AMS SAUNA
ul. Spółdzielców 85A
62-510 Konin
tel: (063)[zasłonięte]220 55
fax: (063)[zasłonięte]220 43
kom: 606 [zasłonięte] 994
email: [zasłonięte]@amssauna.pl
Wystawiamy faktury VAT. Ceny podane na aukcjach są cenami brutto. Nabywca zawsze otrzymuje fakturę VAT albo paragon.
BANK PKO BP
14 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]7620002 [zasłonięte] 004723
Mamy kilka zasad których nie zmieniamy (prosimy nie pisać maili w tej sprawie)
- wysyłka jest realizowana dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto (prosimy nie przesyłać potwierdzeń faxem czy mailem) lub za pobraniem
- paczka jest zawsze dobrze zabezpieczona, oraz zapakowana tak, aby nie można było zidentyfikować zawartości
- przesyłki za pobraniem realizujemy w ciągu 24-48 godzin od momentu wpłynięcia maila z prośbą o pobranie, przesyłki z wpłatą na konto w 24-48 godzin po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, zazwyczaj tego samego dnia,
- zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia w wysyłce do 5 dni roboczych, z powodów od nas niezależnych.
- najlepszym rozwiązaniem jest przelew elektroniczny z MBanku, Multibanku, Inteligo czy innego konta elektronicznego,
- prosimy o niedokonywanie wpłat na poczcie, takie wpłaty są księgowane nieraz po 4-5 dniach z winy poczty, a nie banku oczywiście.
- zawsze można odebrać u nas towar osobiście, płacąc gotówką, ale tylko w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku, w soboty 9-13, nim się do nas wybierzecie prosimy o potwierdzenie telefoniczne.
- po wygranej aukcji prosimy o kontakt mailowy w sprawie sposobu wysyłki, w przypadku jego braku czekamy na wpłatę na konto.
- reklamacje dotyczące niedostarczenia sprzętu przez Pocztę Polską i wynikające z tego roszczenia będą rozpatrywane jedynie w przypadku wybrania opcji ubezpieczenia paczki na kwotę rzeczywistej wartości sprzętu (dodatkowe koszty to 3-6 zł).
- Jeśli zapomnisz dosłać nam dane do faktury lub przyślesz nam już po wysyłce towaru i otrzymasz paragon - prosimy o jak najszybszy kontakt w terminie nie dłuższym niż 7 dni, istnieje możliwość wystawienia faktury zamiast paragonu, związane jest to z dodatkowym kosztem ponownej przesyłki.
Koszty wysyłki zawsze podane są w opisie aukcji. Wysyłki realizujemy poprzez:
Pocztę polską - paczki do 10 kg
Firmę kurierską SIÓDEMKA - paczki powyżej 10kg
Na koszt wysyłki składa się zawsze: opłata pocztowa, podatek VAT w wysokości 22% oraz koszt materiałów
Na sprzedawany przez nas towar udzielamy gwarancji, czas jej trwania nie zależy od nas tylko od producenta sprzętu, zazwyczaj są to piece 24 miesiące, akcesoria 12 miesięcy. Towar w przypadku uszkodzenia prosimy o dostarczenie w opakowaniu fabrycznym do naszego serwisu, adres jak wyżej, z dopiskiem serwis, wraz z dokładnym opisem uszkodzenia.
Gwarancja jest realizowana tak szybko jak to możliwe, część towarów podlega wymianie więc dokonana zostanie w miarę dostępności towaru na magazynie. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do serwisu producenta czas oczekiwania może się wydłużyć do 7-14 dni. Jeśli towar po prostu nie spodoba Ci się - w ciągu 10 dni możesz go zwrócić, zwrócimy Ci pieniążki. Nie zwracamy kosztów przesyłki. Proszę jednak pamiętać o tym, aby towar nie nosił żadnych śladów użytkowania oraz miał nieuszkodzone opakowania, folie zabezpieczające, stickersy gwarancyjne itd.