Savage 4,6 X SS.
MAM DO SPRZEDANIA MODEL SAVAGE X 4,6 SS. MODEL ZOSTAŁ ZŁOŻONY I DOTARTY NA NITRO 20. TERAZ DO ZESTAWU DOKŁADAM NIKTRO 25 – 2,5L I NA TYM NALEŻAŁOBY GO DOREGULOWAĆ. WARTOŚĆ RYNKOWA TEGO MODELU TO PONAD 3000PLN Z WYPOSAŻENIEM KTÓRE DOKŁADAM TZN: aparatura 2,4GHz, roto starter z akumulatorem 4200Ah, 2 serwa, akumulatorki, szarpanka jako zapas, ładowarka wielofunkcyjna, pakiet startowy, notro25 2,5l, dodatkowe części zapasowe i inne. Model był do samodzielnego montażu – w innej formie nie występuje np. jako gotowy.
SPRZEDAJĘ GDYŻ NIE POSIADAM WOLNEGO CZASU NA TAKIE HOBBY. Potężny silnik K4.6 dostarcza 2.9 KM mocy z 4.6 cmm pojemności i rozpędza model do 74 km/h. Odpowiednie kontrolowanie tej mocy umożliwia kierowcy podniesienie przednich kół przez samo dodawanie gazu. Natomiast aluminiowy radiator silnika dostatecznie chroni go przed przegrzaniem podczas ekstremalnych rajdów w terenie. Duży, ośmio i pół milimetrowy kompozytowy gaźnik wysokiej jakości umożliwia odpowiednią regulację. Silnik jest połączony z wypolerowanym tłumikiem za pomocą kolektora spalinowego o dużej średnicy przekroju, tak aby moc była jeszcze większa. Wysokiej jakości polerowany układ wydechowy Dwu komorowy układ wydechowy dla wyższych prędkości maksymalnych i szerszego zakresu mocy Opony Dirt Bonz 40% lżejsze od standardowych opon, szybsze i bardziej przyczepne na każdej powierzchni. Przedni i tylny zderzak Zderzaki wykonane z odpornego nylonu zapewniają ochronę podczas wypadków Serwo Saver Regulowany serwo saver zapewnia precyzyjną kontrolę skrętu oraz ochronę serwa podczas wypadków Podwójne tarcze hamulcowe Wykonane ze stali nierdzewnej wentylowane tarcze hamulcowe gwarantują zatrzymanie modelu w każdych warunkach. 4-zębatkowe dyferencjały Dla dłuższej żywotności układu przeniesienia napędu i wydłużenia czasu pomiędzy serwisowaniami Wytrzymałe wałki i kielichy dyferencjałów Utwardzane dla uzyskania dużej wytrzymałości i wydłużenia okresów pomiędzy serwisowaniami. Wytrzymałe półosie napędowe Potężny silnik potrzebuje wytrzymałego układu przeniesienia napędu. Nasz model wyposażyliśmy w mocne półosie napędowe oraz zębatki i kielichy dyferencjałów 2 biegi! Regulowana dwu biegowa skrzynia biegów z metalowymi przekładniami. Regulowane sprzęgło poślizgowe dla ochrony układu napędowego przed przeciążeniami. Regulowane wahacze Śruby rzymskie umożliwiają łatwe dostosowanie geometrii zawieszenia do warunków panujących na torze. Nowy pojemnik na odbiornik z dodatkowym miejscem na elektronikę. Nie wymaga stosowania spinek zamykających. Dostęp do skrzyni biegów nie wymaga demontowania klatki ramy – wystarczy wykręcić 6 śrub. Rama TVP z niskim środkiem ciężkości Nowa lekka rama z niskim środkiem ciężkości zapewnia lepszą kontrolę i właściwości jezdne Lżejsze wahacze Nowe lżejsze wahacze zapewniają szybszą reakcję zawieszenia i redukują ogólną masę modelu. Szerszy zakres regulacji Regulowane śruby rzymskie pozwalają na szybkie zmiany parametrów zawieszenia. Nowe wieże amortyzatorów mają trzy różne pozycje montażu Chromowane koła Warlock z 17 mm hexami Duże 17 mm wykonane ze stopów metali hexy bezpiecznie utrzymują koła na miejscu.
W RAZIE PYTAŃ TEL. 605 [zasłonięte] 087. Odbiór osobisty Poznań.