Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Scientific Advertising Claude Hopkins wysyłka 24 h

18-11-2014, 12:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.80 zł     
Użytkownik beniammin2
numer aukcji: 4715246469
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-11-2014 12:05:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.


Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Scientific Advertising" - Claude Hopkins

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2011
ISBN [zasłonięte]978-8301-285-7
Książka drukowana
ilość stron: 128
cena katalogowa: 29,90 zł
nasza cena: 21,80 zł


 

 

Kto jeszcze chce poznać
21 legendarnych zasad pisania
skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?

Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam
i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana.
Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy
legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.

Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów,
by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji… Ale nie zrobię tego. Dlaczego?

Bo...

nie na chwytliwych hasłach
opiera się skuteczna sprzedaż

Obraziłbym Hopkinsa i boję się, że straszyłby mnie po nocach.

Wściekłby się, gdyby zobaczył dzisiejsze perswazyjne triki…

 

Po 35 latach pracy w reklamie, jak nikt inny, Hopkins doskonale wiedział, co działa, a co nie.
W tym czasie za pomocą swoich zabójczych reklam sprzedawał między innymi:

  • tłuszcz spożywczy,
  • syrop na kaszel,
  • preparaty odżywcze,
  • lek na reumatyzm,
  • piwo,
  • buty,
  • inkubatory do wylęgu kurcząt,
  • lodówki,
  • sekretarzyki,
  • płyn antybakteryjny,
  • wieprzowinę z fasolą,
  • skondensowane mleko,
  • samochody,
  • opony,
  • mydło,
  • krem do golenia,
  • płatki śniadaniowe,
  • owsiankę,
  • pastę do zębów.
Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces

Dzięki oszałamiającym rezultatom sprzedaży
stał się legendą copywritingu

Co takiego zawiera ta książka, że polecali ją tacy współcześni copywriterzy,
jak David Ogilvy czy Gary Halbert?


Masz przed sobą 21 rozdziałów, napakowanych wiedzą o reklamie,
której nie znajdziesz nigdzie indziej.

1. Jak ustala się prawa reklamy

Reklama, jakiej uczy Hopkins jest bezpieczna.
Co to znaczy? Masz pewność, że stosując się do jego zasad, nie zmarnujesz ani grosza,
bo każda wydana na nią złotówka przyniesie Ci zysk – jedna dwukrotny, druga dziesięciokrotny, a jeszcze inna stukrotny.
Dzięki odkrytym i sprawdzonym przez Hopkinsa zasadom nauczysz się tworzyć reklamy i teksty sprzedażowe,
które zagwarantują Ci sprzedaż wszystkiego, co zechcesz.
Dodam, że będzie to skuteczna sprzedaż.


2. Dobra praktyka sprzedaży

Skuteczna reklama to nie wierszyki ani piosenki, lecz sprzedaż za pomocą druku.
Jeżeli w swoich tekstach zastosujesz sprawdzone zasady sprzedaży (zamiast zabawiania klienta) – zaczniesz zarabiać.
To działa rewelacyjnie w dzisiejszym internecie.

 

3. Oferowanie usługi

To jedna z najbardziej odkrywczych zasad, opracowanych przez Hopkinsa perfekcyjnie.
Dzięki jej zastosowaniu nikogo nie musisz prosić:
„Kup mój produkt”, bo klienci sami starają się znaleźć okazję do złożenia zamówienia!
Zresztą, proszenie o zakup praktycznie w ogóle nie działa… Musisz mieć mocniejszy tekst.

4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej

Wiesz, jak funkcjonuje reklama wysyłkowa?
To sprzedaż bezpośrednia, gdzie liczy się każdy grosz i efekty wszystkich działań są natychmiast widoczne
i odczuwalne. To poligon, na którym kształcą się copywriterzy.
Po takim kursie stają się agentami do zadań specjalnych,
wysyłani na najtrudniejsze misje, niewykonalne dla nikogo innego…
Hopkins wielokrotnie podejmował się zadań niewykonalnych dla nikogo innego, i zawsze zwyciężał.
Poznaj jego zasady
.

5. Nagłówki

Jeśli choć trochę interesujesz się reklamą, to wiesz,
że nagłówek jest kluczem do skuteczności każdego tekstu sprzedażowego.
Podstawowa zasada to przyciągnąć do tekstu właściwe osoby.
Ale jak to zrobić, jakich słów użyć…? Wszystkiego dowiesz się z tego rozdziału.

6. Psychologia

 

Natura ludzka jest wieczna. Pod bardzo wieloma względami jest taka sama dziś jak była w czasach Cezara.
Tak więc zasady psychologii są stałe i trwałe. Nigdy nie będzie potrzeby oduczyć się tego, czego się o nich raz nauczymy.

Claude Hopkins "Scientific Advertising"

 

W tym rozdziale Hopkins podaje dziewięć swoich najlepszych sposobów wpływania na naturę klientów (z bezcennymi przykładami). Każda z nich warta była dla niego miliony, bo odpowiadała za masową sprzedaż jednego z reklamowanych produktów.
Dzięki temu, że podaje ich dziewięć, znajdziesz coś, co będzie pasowało do sprzedawanego przez Ciebie produktu.

7. Podawanie konkretów

Według Hopkinsa...

uogólnienia i frazesy nie robią na nikim wrażenia, bo spływają po ludziach jak woda po kaczce.

Znajdziesz tu rozwiązanie problemu ignorowania Twoich tekstów przez klientów. Nie tylko otrzymasz pełne wyjaśnienie, dlaczego czytelnicy nie reagują na oferty, ale też od razu poznasz gotową receptę! Wszystko w zasięgu Twojej ręki i możliwości.

8. Opowiadanie pełnej historii

Ten rozdział zmieni Cię w snajpera, który za pomocą jednego strzału trafia prosto do klienta.
Dowiesz się, co musi zawierać Twój tekst sprzedażowy (lub reklama), by od razu przekonać klienta do zakupu.
Jeśli nie zrobisz tego za pierwszym razem, to prawdopodobnie nigdy Ci się już nie uda go zdobyć.

9. Sztuka w reklamie

Jak dbać o estetykę reklam, by robiąc wrażenie na klientach, nie straciły swej skuteczności.
Dowiesz się o podstawowym błędzie, jaki ciągle jest popełniany przez reklamodawców.
Kosztuje majątek i obniża zysk z każdej reklamy.

 


10. Rzeczy zbyt kosztowne

Z tego rozdziału dowiesz się, jak uniknąć całkowitej utraty pieniędzy, zainwestowanych w reklamę.
Poznasz też bardzo chytrą strategię, która wytłumaczona jest w jednym zdaniu,
a zawiera w sobie najcenniejszą lekcję na temat najbardziej skutecznej promocji. Zaskoczy Cię.

11. Informacja

Tutaj znajdziesz pełną odpowiedź na pytanie: jak zostać geniuszem reklamy?
Jest to możliwe dla każdego. Owszem, wymaga pewnej pracy,
ale zawsze i niezmiennie gwarantuje spektakularne rezultaty w sprzedaży.

 

12. Strategia

W tym rozdziale Hopkins porównuje reklamę z prowadzeniem wojny.
Najczęściej przeciwnikiem jest konkurencja, która mocno się okopała i ciężko ją zwyciężyć,
bo wytworzyła w klientach nawyki, z którymi trudno jest walczyć.
Sukcesu w sprzedaży za pomocą reklam nie osiąga się przypadkowymi wysiłkami
.
A jeden drobny błąd może ten sukces całkowicie zniweczyć.

Musisz mieć strategię. Ten rozdział jest szczególnie ważny w sprzedaży produktów,
które niczym się nie wyróżniają na tle innych.
A jest pewien prosty sposób, który pomoże Ci mimo to zrobić mocne wrażenie na klientach i zniszczyć konkurencję. Znasz go?

 

13. Korzystanie z próbek

Tu dowiesz się, co zrobić, by produkt sam się sprzedawał.
Te porady dobrze się sprawdzają od lat, choć wielu sprzedawców uparcie powtarza jeden i ten sam błąd…
Prawdopodobnie i Ty myślisz w ten sposób, ale on wyklucza sukces.
Napraw swój błąd i sprzedawaj swoje produkty w sprawdzony i skuteczny sposób. Od jutra.

14. Budowanie kanałów dystrybucji

Genialne porady, które wręcz zmuszają sprzedawców, by sprzedawali Twoje produkty.
Jeden ruch z Twojej strony, a sprzedaż sama się zwielokrotnia.
Nie uwierzysz, dopóki tego nie przeczytasz. Sprawdź i zastosuj…

15. Kampanie testowe

Co zmienić w produkcie lub sposobie jego prezentacji, by jeszcze lepiej się sprzedawał?
Tu dowiesz się wszystko o jedynym wiarygodnym sposobie przeprowadzania testów marketingowych.
Poznasz masę odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy nad rozwojem Twojego biznesu.

16. Poleganie na pośrednikach

To ciekawy rozdział, choć może nie brzmi zbyt zachęcająco.
Pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze, przeznaczone na rozwój sprzedaży.
Dowiesz się, jak efektywnie rozwijać swój biznes…

 

17. Indywidualność

Ciekawe, bo dowiesz się, co ma wspólnego twórca reklamy jako sprzedawca z… aktorem.
Co zwiększa zyski, a co ich pozbawia? Kto może być kluczem do Twojego sukcesu?


18. Reklamy negatywne

Wielu klientów kupuje produkty, by rozwiązać swój problem, tak? Otóż nie do końca.
Możesz popełnić tragiczny błąd, który pozbawi Twoje teksty skuteczności.
Tu znajdziesz odpowiedź na to, co pokazywać klientom, by chętnie od Ciebie kupowali.

19. Pisanie listów

Listy reklamowe… To nie to, co myślisz.
Mogą w ciągu tygodnia rozpędzić Twój biznes i rozwinąć go do niewyobrażalnych granic
– bo potrafią zmusić klientów do podjęcia natychmiastowego działania.
Musisz tylko wiedzieć jedno.
Skuteczne listy sprzedażowe nie mają nic wspólnego z panoszącymi się obecnie reklamami w naszych skrzynkach pocztowych.
Nic
.
Dlaczego? Dowiesz się w tym rozdziale.

20. Nazwa, która pomaga

Niektóre produkty sprzedają się tylko dzięki właściwej nazwie.
Oto zasady, dzięki którym poznasz sekret tworzenia nazw
,
które same w sobie już będą skuteczną reklamą.
Klasyczny Naming w najlepszym wydaniu!

 

 

 


Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

 

Przedmowa wydawcy
Rozdział 1. Jak ustala się prawa reklamy
Rozdział 2. Dobra praktyka sprzedaży
Rozdział 3. Oferowanie usługi
Rozdział 4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej
Rozdział 5. Nagłówki
Rozdział 6. Psychologia
Rozdział 7. Podawanie konkretów
Rozdział 8. Opowiadanie pełnej historii
Rozdział 9. Sztuka w reklamie
Rozdział 10. Rzeczy zbyt kosztowne
Rozdział 11. Informacja
Rozdział 12. Strategia
Rozdział 13. Korzystanie z próbek
Rozdział 14. Budowanie kanałów dystrybucji
Rozdział 15. Kampanie testowe
Rozdział 16. Poleganie na pośrednikach
Rozdział 17. Indywidualność
Rozdział 18. Reklamy negatywne
Rozdział 19. Pisanie listów
Rozdział 20. Nazwa, która pomaga
Rozdział 21. Dobry biznes



 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniammin[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"