Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SBS KLOCKI KAWASAKI GT[zasłonięte]550 85 GPZ 600 R 85-89

11-07-2015, 10:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 95 zł     
Użytkownik kwiatekm-72
numer aukcji: 5441516184
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-07-2015 10:40:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent części: SBS
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje aukcje Komentarze Wyslij email Dodaj do ulubionych O mnie


Nie przegap żadnej promocji! dołącz do nas na facebook'u:





Oblicz ratę

Nowe klocki hamulcowe na przednią tarczę hamulcową znanej na całym świecie Duńskiej firmy SBS, klocki tej firmy używane są w moto GP. Cena dotyczy kompletu na jedną tarcze. Oznaczenie 557HF. Klocki na przód.

Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:

SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH



 

OPIS:

STREET 
Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są  w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

 

 

Pasują do:

HYOSUNG
GA-4 99 - HF
GA 300 98 - HF
KAWASAKI
BR 250 86 - HF
CS 250 86 - HF
EL 250 91 - 94 HF
EL 250 E3, E4 93 - 94 HS
EL 250 Eliminator 88 - 89 HF
EX 250 R Ninja 86 - 87 HF HF
GPZ 250 83 - HF
GPZ 250 R 86 - HF HF
KR 250 85 HF
LX 250 Eliminator, SE 90 - HS
Z 250 Eliminator 88 HF
EL 252 97 - 00 HS
EX 305 B1 83 HF
GPZ 305 83 - 96 HF
400 Eliminator 94 - LS
EN 400 Twin 85 - HF
FX 400 R 86 - 88 HF
GPZ 400 85 - 87 HF
KLE 400 Vulcan 90 - HS
Z 400 Eliminator 88 HF HF
ZX 400 85 HF
ZX 400 86 - HF HF
EN 450 A1-A6 85 - 90 HF
Z 450 LTD 84 - HF
EN 500 98 - HS
EN 500 A1-A7, B1-B2 90 - 96 HS
EN 500 C1-C2 Vulcan 96 - 97 HS
GPZ 500 R (Austria) 85 - HF HF
GPZ 500 S 87 HF
GPZ 500 S 89 - 92 LS
ZL 500 (Austria) 85 - HF
GPZ 550 84 - 87 HF HF
GT 550 85 - 01 HF
Z 550 F 85 - HF
ZX 550 A1, A1L 84 - HF HF
GPZ 600 R 85 - 89 HF HF
Z 600 GP 83 - HF HF
ZL 600 85 - HF
ZX 600 A1-A3, B1 Ninja 85 - 87 HF HF
VN 700 A1 Vulcan 85 HF
ZN 700 A1, A1L 84 - HF HF
750 Vulcan 93 - HF
GPZ 750 83 - 87 HF HF
GPZ 750 R 85 - 86 HF HF
GPZ 750 T 83 - HF HF
GT 750 86 - HF HF
VN 750 A2-A1_ Vulcan 86 - 94 HF
VZ 750 Twin 88 HF
Z 750 E1, E1L, Turbo 84 - HF HF
Z 750 Eliminator 88 HF HF
Z 750 K1, K2 83 - 84 HF
Z 750 LTD Twin 83 - HF HF
ZX 750 A1, E, GP 83 - 85 HF HF
VN 800 A1-A9 Vulcan, Classic 95 - HS
GPZ 900 R 84 - 89 HF HF
ZL 900 Eliminator 85 - 86 HF HF
ZX 900 A1, A1L 83 - 84 HF HF
GPZ 1000 RX 86 - HS LS
GTR 1000 86 - 93 HS LS
GTR 1000 94 - 98 LS
GTR 1000 99 - 06 LS
Z 1000 R Ninja 86 - HF HF
ZL 1000 86 - HF HF
GPZ 1100 83 - HF HF
Z 1100 GP 83 - HF HF
Z 1100 LTD 85 - HF HF
Z 1100 R, LTD 84 HF HF
ZN 1100 B1, B1L, LTD 84 - HF HF
ZX 1100 A1, GP 83 - HF HF
ZG 1200 A1-A2/B1-B17 Voyager XII 86 - HS LS
Z 1300 -6 85 HF HF
ZN 1300 A1, A2, A2L 83 - 84 HF HF
ZN 1300 Voy. 85 - HF HF
VN 1500 A1-A11 Vulcan, SE 87 - HS LS
VN 1500 B1-B4, C1-C4 Vulcan 87 - HS LS
VN 1500 Classic 97 - LS
VN 1500 Classic Tourer Left/Rear 98 - LS
VN 1500 Sumo 88 - HF HF

SBS (Scandinavian Brake Systems) jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzan ia i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

 

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na  3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.                  
System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.
                     
UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszniny.Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne.
Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni
Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym.
Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.

 

Rodzaje klocków SBS:

STREET
Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są  w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki  STREET EXCEL zapewniają  szybkie odprowadzanie ciepła  i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury.
Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej.
Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD

klocki hamulcowe SI
Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road.
Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING

Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD) 

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłacznie do jazdy wyczynowej, dostępne dla zacisków przednich i tylnych.

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)
Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków -  do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne są do większości modeli supersportowych motocykli.
Właściwości:
- nie wymagają wstępnego rozgrzewania
- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców
- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)
Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania.  Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach  motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Właściwości:
- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST
- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania
- wysoka stabilność termiczna
- stałe właściwości hamulców
- niskie zużycie klocków
- nie niszczą tarcz hamulcowych

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]
Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

 

Klocki hamulcowe DS  [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. Dostępne do wybranych modeli motocykli.
Właściwości:
bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur
efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu
ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym

 



SBS KLOCKI KAWASAKI GT<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>550 85 GPZ 600 R 85-89

Zobacz nasze pozosta³e aukcje: Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Paneleallegalerie przedmiotów na allegro

Darmowe Szablony Aukcyjne