Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Santa Cruz V10, kultowy rower DH, ideał, OKAZJA

01-03-2012, 21:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 890 zł     
Użytkownik deadparrot
numer aukcji: 2081999830
Miejscowość ŻARY
Wyświetleń: 486   
Koniec: 02-02-2012 20:03:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Marka: Inna marka
Waga (gramy): 18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Normal 0 21

Witam
Mam do sprzedania wspaniały downhillowy rower SantaCruz V10 w idealnym stanie, bardzo tanio. Rama model 2[zasłonięte]005-20. Jest to ta charakterystyczna wygięta rama znana wszystkim fanom tego sportu z powodu legendarnego bikera Steva Peta. Nie wiem czy jest jakiś downhillowy film na którym nie pojawia się ten rower. Rama jet w rozmiarze M, bez malowania -czyste aluminium. Nie ma żadnych poważnych wgnieceń (jest jedno wgniecenie naprawdę minimalne na ramie przy kierownicy pochodzace od amortyzatora-dwopolki) nie ma absolutnie ządnych pęknięć ani żadnych luzów, na łożyskach. Wszystkie spawy oryginalne. Brak jedynie oryginalnego karbonowego błotniczka z tyłu, na zdjeciach błotnik plastikowy. Wszystkie pozostałe części które później wymienię zostały kupione zimą 2[zasłonięte]009-20.

Rowerem jeździłem przez jeden sezon 2010 ale sporadycznie, ponieważ mieszkałem wtedy w Warszawie i nie było wcale tak łatwo zebrać ekipe, i wyjechać w góry. Parę razy byłem w Szczyrku i raz w Czarnej Górze. W 2011 w kwietniu spędził jeden dzień w górach, w Szczyrku. Od tego czasu stoi na poddaszu. Czyli od złorzenia go przezemnie jest prawie nieużywany. Rower jest w stanie idelanym i naprawdę nie trzeba z nim robić absolutnie nic przed wyjechaniem na trasę. Wrażenia z jazdy genialne, zawieszenie pracuje idealnie, przy mojej wadze 72 kg, rower po prostu płynie. Miałem wcześniej Tosę Inu i w porównaniu z jazdą na V-10 to była katorga. Na Sancie zjeżdża się 10 razy lepiej, niski środek cięzkości daje komfort wchodzenia w zakręty, przelatywania hop, rower „sam” utrzymuej równowagę. Zawieszenie wybiera prawie wszystko, nie męczą się tak rece ani nogi, zjeżdża się na dużo większym luzie, nie mowiąc o prędkości. Z przeróżnych powodów zrezygnowałem z tego sportu ale jak patrzę na ten rower stojący w kącie to człowiek aż się rwie do zjazdu i tych niesamowitych przeżyć. Parę fot za takiego wyjazdu można zobaczyć tutaj: picasaweb.google.com/olekpieta/DH_04_06_2010#

podaje części na jakich złożyłem rowerek:
-rama Santacruz v10 rozmiar M
-amortyzator mazochi bomber 888 rv rok2009 czarny (idealny, nieliczne odpryski na lakierze, golenie gładziutkie bez zadnych rys czy wycieków, praktycznie nowy)
-damper fox dhx5 kupiony z ramą
-sprezyna fox 450 ibs to na wagę 70-80 kg
-koła Sunrims MTX33 czarne
-opony Maxis Minion DH (najlepsze, zapasowa opona na tył)
-support Truvativ Howitzer
-korby Truvativ Ruktion
-napinacz to przerobiony pod mocowanie iscg Boop (spisuje się idelanie, nawet chciałem opublikować ten patent bo dzięki małym modyfikacjom mozna mieć genialny napinacz za rozsądną kasę)
-mostek NS Qark
-kierownica NS habanero 680mm
-gripy ODI Rouge
-przerzutka i manetka SRAM7
-hamulce przod i tył Juicy7, tarcze 203mm.
-wygodne siodelko
-zapasowy hak (kupiłem bo myślałem że wyrobił się gwint, a wystarczyło dokręcić przerzutke)

-gratis oryginalny zestaw do napełniania i odpowietrzania hamulców,

cena sklepowa takiego roweru na trochę młodszym, ale prawie identycznym modelu ramy to prawie 18 000 : bikekatalog.pl/2010/rowery/1011/Santa.Cruz.V10.VPP/

Wysyłka kurierem na mój koszt na terenie kraju. Wysyłka tylko po otrzymaniu wpłaty na konto. Mogę dostarczyć do Wrocławia. Preferuję odbiór osobisty

Na wszelkie pytania chetnie odpowiem, dzwonić śmiało:
696 [zasłonięte] 04 65 Olek