opóźniającą. Ilość bramek na trasie slalomu jest zależna od różnicy wysokości między startem a metą.
W zawodach najwyższej rangi (ZIO, MŚ, PŚ): mężczyźni - 180-220 m, kobiety - 140-220 m.
W pozostałych zawodach: mężczyźni - 140-220 m, kobiety - 120-220 m. Liczba bramek, a właściwie zmian kierunku (nie zawsze bramka zmienia kierunek jazdy) wynosi 30-35% różnicy poziomów +/- 3 zmiany kierunku. Slalom musi odbyć się w dwóch przejazdach.
O zwycięstwie decyduje najmniejsza suma czasów. W zawodach wyższej rangi stosuje się często ograniczenie liczby startujących w drugim przejeździe.
Zawodników obowiązują kaski!!!!!!!!
PO ZAKUPIE PROSZĘ O WYPEŁNIENIE FORMULARZA WYSYŁKI
|