Zestaw oświetlenia schodowego ZOS-3
15 opraw aluminiowych LED o długości 45cm
Przekrój oprawy ZOS3
- Długość oprawy: 45cm
- Ilość opraw: 15szt.
- Materiał oprawy: Aluminium anodowane
- Osłonka: plastikowa, mleczna
- Dł. przewodu między oprawami: 1m. Dłuż. przewodu jest do ustalenia na etapie zamówienia.
- Ilość diod w jednej oprawie: 27szt.
- Kolor świecenia: do wyboru biały zimny lub biały ciepły
- Pobór mocy zestawu: 32,5W
- Kąt świecenia: 120o
- Żywotność: 50 000h
- Zasilanie: DC 12V, zasilacz instalacyjny
Skład zestawu
- Zestaw opraw schodowych połączonych przewodem
- Zasilacz instalacyjny LED podłączony do zestawu
Montaż
Długości przewodów i sposób połączenia dobieramy w zależności od potrzeb klienta.
1. Wysunąć zaślepkę maskującą i przymocować samą oprawę aluminiową do wybranego miejsca schodów (podstopnica, róg schodów, stopień). Najlepiej użyć do tego niewielkich wkrętów lub silikonu.
2. Przykleić oświetlenie LED w przymocowaną oprawę. Podświetlenie LED na odwrocie posiada taśmę samoprzylepną 3M.
3. Wsunąć zaślepkę maskującą diody.
Proponowany sposób montażu oprawy ZOS3
Zastosowanie
Na innej aukcji znajdą Państwo także Schodowy Czujnik Ruchu naszej produkcji, który współpracuje z prezentowanymi zestawami.
1. Przedpłata na konto
2. Płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)
(tylko na konto o podanym niżej numerze jest właściwym kontem na które należy dokonywać wpłat)
Bank ING 95 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8230090 [zasłonięte] 730043
Soled Projekty idekoracje świetlne Jacek Solka
ul. Armii Krajowej 16/17
15-661 Białystok
Tytuł: nick allegro
Jeśli kupujesz towar na kilku aukcjach to o ile jest taka możliwość (gabaryty przedmiotów) chętnie wyślemy towar jedną przesyłką. Najlepiej jest to ustalić na etapie zamówienia.
Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL.
Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy (po ustaleniu telefonicznym terminu odbioru).
Koszt przesyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie zgodnie z aktualną taryfą kuriera. Za granicę nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru w przesyłce należy spisać z kurierem protokół reklamacyjny. W przypadku np. pobicia szkła w półce szklanej do reklamacji przechodzimy natychmiastowo i wysyłamy klientowi nowe szkło.
Klient ma prawo zwrotu nieuszkodzonego towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Koszty odesłania zamówienia pokrywa Kupujący. Towar musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu za pośrednictwem kuriera DHL. Prawo zwrotu bez podania przyczyny przysługuje tylko osobom prywatnym. Towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. W takim przypadku pieniądze zwrócimy w przeciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.
Jeśli produkt w przeciągu 2 lat przestanie działać w trakcie użytkowania należy go odesłać na adres siedziby firmy - na swój koszt. Towar należy odesłać wraz z opisem usterki. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wtedy naprawiamy lub wymieniamy uszkodzony element. Zwracamy także poniesione koszty za wysyłkę towaru do firmy.