Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SANKI PRZÓD FORD MONDEO MK4 GALAXY MK3 S-MAX 10-14

28-04-2015, 0:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 400 zł     
Użytkownik PAWKO854
numer aukcji: 5219828934
Miejscowość Jelenia Góra
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-04-2015 00:17:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

koko854 - części do samochodów

FHU ''MARPOL''

 JELENIA GÓRA
58-573 PIECHOWICE

Wszelkie pytania prosimy kierować
pod numer telefonu:

tel. 669 [zasłonięte] 511

tel. 669 [zasłonięte] 490
lub email: [zasłonięte]@wp.pl

Bank Zachodni WBK.
95 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9260001 [zasłonięte] 233720

SANKI ZAWIESZENIA PRZÓD

FORD MONDEO MK4 S-MAX GALAXY MK3 10-14

 

CZĘŚĆ WIDOCZNA NA ZDJĘCIU

STAN BDB BEZ USZKODZEŃ


PO ZAKUPIE PROSZĘ WYPEŁNIĆ FORMULARZ

DOSTAWY PRZYŚPIESZY TO WYSYŁKĘ TOWARU

 

WYSTAWIAM PARAGON LUB FAKTURĘ VAT MARŻE

(do wystawienia faktury proszę podać nip)


PREFEROWANY ODBIÓR OSOBISTY MOŻLIWY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM.


MOŻLIWA WYSYŁKA KURIEREM

 

PYTANIA POD NR.

 

669[zasłonięte]511

 669[zasłonięte]490

SANKI PRZÓD FORD MONDEO MK4 GALAXY MK3 S-MAX 10-14

ZAKUP PRZEDMIOTU:

  • 1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
  • 2. Czytaj uważnie opis aukcji.
  • 3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji, zdjęcia są oryginalne, a opis jest szczegółowy.
  • 4.ZALECAMY!!sprawdzenie stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbole.
  • 5.W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę, a kupujący akceptuje stan części w całości.

WYSYŁKA TOWARU:

  • 1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
  • 2. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską, nie odpowiadamy (posiadają one swoje własne działy reklamacyjne). W momencie wysłania towaru przestaję ponosić odpowiedzialność za paczkę.
  • 3.Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
  • 4. Paczki wysyłamy do 24g,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)

REKLAMACJE:

  • 1. Części zakupione w naszej firmie objęte są dziesiędziodniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru).
  • 2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon!- jest on podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
  • 3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
  • 4. Części karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia). Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.
  • 5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.
  • 6. Reklamacja obejmuje Wymianę części na inne, nie zwracamy pieniędzy.
  • 7. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
  • 8. Z chwilą nietrafnego wyboru zakupu części przez klienta, jesteśmy w stanie przyjąć daną część w "komis",
    w celu pomocy klientowi.
  • 9.Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
  • 10.Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.