Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAVAGE X SS 4.6 KIT WITH K4.6 ENGINE AND NITRO GT-

31-05-2012, 9:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 690 zł     
Użytkownik dexon-comp
numer aukcji: 2294608282
Miejscowość BRZEG DOLNY
Wyświetleń: 96   
Koniec: 21-05-2012 20:25:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Magazyn: N

Dział handlowy (szybki kontakt): gg: [zasłonięte]26987

SAVAGE X SS 4.6 KIT WITH K4.6 ENGINE AND NITRO GT-

Opis produktu

Savage X SS 4.6 jest najpotężniejszym i najtwardszym Savagem w dziejach. Podążając za tradycją poprzednich modeli SS, Savage X SS jest Monster Truck'iem, którego możesz złożyć samodzielnie. Standardowe wyposażenie zawiera potężny silnik K4.6 z szarpanką, który wraz z długą listą nowych części czyni Savage'a X SS zdolnym do jazdy w najtrudniejszych z możliwych warunków. Do samodzielnego składania.


Potężny silnik K4.6 dostarcza 2.9 KM mocy z 4.6 cmm pojemności i rozpędza model do 74 km/h. Odpowiednie kontrolowanie tej mocy umożliwia kierowcy podniesienie przednich kół przez samo dodawanie gazu. Natomiast aluminiowy radiator silnika dostatecznie chroni go przed przegrzaniem podczas ekstremalnych rajdów w terenie. Duży, ośmio i pół milimetrowy kompozytowy gaźnik wysokiej jakości umożliwia odpowiednią regulację. Silnik jest połączony z wypolerowanym tłumikiem za pomocą kolektora spalinowego o dużej średnicy przekroju, tak aby moc była jeszcze większa.

Cały układ przeniesienia napędu zaprojektowany został tak, aby poradził sobie z mocą silnika K4.6. Kubki mechanizmów różnicowych wykonane ze stopów metali są teraz dostępne zarówno z przodu jak i z tyłu. Wykonana z utwardzanej stali zębatka odbierająca wraz z wentylowanym kielichem sprzęgła stworzone zostały dla zapewnienia maksymalnych osiągów.

Aluminiowa rama o konstrukcji TVP została wzmocniona w strefach ekstremalnych obciążeń. Płyta silnika jest teraz grubsza, wykonana z 2.5mm lotniczego stopu aluminium 7075. Mocowanie silnika jest teraz regulowane, dzięki czemu chroni silnik przed przesunięciami podczas twardych lądowań oraz zderzeń z przeszkodami. Zmodyfikowane zostały także zderzaki, aby lepiej pochłaniały energię uderzenia. Aby zapewnić dobrą siłę hamowania, Savage posiada podwójne stalowe tarcze hamulcowe, które cechują się wycięciami wentylującymi oraz stalowymi klockami. Regulowany Serwo Saver gwarantuje dobrą ochronę dla serwa skrętu.

Opony Dirt Bonz o wysokiej przyczepności są 40% lżejsze od standardowych opon montowanych w modelach Savage. Chromowane felgi są montowane w standardzie na sprawdzonych 17mm sześciokątach wykonanych ze stopów metali oraz przykręcane za pomocą nowych śrub zabezpieczonych przed odkręcaniem na skutek wibracji. Wszystkie elementy oraz cechy serii X także znalazły się w tym modelu: łatwy dostęp do dyferencjałów, wzmocniony pojemnik na odbiornik, niski środek ciężkości, klatka chroniąca silnik, regulowane kąty zbieżności oraz punkty mocowania amortyzatorów, ułatwiony dostęp do układu przeniesienia napędu oraz dwuwarstwowy filtr powietrza.

Tak jak poprzednie zestawy SS, model nie zawiera elektroniki. Właściciele, zatem mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy dostępnymi serwo-mechanizmami, aparaturami radiowymi, akumulatorami itd. W zestawach znajdują się także niepomalowane karoserie wraz z kompletem naklejek oraz kalkomanii.

Wysokiej jakości polerowany układ wydechowy
Dwu komorowy układ wydechowy dla wyższych prędkości maksymalnych i szerszego zakresu mocy

Silnik Nitro Star K4.6
2,9HP silnik dostarcza mnóstwo mocy oraz zapewnia duży moment obrotowy

Maszynowo wycinana głowica
Radiator z wycinanego aluminium dla lepszego chłodzenia i niezawodności. Maszynowo wycinane dla uzyskania dostępu do śrub mocujących i łatwego demontażu.

Oznaczone śruby regulacji gaźnika
Fabryczny gaźnik nosi czerwone oznaczenia śrub wykonane po to aby w każdej chwili można było wrócić do ustawień początkowych gaźnika, jakie miał opuszczając fabrykę. Ręcznie regulowana dysza wysokich obrotów umożliwia dogodne manipulowanie obrotami silnika bez użycia specjalistycznych narzędzi. Regulacja Twojego silnika staje się prostsza.

Duży 8,5 mm kompozytowy gaźnik
Materiał kompozytowy chroni lepiej przed ciepłem niż stop aluminium

Wytrzymały aluminiowy radiator silnika
Wykonany ze stopów aluminium radiator zaprojektowano z myślą o długim działaniu i efektywnym oddawaniu ciepła.

Wytrzymały 3 klockowy system sprzęgła
Ten 3 klockowy wysokiej jakości system w połączeniu z mocą silnika 4,6 daje możliwość uniesienia przednich kół na starcie.

8-portowy cylinder
Zaprojektowany do pracy na wysokich obrotach i do dostarczania potężnej mocy

Konstrukcja ABC
Silnik K4.6 cechuje konstrukcja ABC (aluminium, mosiądz, chrom) - wyjątkowa w wytrzymałości, sile, i wysokiej jakości. Ośmioportowy cylinder wykonano z wytrzymałego mosiądzu pokrytego chromem, a tłok z lekkiego aluminium.

Innowacyjny dwu-warstwowy filtr powietrza
Filtr zapewnia dobry przepływ powietrza. Więcej powietrza oznacza więcej mocy i lepsze przyspieszenie w całym zakresie obrotów. Nowy innowacyjny filtr oferuje także większą ochronę przed brudem i pyłem

Opony Dirt Bonz
40% lżejsze od standardowych opon, szybsze i bardziej przyczepne na każdej powierzchni.

Przedni i tylny zderzak
Zderzaki wykonane z odpornego nylonu zapewniają ochronę podczas wypadków

Serwo Saver
Regulowany serwo saver zapewnia precyzyjną kontrolę skrętu oraz ochronę serwa podczas wypadków

Podwójne tarcze hamulcowe
Wykonane ze stali nierdzewnej wentylowane tarcze hamulcowe gwarantują zatrzymanie modelu w każdych warunkach.

4-zębatkowe dyferencjały
Dla dłuższej żywotności układu przeniesienia napędu i wydłużenia czasu pomiędzy serwisowaniami

Wytrzymałe wałki i kielichy dyferencjałów
Utwardzane dla uzyskania dużej wytrzymałości i wydłużenia okresów pomiędzy serwisowaniami.

Wytrzymałe półosie napędowe
Potężny silnik potrzebuje wytrzymałego układu przeniesienia napędu. Nasz model wyposażyliśmy w mocne półosie napędowe oraz zębatki i kielichy dyferencjałów

2 biegi!
Regulowana dwu biegowa skrzynia biegów z metalowymi przekładniami. Regulowane sprzęgło poślizgowe dla ochrony układu napędowego przed przeciążeniami.

Regulowane wahacze
Śruby rzymskie umożliwiają łatwe dostosowanie geometrii zawieszenia do warunków panujących na torze.

Łatwa naprawa!
Szybki dostęp do przednich i tylnych dyferencjałów - wystarczy wykręcić 6 śrub.

Przeprojektowany pojemnik na odbiornik
Nowy pojemnik na odbiornik z dodatkowym miejscem na elektronikę. Nie wymaga stosowania spinek zamykających.

Łatwa obsługa
Dostęp do skrzyni biegów nie wymaga demontowania klatki ramy - wystarczy wykręcić 6 śrub.

Rama TVP z niskim środkiem ciężkości
Nowa lekka rama z niskim środkiem ciężkości zapewnia lepszą kontrolę i właściwości jezdne

Lżejsze wahacze
Nowe lżejsze wahacze zapewniają szybszą reakcję zawieszenia i redukują ogólną masę modelu.

Szerszy zakres regulacji
Regulowane śruby rzymskie pozwalają na szybkie zmiany parametrów zawieszenia. Nowe wieże amortyzatorów mają trzy różne pozycje montażu

Chromowane koła Warlock z 17 mm hexami
Duże 17 mm wykonane ze stopów metali hexy bezpiecznie utrzymują koła na miejscu

Pełna kompatybilność
Kompatybilny z większością obecnych części do modeli Savage (21, 25, SS)

Parametry techniczne

Rodzaj modelu Spalinowy terenowy
Model Do składania
Skala Skala 1:8
Typ napędu 4WD - wałek
Prędkość Prędkość 74 km/h
Sposób uruchamiania Szarpanka
Silnik Silnik spalinowy 29 - 4,6 cm