Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAVOIR VIVRE Kultura biznesu Normy formy Etykieta

06-02-2015, 23:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 84.90 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 4972621588
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 06-02-2015 22:57:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SAVOIR VIVRE Kultura biznesu Normy formy Etykieta


Etykieta pracy

Współczesne najwyższe standardy

Oprawa: Miękka
Format: 15.5x23.0cm
Liczba stron: 215
Rok wydania: 2014
Data wprowadzenia: 2[zasłonięte]014-10
ISBN: [zasłonięte]978-8330-279-6

Książka adresowana jest do rzesz pracowników biznesu stale komunikujących się zawodowo. Zbudowanie wizerunku osoby eleganckiej i kulturalnej może stanowić przewagę konkurencyjną wobec innych uczestników rynku. Z drugiej strony, zmorą wielu ludzi jest obawa przed popełnieniem błędu, gafy, lapsusu. Książka zwiększa szanse ich uniknięcia i nabrania pewności w trudnych sytuacjach towarzysko-zawodowych, uroczystościach, spotkaniach biznesowych. Rankingi kompetencji przydatnych na rynku w ocenie pracodawców i badanych studentów wskazują, że wśród najwyżej cenionych jest umiejętność przestrzegania wysokich standardów zachowania.

 

Kultura biznesu Normy i formy

Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 16.5x24.0cm
Liczba stron: 384
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Data wprowadzenia: 2[zasłonięte]012-11
ISBN: [zasłonięte]978-83-16738-7

Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.

W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.


 


 


kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72