Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SASZETKA BEZPIECZNA NA SZYJĘ SAMSONITE U23511

27-02-2015, 23:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik skleplord
numer aukcji: 5039220638
Miejscowość Pszczyna
Zostało sztuk: 8    Wyświetleń: 20   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku 8-16

 

tel 603 [zasłonięte] 476

 

[zasłonięte]@gmail.com

 

------------------------------------

   Sklep stacjonarny Pszczyna

        pn-pt 9-17, sob 9-13

 

tel 32 [zasłonięte] 31

          

 

 

Płatności przelewem możesz wykonać na nasze konto w PKO BP S.A.

nr konta 09 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5280002 [zasłonięte] 031867

 

Do każdego zakupu wystawiamy

paragon i na życzenie Fakturę VAT

 

 

Pobranie DPD / Poczta Polska

 

 

Przesyłki wysyłamy

  

 

 

69

79

 

 

Saszetka bezpieczna na szyję Samsonite
nr kat U23  511 w kolorze szarym

 

Zaprojektowana dla bezpieczeństwa i wygody.
Pomaga bezpiecznie przechowywać pieniądze, bilety i inne dokumenty.
Dwie kieszenie mieszczą paszport i parę drobiazgów.

 

 

 
 

  I. Sprzedawca:
K&A Spółka z o.o. ul. Piastowska 8 43-200 Pszczyna wpisana przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000[zasłonięte]4292,  NIP 638[zasłonięte]180-44,  REGON 242[zasłonięte]526, adres e-mail: [zasłonięte]@gmail.com , telefon: 603[zasłonięte]476

II.Czas realizacji zamówienia:
1.Zamówione produkty wysyłamy od poniedziałku do piątku, najpóźniej następnego dnia roboczego po wpływie pieniędzy na konto Sprzedającego. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu szczególnie w okresie przedświątecznym.
2.Nie wysyłamy towaru za pobraniem klientom niezarejestrowanym lub posiadającym mniej niż 10 pozytywnych opinii.

III. Transport:
1.Przesyłki dostarczamy przez Pocztę Polską S.A. lub kurierem DPD na adres w Polsce wskazany przez Kupującego w formularzu Allegro jako "adres do wysyłki".                           Nie bierzemy pod uwagę adresów wpisanych w przelewach.
2.Wysyłki poza granicę Polski są możliwe po wcześniejszej akceptacji podwyższonych kosztów przesyłki.
3.Odbiór osobisty możliwy (przy płatności gotówką) po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu  pod adresem:
K&A Spółka z o.o.
Dom Handlowy "Piast"
ul. Piastowska 8
43-200 Pszczyna

IV. Koszty transportu: są podane w zakładce aukcji "Dostawa i płatność".
1.Za wysyłkę wielu produktów pobieramy jedną opłatę; wyjątek stanowią  2 duże i więcej sztuk oraz 2 średnie i więcej sztuk walizek, każda z nich musi być wysłana oddzielną paczką.

V. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy:
1.Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając w ciągu 14 dni stosowne oświadczenie pocztą elektroniczną na adres: [zasłonięte]@gmail.com lub na piśmie wysyłając je na adres Sprzedawcy:
K&A Sp. z o.o.
Ul. Piastowska 8
43-200 Pszczyna
W przypadku złożenia przez Klienta pocztą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi fakt otrzymania tego oświadczenia.
2. Termin 14-dniowy na odstąpienie od umowy liczy się od dnia, w którym nastąpił odbiór towaru przez Klienta.
3. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku towarów  wykraczających poza standardową ofertę sklepu przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb (na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta) oraz produktów higieny osobistej dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli ich opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (na podstawie art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta). Ograniczenie to wynika ze względów higienicznych i ochrony zdrowia.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwracany towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) Klient przesyła niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
Zakupiony towar należy zwrócić na adres: K&A Sp. z o.o.  ul. Piastowska 8,43-200 Pszczyna
5. Termin zwrotu zostaje zachowany jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od umowy.
6.Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
8. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
9. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek przesłanych za pobraniem.
10. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, niezwłocznie lecz  nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od umowy.
11. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


VI. Procedura reklamacyjna:
1. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności listonosza/kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Listonosza/Kuriera.
2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [zasłonięte]@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
       - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
       - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
        -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
        -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4.  Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6. Kupujący dostarcza towar do reklamacji (wraz z dowodem zakupu) opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.
7. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedawca zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

VII.Informacje ogólne:
1.Produkty przez nas sprzedawane są zawsze na stanie w naszym magazynie. Mogą się jednak zdarzyć tymczasowe braki -np. jeżeli producent lub importer spóźni się z dostawą. W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, wysyłamy informację, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania.
2.Oferowane na aukcji produkty są nowe i pochodzą wyłącznie od legalnych dystrybutorów.
3.Do każdej transakcji dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.