Para Driver czyli połączenie wysokiej jakości aktywnego DI-boksu z doskonałą symulacją lampowych wzmacniaczy i wszechstronnym 3-pasmowym equalizerem z półparametryczną regulacją środkowego pasma (można wybrać nie tylko stopień podbicia/tłumienia, ale również częstotliwość, dla której ma ono następować). Do sterowania nasyceniem lampowego brzmienia - od "ciepła" po ciężkie przestery - służy pokrętło Drive, które wszakże współpracuje w tym zakresie właśnie z regulacją częstotliwości środkowych. Łącznie mamy nieskończoną paletę brzmień użytecznych przy nagrywaniu, występach na żywo i reampingu dowolnych instrumentów. Ja używałem go z basem, jest wszechstronniejszy od popularniejszego Bass Drivera z uwagi właśnie na możliwość kształtowania barwy w środkowym zakresie. Z kolei w przypadku gitary akustycznej ta sama regulacja środka pozwala wyciąć częstotliwości, które powodują sprzężenia.
Warto wspomnieć o mnogości wyjść - mamy zbalansowane XLR-owe do miksera lub urządzenia nagrywającego, mamy standardowe wyjście jack 1/4 cala i wyjście "Dry out" idealne do uzyskania kopii sygnału z instrumentu zanim przejdzie przez obwody kształtujące barwę i eq. Urządzenie świetnie współpracuje z efektami, spokojnie też może napędzać wzmacniacz mocy. W połączeniu z combo gitarowymi/basowymi najlepiej wpiąć je w gniazdo "return" pętli efektów.
Dość gadania zresztą - poniżej przyzwoicie brzmiące i bardzo przekonujące niezależne demonstracje:
http://www.youtube.com/watch?v=9-0xoR7S_6A
http://www.youtube.com/watch?v=WByH0uiVnI4&list=RD9-0xoR7S_6A
http://www.youtube.com/watch?v=FwcbOVnbS0M
Efekt w stanie idealnym optycznie i technicznie, pod spodem rzep przyklejony na wszelki wypadek. Wieczko pudełka lekko pogniecione w jednym z rogów. W komplecie instrukcja z szeregiem sugerowanych ustawień dla różnych instrumentów. Warto postudiować, wziąć za punkt wyjścia i dojść do własnych.