|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
|
|
- Płacę z Allegro
- Przedpłata na konto
|
|
|
|
|
|
|
|
"Scientific Advertising" Claude Hopkins
wydawca: "Złote Myśli" wydanie: I - 2011 ISBN [zasłonięte]978-8301-285-7 ilość stron: 128 książka drukowana okładka: miękka stan: nowy cena rynkowa: 29,90 zł nasza cena: 26,18 zł przesyłka : 0 zł
Kto jeszcze chce poznać 21 legendarnych zasad pisania skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?
Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.
Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji… Ale nie zrobię tego. Dlaczego?
Bo...
nie na chwytliwych hasłach opiera się skuteczna sprzedaż
Obraziłbym Hopkinsa i boję się, że straszyłby mnie po nocach. Wściekłby się, gdyby zobaczył dzisiejsze perswazyjne triki…
Po 35 latach pracy w reklamie, jak nikt inny, Hopkins doskonale wiedział, co działa, a co nie. W tym czasie za pomocą swoich zabójczych reklam sprzedawał między innymi:
- tłuszcz spożywczy,
- syrop na kaszel,
- preparaty odżywcze,
- lek na reumatyzm,
- piwo,
- buty,
- inkubatory do wylęgu kurcząt,
- lodówki,
- sekretarzyki,
- płyn antybakteryjny,
- wieprzowinę z fasolą,
- skondensowane mleko,
- samochody,
- opony,
- mydło,
- krem do golenia,
- płatki śniadaniowe,
- owsiankę,
- pastę do zębów.
Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces
Dzięki oszałamiającym rezultatom sprzedaży stał się legendą copywritingu
Co takiego zawiera ta książka, że polecali ją tacy współcześni copywriterzy, jak David Ogilvy czy Gary Halbert?
Masz przed sobą 21 rozdziałów, napakowanych wiedzą o reklamie, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
1. Jak ustala się prawa reklamy
Reklama, jakiej uczy Hopkins jest bezpieczna. Co to znaczy? Masz pewność, że stosując się do jego zasad, nie zmarnujesz ani grosza, bo każda wydana na nią złotówka przyniesie Ci zysk – jedna dwukrotny, druga dziesięciokrotny, a jeszcze inna stukrotny. Dzięki odkrytym i sprawdzonym przez Hopkinsa zasadom nauczysz się tworzyć reklamy i teksty sprzedażowe, które zagwarantują Ci sprzedaż wszystkiego, co zechcesz. Dodam, że będzie to skuteczna sprzedaż.
2. Dobra praktyka sprzedaży
Skuteczna reklama to nie wierszyki ani piosenki, lecz sprzedaż za pomocą druku. Jeżeli w swoich tekstach zastosujesz sprawdzone zasady sprzedaży (zamiast zabawiania klienta) – zaczniesz zarabiać. To działa rewelacyjnie w dzisiejszym internecie.
3. Oferowanie usługi
To jedna z najbardziej odkrywczych zasad, opracowanych przez Hopkinsa perfekcyjnie. Dzięki jej zastosowaniu nikogo nie musisz prosić: „Kup mój produkt”, bo klienci sami starają się znaleźć okazję do złożenia zamówienia! Zresztą, proszenie o zakup praktycznie w ogóle nie działa… Musisz mieć mocniejszy tekst.
4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej
Wiesz, jak funkcjonuje reklama wysyłkowa? To sprzedaż bezpośrednia, gdzie liczy się każdy grosz i efekty wszystkich działań są natychmiast widoczne i odczuwalne. To poligon, na którym kształcą się copywriterzy. Po takim kursie stają się agentami do zadań specjalnych, wysyłani na najtrudniejsze misje, niewykonalne dla nikogo innego… Hopkins wielokrotnie podejmował się zadań niewykonalnych dla nikogo innego, i zawsze zwyciężał. Poznaj jego zasady.
5. Nagłówki
Jeśli choć trochę interesujesz się reklamą, to wiesz, że nagłówek jest kluczem do skuteczności każdego tekstu sprzedażowego. Podstawowa zasada to przyciągnąć do tekstu właściwe osoby. Ale jak to zrobić, jakich słów użyć…? Wszystkiego dowiesz się z tego rozdziału.
6. Psychologia
W tym rozdziale Hopkins podaje dziewięć swoich najlepszych sposobów wpływania na naturę klientów (z bezcennymi przykładami). Każda z nich warta była dla niego miliony, bo odpowiadała za masową sprzedaż jednego z reklamowanych produktów. Dzięki temu, że podaje ich dziewięć, znajdziesz coś, co będzie pasowało do sprzedawanego przez Ciebie produktu.
7. Podawanie konkretów
Według Hopkinsa...
uogólnienia i frazesy nie robią na nikim wrażenia, bo spływają po ludziach jak woda po kaczce.
Znajdziesz tu rozwiązanie problemu ignorowania Twoich tekstów przez klientów. Nie tylko otrzymasz pełne wyjaśnienie, dlaczego czytelnicy nie reagują na oferty, ale też od razu poznasz gotową receptę! Wszystko w zasięgu Twojej ręki i możliwości.
8. Opowiadanie pełnej historii
Ten rozdział zmieni Cię w snajpera, który za pomocą jednego strzału trafia prosto do klienta. Dowiesz się, co musi zawierać Twój tekst sprzedażowy (lub reklama), by od razu przekonać klienta do zakupu. Jeśli nie zrobisz tego za pierwszym razem, to prawdopodobnie nigdy Ci się już nie uda go zdobyć.
9. Sztuka w reklamie
Jak dbać o estetykę reklam, by robiąc wrażenie na klientach, nie straciły swej skuteczności. Dowiesz się o podstawowym błędzie, jaki ciągle jest popełniany przez reklamodawców. Kosztuje majątek i obniża zysk z każdej reklamy.
10. Rzeczy zbyt kosztowne
Z tego rozdziału dowiesz się, jak uniknąć całkowitej utraty pieniędzy, zainwestowanych w reklamę. Poznasz też bardzo chytrą strategię, która wytłumaczona jest w jednym zdaniu, a zawiera w sobie najcenniejszą lekcję na temat najbardziej skutecznej promocji. Zaskoczy Cię.
11. Informacja
Tutaj znajdziesz pełną odpowiedź na pytanie: jak zostać geniuszem reklamy? Jest to możliwe dla każdego. Owszem, wymaga pewnej pracy, ale zawsze i niezmiennie gwarantuje spektakularne rezultaty w sprzedaży.
12. Strategia
W tym rozdziale Hopkins porównuje reklamę z prowadzeniem wojny. Najczęściej przeciwnikiem jest konkurencja, która mocno się okopała i ciężko ją zwyciężyć, bo wytworzyła w klientach nawyki, z którymi trudno jest walczyć. Sukcesu w sprzedaży za pomocą reklam nie osiąga się przypadkowymi wysiłkami. A jeden drobny błąd może ten sukces całkowicie zniweczyć.
Musisz mieć strategię. Ten rozdział jest szczególnie ważny w sprzedaży produktów, które niczym się nie wyróżniają na tle innych. A jest pewien prosty sposób, który pomoże Ci mimo to zrobić mocne wrażenie na klientach i zniszczyć konkurencję. Znasz go?
13. Korzystanie z próbek
Tu dowiesz się, co zrobić, by produkt sam się sprzedawał. Te porady dobrze się sprawdzają od lat, choć wielu sprzedawców uparcie powtarza jeden i ten sam błąd… Prawdopodobnie i Ty myślisz w ten sposób, ale on wyklucza sukces. Napraw swój błąd i sprzedawaj swoje produkty w sprawdzony i skuteczny sposób. Od jutra.
14. Budowanie kanałów dystrybucji
Genialne porady, które wręcz zmuszają sprzedawców, by sprzedawali Twoje produkty. Jeden ruch z Twojej strony, a sprzedaż sama się zwielokrotnia. Nie uwierzysz, dopóki tego nie przeczytasz. Sprawdź i zastosuj…
15. Kampanie testowe
Co zmienić w produkcie lub sposobie jego prezentacji, by jeszcze lepiej się sprzedawał? Tu dowiesz się wszystko o jedynym wiarygodnym sposobie przeprowadzania testów marketingowych. Poznasz masę odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy nad rozwojem Twojego biznesu.
16. Poleganie na pośrednikach
To ciekawy rozdział, choć może nie brzmi zbyt zachęcająco. Pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze, przeznaczone na rozwój sprzedaży. Dowiesz się, jak efektywnie rozwijać swój biznes…
17. Indywidualność
Ciekawe, bo dowiesz się, co ma wspólnego twórca reklamy jako sprzedawca z… aktorem. Co zwiększa zyski, a co ich pozbawia? Kto może być kluczem do Twojego sukcesu?
18. Reklamy negatywne
Wielu klientów kupuje produkty, by rozwiązać swój problem, tak? Otóż nie do końca. Możesz popełnić tragiczny błąd, który pozbawi Twoje teksty skuteczności. Tu znajdziesz odpowiedź na to, co pokazywać klientom, by chętnie od Ciebie kupowali.
19. Pisanie listów
Listy reklamowe… To nie to, co myślisz. Mogą w ciągu tygodnia rozpędzić Twój biznes i rozwinąć go do niewyobrażalnych granic – bo potrafią zmusić klientów do podjęcia natychmiastowego działania. Musisz tylko wiedzieć jedno. Skuteczne listy sprzedażowe nie mają nic wspólnego z panoszącymi się obecnie reklamami w naszych skrzynkach pocztowych. Nic. Dlaczego? Dowiesz się w tym rozdziale.
20. Nazwa, która pomaga
Niektóre produkty sprzedają się tylko dzięki właściwej nazwie. Oto zasady, dzięki którym poznasz sekret tworzenia nazw, które same w sobie już będą skuteczną reklamą. Klasyczny Naming w najlepszym wydaniu!
21. Dobry biznes
Ciekawy rozdział. Pokazuje wprost, jak nie zmarnować potęgi reklamy i uczynić z niej dobry biznes. To Ci pomoże uniknąć straty czasu i pieniędzy w sprzedaży za pomocą reklam i tekstów sprzedażowych. Raz na zawsze.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|