SCANER MEDIA-TECH MT-4090 ręczny
Towar zawsze jest:
oryginalny, nowy, kompletny i gotowy do użytku.
Opis przedmiotu
SCANLINE MT4090 to mobilny, kolorowy skaner dokumentów A4 i mniejszych, zapewniający użytkownikom wysoką jakość skanowanych obrazów, zwiększoną wydajność pracy i większą funkcjonalność.
SCANLINE jest idealnym narzędziem pracy dla handlowców, agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców z branży nieruchomości i bankowości, architektów, rzeczoznawców, studentów i wszystkich tych, którzy szanują swój czas i pieniądze.
SCANLINE zapewnia dwa tryby skanowania: kolorowy lub monochromatyczny. Dzięki temu idealnie nadaje się do sporządzania kopii umów, faktur, kolorowych zdjęć, itp.
Przy użyciu SCANLINE można skanować książki, czasopisma, notatki, rachunki, szkice, wizytówki oraz wiele innych i to w dowolnym miejscu: samochodzie, bibliotece, urzędzie, na spotkaniu w restauracji. Zeskanowane obrazy można następnie przejrzeć, wydrukować lub zamienić za pośrednictwem programu OCR na dokumenty Word lub Excel SCANLINE jest bowiem dostępny w pakiecie z rewelacyjnym, wielojęzycznym oprogramowaniem OCR firmy ABBYY.
Zastosowanie SCANLINE jest bardzo szerokie. SCANLINE będzie idealnym pomocnikiem każdego studenta pozwoli zaoszczędzić sporo pieniędzy potrzebnych na kserowanie tomów książek, oraz czasu, dzięki oprogramowaniu OCR (gwarantującemu konwersję do plików edytowalnych) prace semestralne powstaną o wiele szybciej. MT4090 można użyć podczas spotkania, aby od ręki zeskanować podpisane dokumenty i wysłać je e-mailem. Agenci ubezpieczeniowi mogą zeskanować wszystkie potrzebne dokumenty bezpośrednio u klienta. Najistotniejsze jest jednak to, że każdy z użytkowników SCANLINE może znaleźć kolejne, indywidualne zastosowanie.
Sprawne i dokładne skanowanie możliwe jest dzięki systemowi prowadzącemu z czterema rolkami, co gwarantuje równomierne rozłożenie nacisku na podłoże.
Skany można odczytać bezpośrednio z karty Miro SD lub podłączając urządzenie za pomocą kabla USB do komputera.
Niewielkie wymiary i waga, cicha praca, wysoka w tej klasie urządzeń jakość oraz rozdzielczość optyczna 600 dpi sprawiają, że SCANLINE jest idealnym partnerem codziennych zmagań ludzi aktywnych.
SCANLINE zapewnia mobilność, uniwersalność i pewność działania, w każdym miejscu i w każdej sytuacji.
Cechy SCANLINE MT4090:
- Bardzo poręczny, przenośny skaner
- Łatwy w obsłudze, idealny do codziennego użytku
- Doskonały do skanowania książek, czasopism i dokumentów o rozmiarze do A4
- Sygnalizacja poprawnego skanowania przy każdej operacji
- Zasilany 2 bateriami AA, które wystarczą do zeskanowania około 200 stron dokumentów
- Bezpośredni zapis do pliku JPEG na karcie Micro SD
- Prosta konwersja pliku JPEG do pliku Word dzięki dołączonemu oprogramowaniu ABBYY Screenshot Reader
- Wybór trybu skanowania: kolor lub mono
|
Specyfikacja techniczna
|
Mobilny, liniowy skaner dokumentów A4 i mniejszych Rozdzielczość do 600 dpi kolor Wysoka wydajność skanowania: ~ 2s (mono 300 dpi) Maksymalna szerokość skanowania: 216mm Format pliku wyjściowego: JPG Dołączony pakiet z oprogramowaniem OCR Obsługiwane karty pamięci: micro SD do 32GB Wybudowany port USB 2.0 Zasilanie: 2 baterie alkaliczne typu AA Zgodność z: Windows XP / Vista / Win 7 32/64-bit Kompaktowe wymiary: 255x30x30 mm Waga: 156g W zestawie pokrowiec ochronny na urządzenie |
Dodatkowe
-
Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są nowe, posiadają gwarancje i są legalnie nabyte u dystrybutorów, każdy nabywca otrzymuje pisemną gwarancje, paragon fiskalny, lub fakture VAT.
-
Wiele towarów posiadamy w wyjątkowo niskiej niepowtarzającej cenie.
- Możliwość dowozu do kupującego (info w sklepie), do miast Bytom, Gliwice, Tarnowskie Góry, Katowice.
Regulamin
1. Zakup towaru na naszych aukcjach oznacza akceptacje poniższego regulaminu.
2. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Standardowo wystawiamy paragon. Jeśli dowodem zakupu ma być faktura proszę zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu dostawy i na stronie transakcji strefy Sello, oraz wypełnić pole z danymi do faktury. NIE zamieniamy już wystawionego paragonu na f-vat !!
3. Proszę ZAWSZE wszelkie uwagi do transakcji ( zmiana adresu wysyłki, dane do faktury, informacje o płatności, itp), wpisywać na stronie strefy Sello, do której otrzymacie Państwo link.
Ten sposób przekazania tych informacji jest najpewniejszy.
4. Do każdego towaru wystawiamy pisemną gwarancje,z wyjątkiem towarów które posiadają gwarancje producenta z rejestracją towaru na stronie internetowej, np. Samsung i LG, itp.
5. Każdy etap transakcji (przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, śledzenie wysyłki) potwierdzony jest poprzez e-mail do nas, ponadto widać to na stronie Strefy Sello.
PRZEBIEG TRANSAKCJI:
-
Nabywasz towar.
-
Wypełniasz formularz "Płace z Allegro", gdzie określasz forme zapłaty i wysyłki.
-
Otrzymujesz od nas email do strony Strefy Sello, do kontroli przebiegu transakcji, w którym prosimy o wpisanie danych do wysyłki, (jeśli mają być inne), faktury, oraz ew.uwag.
-
Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, czekamy na wpływ w banku.
-
Jeśli wybrałeś odbiór osobisty, czekaj na kontakt od nas, który potwierdzi gotowość wydania.
-
Wysyłamy towar dobrze zabezpieczony.
-
Finalizujemy transakcje.
-
Wystawiamy sobie komentarze.
Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz.
Negatywny komentarz definitywnie kończy naszą współpracę, zastanów się przed jego wystawieniem, wina niekoniecznie leży po naszej stronie, chociaż zdarzają się wpadki, jesteśmy tylko ludźmi i także nam zdarzają się pomyłki. Skontaktuj się z nami, z pewnością dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem z korzyścią dla obu stron.
WYSYŁKI
Zamówiony towar zasadniczo wysyłamy jak najszybciej, przeważnie w 24h, z racji, że prowadzimy Salon komputerowy, może się zdażyć, że w danym dniu danego towaru nam braknie, wtedy towar wysyłamy przeważnie do 2 dni roboczych.
Orientacyjny czas wysyłki podany jest na aukcji w opcji "Dostawa i płatności"
Zastrzegamy sobie dłuższy czas terminu realizacji zamówień, o czym niezwłocznie poinformujemy.
Koszty wysyłki podane są na stronie aukcji przedmiotu, który jest wystawiony na sprzedaż.
Jeśli zalicytowałeś kilka sztuk na jednej aukcji lub na kilku naszych aukcjach koszt wysyłki jest stały, tylko w przypadku przesyłki kurierskiej.
Przesyłki Pocztą Polską wysyłamy tylko niektóre przedmioty z racji na brak ubezpieczenia przesyłki i przypadki zagubienia przesyłek.
Wybierając przesyłke Pocztą Polska przenosisz na siebie ryzyko zagubionej lub zniszczonej przesyłki.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do cen Poczty Polskiej doliczamy podatek VAT w wysokości 23%.
Informujemy, że reklamację na Poczcie Polskiej możemy złożyć dopiero po 14 dniach od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy Ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj nas bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.
Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.
Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez nas uwzględniona.
UWAGA! proszę ZAWSZE! sprawdzać stan zawartości paczki w obecności kuriera!! W razie stwierdzenia uszkodzeń należy NATYCHMIAST sporządzić protokół szkody. Brak spisanego protokołu podczas odbioru uniemożliwia ubieganie się o zwrot poniesionych strat!!
Przesyłki kurierskie wysyłamy zawsze do godziny 12,00 i są ubezpieczone do 5000,00.
ZWROTY I REKLAMACJE
Masz prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 10 dni, pod warunkiem odesłania go do nas na swój koszt. Przedmiot musi być zwrócony wraz z oryginałem paragonu lub kopią faktury, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.).
Przed wysłaniem do nas towaru do zwrotu, prosimy o kontakt, w celu wypełnienia Oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.
Jeśli chcesz wysłać towar do reklamacji, prosimy ten fakt do nas zgłosic w dowolny sposób. Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz paczek wysłanych na nasz koszt.
INNE
Staramy się aby opisy były bardzo dokładne. Zdjęcia odzwierciedlają ich rzeczywisty wygląd.
Jeśli masz wątpliwości co do treści opisu napisz lub zadzwoń. Na wszystkie wiadomości odpisujemy możliwie jak najszybciej.
Dokonując przedpłaty, w tytule przelewu koniecznie podaj swój LOGIN!!! Brak tej informacji znacznie opóźni realizację zamówienia.
Ze względu na ciągły postęp w dziedzinie konstrukcji i doskonalenia artykułów produkowanych przez naszych dostawców zastrzegamy sobie możliwość niezgodności niektórych parametrów z danymi publikowanymi w opisach.
Każdą wiadomość e-mail podpisuj swoją nazwą użytkownika Allegro, nie kasuj wcześniejszej treści przy odsyłaniu odpowiedzi.
|
Gwarancja
w miesiącach
24
Gwarant
producent
Płatność
Preferujemy płatność za pomocą:
lub przelewm na konto w
ING Bank Śląski
43 1050 [zasłonięte] 158800
0022 [zasłonięte] 389547
lub za pobraniem dla osób z pełną aktywacją konta i minimum trzema pozytywnymi komentarzami.
Możliwość sprzedaży
na raty w systemie:
Wysyłka
Koszt wysyłki i pakowania jest zawsze podany na aukcji w: Dostawie i płatności.
Kurier do 20kg
Kontakt
BINA-MJ
Salon komputerowy
Staromiejska 4
Zabrze 41-800
NIP. 648[zasłonięte]140-80
na rynku od 07.1989 r.
na Allegro od 10.2010 r.
tel/fax. 32 [zasłonięte] 24
tel. 32 [zasłonięte] 00
serwis 32 [zasłonięte] 03
GSM 519-[zasłonięte]-995
godziny pracy:
pon.-piąt. 09,00-17,00
sobota nie czynne
GG: [zasłonięte]17443
e-mail: [zasłonięte]@bhm.pl
Nasza strona: www.bhm.pl |