ISBN: |
837[zasłonięte]0232 |
Wymiar: |
141 x 211 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
447 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,62 kg |
Indeks: |
0165/43/0046 |
Rok wydania: |
1999 |
Autor: |
Schmitt Bernd, Simonson Alex |
Rodzaj okładki: |
Twarda z obwolutą |
Stan: |
Używana |
Wydawca: |
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu |
Opis książki
Strategiczne zarządzanie tożsamością firmy i jej marką stanowi integralną część ogólnego zarządzania, marketingu strategicznego oraz zarządzania markami. Atrakcyjna i trwała tożsamość powstaje jako pochodna wspólnych działań: konsultantów w dziedzinie zarządzania strategicznego i tożsamości, kierowników ds. marketingu i kreowania wizerunku firmy, projektantów wyglądu produktów i grafiki, agencji reklamowych i agencji zajmujących się zagadnienieniami public re- lations, firm parających się projektami architektonicznymi i wystrojem wnętrz oraz wielu innych jednostek odpowiedzialnych za zarządzanie i kreatywność. Wynikiem ich działań jest estetyka organizacji i jej marki, np. atrakcyjne wizualnie czy działające na inne zmysły cechy i symbole, które reprezentują daną organizację jako łatwo rozpoznawalny składnik jej marki i które dostarczają klientom olśniewających doświadczeń sensorycznych. Niestety, aż do tej pory wszystkie te dziedziny nie były dokładnie przedstawione w literaturze poświęconej zagadnieniom marketingu i zarządzania. Ta książka jest pierwszą pracą, która oferuje Czytelnikowi wyczerpujące omówienie zagadnienia pod kątem strategicznym, przedstawia problematykę tożsamości organizacji i jej marki w kontekście estetyki i zawiera liczne porady obejmujące różnorodne dziedziny: towary opakowane, towary przemysłowe, towary technologiczne i usługi, sprzedaż detaliczną, sprzedaż nierentowną i wiele innych.
Uwagi :
Brzegi stron lekko zakurzone. W prawym górnym rogu oprawy widoczne zagięcie.
Posiada adnotacje i pieczątki pobiblioteczne.