Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SBS KLOCKI TYŁ Honda VTR 1000 SP-1, SP-2 00 -

29-01-2014, 17:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 132 zł     
Użytkownik kwiatekm-72
numer aukcji: 3843562684
Miejscowość Zielona Góra
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-01-2014 17:33:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje aukcje Komentarze Wyslij email Dodaj do ulubionych O mnie


Nie przegap żadnej promocji! dołącz do nas na facebook'u:





Oblicz ratę

Nowe klocki hamulcowe na tylną tarczę hamulcową znanej na całym świecie Duńskiej firmy SBS, klocki tej firmy używane są w moto GP. Cena dotyczy kompletu na jedną tarcze. Oznaczenie 657LS.

 

Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:

SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH

 

OPIS:

Klocki LS serii STREET EXCEL to połączenie doskonale dozowanej, wolnej od efektu fadingu siły hamowania. Wykonane ze spieków metali. Klocki sprawdzają się doskonale we wszystkich sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Szybko odprowadzaj ciepło i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury, jednocześnie są kompromisem pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej. Należy używać wyłącznie do zacisków tylnego koła.


Pasują do:


HONDA

CBR 400 F 92 - LS
CBF 500 04 - LS
CBF 500 ABS 04 - LS
CB 600 Hornet 98 - 99 LS
CB 600 Hornet 00 - 01 LS
CB 600 Hornet 02 - 06 LS
CB 600 Hornet (Japan) 98 - LS
CB 600 Hornet ABS 07 - LS
CB 600 Hornet S 00 - LS
CBF 600 04 - 07 LS
CBF 600 N 08 - LS
CBF 600 S 08 - LS
CBR 600 F ABS 11 - LS
CBR 600 F, Super Sport 91 - 94 LS
CBR 600 F3 95 - 98 LS
CBR 600 F4, F4 Sport 99 - LS
CBR 600 RR 03 - 04 LS
CBR 600 RR (Rad.cal) 05 - 06 LS
FMX 650 05 - 08 LS
NT 650 V Deauville 01 LS
NC 700 D Integra 12 - LS
NC 700 SA ABS 12 - LS
NC 700 SD ABS 12 - LS
NC 700 XA ABS 12 - LS
NC 700 XD ABS 12 - LS
XL 700 Transalp ABS 08 - LS
CB 750 N, F, Seven Fifty 92 - LS
NR 750 92 - LS
CB 900 Hornet 02 - LS
CBR 900 RR Fireblade 98 - 99 LS
CBR 900 RR Fireblade 00 - 01 LS
CBR 900 RR Fireblade 02 - 03 LS
CBR 900 RR, Fireblade 92 - 95 LS
CBR 900 RR, Fireblade 96 - 97 LS
CB 1000 F (Big One) 93 - 97 LS
CBF 1000 06 - LS
CBF 1000 Limited Edition 09 - LS
CBR 1000 RR Fireblade (Rad.cal) 04 - 05 LS
VTR 1000 F Firestorm 97 - LS
VTR 1000 SP-1, SP-2 00 - LS
CB 1100 13 - LS
VT 1100 C2 Shadow A.C.E. 95 - LS
VT 1100 C2 Y 00 - LS
VT 1100 C3 Shadow Aero 98 - LS
VT 1100 T Shadow 98 - LS
CB 1300 05 - LS
CB 1300 S 11 - LS
VT 1300 Fury 10 - LS
VTX 1300 C 04 - LS
VTX 1300 S 03 - LS

KAWASAKI
Z 750 , ABS 07 - LS
1000 Versys 12 - LS
KLV 1000 Left/Rear 04 - LS
Z 1000 07 - 09 LS
Z 1000 (Rad.cal) 10 - LS

SUZUKI
GW 250 Inazuma 12 - LS
DL 650 V-Strom Left/Rear 04 - LS
GSF 650 Bandit 07 - LS
GSF 650 Bandit / S Bandit Left/Rear ABS 06 LS
GSF 650 Bandit ABS 07 - LS
GSF 650 S Bandit 07 - LS
GSF 650 S Bandit ABS 07 - LS
GSX 650 F 08 - HF
SV 650 ,S Left/Rear 03 - LS
GSR 750 Left/Rear 11 - LS
DL 1000 V-Strom Left/Rear 02 - LS
SV 1000 , S 03 - LS
GSF 1200 Bandit 06 LS
GSF 1200 S Bandit 06 LS
GSF 1250 Bandit ABS 06 LS
GSF 1250 S Bandit ABS 06 LS
GSX 1250 FA 10 - LS
1300 B-King 07 LS

YAMAHA
FZ6 600 04 - LS
FZ6 600 Fazer 04 - LS
FZ6 600 Fazer S2 07 - LS
FZ6 600 Fazer S2 ABS 07 - LS
FZ6 600 S2 07 - LS
FZ6 600 S2 ABS 07 - LS
YZF 600 R6 03 - 04 LS
YZF 600 R6 (Rad.cal) 05 LS
YZF 600 R6 (Rad.cal) 06 - LS
800 Fazer 8 10 - LS
FZ8 800 10 - LS
FZ1 1000 Fazer 06 - LS
YZF 1000 R1 (Rad.cal) 04 - 06 LS
YZF 1000 R1 (Rad.cal) (4-pad) 07 - 08 LS
YZF 1000 R1 (Rad.cal) (4-pad) 09 - LS
YZF 1000 R1 (Rad.cal) (4-pad) ABS 12 - LS
YZF 1000 R1 SP (Rad.cal) 06 LS


 

SBS (Scandinavian Brake Systems) jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzan ia i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

 

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na  3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.                  
System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.
                     
UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszniny.Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne.
Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni
Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym.
Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.


Rodzaje klocków SBS:

STREET
Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są  w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki  STREET EXCEL zapewniają  szybkie odprowadzanie ciepła  i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury.
Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej.
Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD

klocki hamulcowe SI
Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road.
Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING

Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD) 

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłacznie do jazdy wyczynowej, dostępne dla zacisków przednich i tylnych.

 

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)
Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków -  do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne są do większości modeli supersportowych motocykli.
Właściwości:
- nie wymagają wstępnego rozgrzewania
- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców
- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur

 

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)
Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania.  Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach  motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Właściwości:
- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST
- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania
- wysoka stabilność termiczna
- stałe właściwości hamulców
- niskie zużycie klocków
- nie niszczą tarcz hamulcowych

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]
Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

 

Klocki hamulcowe DS  [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. Dostępne do wybranych modeli motocykli.
Właściwości:
bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur
efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu
ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym

 

 



SBS KLOCKI TYŁ Honda VTR 1000 SP-1, SP-2 00 -

Zobacz nasze pozosta³e aukcje: Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Paneleallegalerie przedmiotów na allegro

Darmowe Szablony Aukcyjne