Pogotowie IT
Piotr Wesołowski
ul. Ludowa 38/10
64-920 Piła
NIP: 764[zasłonięte]236-93
REGON: 301[zasłonięte]660
Wpis do ewidencji Działalności Gospodarczej nr 23245 wydany przez Prezydenta Miasta Piły
49 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 127845
Kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie 601 [zasłonięte] 293
Odwiedź i polub nasz profil na Facebooku, a dowiesz się o nowych aukcjach wystawionych na Allegro:
www.facebook.com/pogotowieIT
Na Allegro działam od 2003 roku na prywatnym koncie, jako
karpik25 Zobacz także aukcje na drugim koncie firmowym
media-systems
Ramka, sanki, kieszeń dysku HDD do notebooka Toshiba Satellite A200 - FA VAT
Kieszeń, sanki, ramka do dysku twardego do notebooka Toshiba Satellite A200.
EC019000D00 Rev. 0A
s/n: AM019[zasłonięte]500 SINO 0A 078O
Gwarancja: 2 miesiące
Wystawiamy faktury VAT
Zapraszam także na nasze pozostałe aukcje.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
Płatności, wysyłka, zwroty, reklamacje, faktury VAT
Do każdego zakupu dołączam fakturę VAT.
Podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
W przypadku pytań bądź wątpliwości dotyczących towaru - proszę o kontakt przed wzięciem udziału w licytacji.
W tytule przelewu prosimy zamieścić nick oraz nr aukcji (nie dotyczy automatycznie generowanych tytułów przy wpłacie przez PayU).
Towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych za pośrednictwem Poczty Polskiej od momentu zaksięgowania wpłaty ma koncie.
Nie wysyłam za pobraniem.
Sprzedawany przeze mnie towar objęty jest gwarancją chyba, że w opisie aukcji podano inaczej.
Reklamacje i zwroty:
Sprzedawany przeze mnie towar lub usługa objęty jest 12 miesięczną gwarancją, chyba, że w opisie aukcji podano inaczej.
W razie stwierdzenia wady/usterki proszę o informację mailową, a następnie o przesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu przesyłką rejestrowaną (paczka pocztowa/list polecony/przesyłka kurierska) wraz z formularzem reklamacyjnym (do pobrania (http://dev.pogotowie-it.pila.pl/allegro-pogotowie-it/formularz-zwrotu-reklamacji.pdf) i dowodem zakupu na podstawie (USTAWY z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny) i przesłanie na adres firmy:
Pogotowie IT
Piotr Wesołowski
ul. Ludowa 38/10
64-920 Piła
Nie przyjmuję paczek za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez nas zwracanego towaru.
W przypadku uznania reklamacji wymieniam towar na sprawny lub zwracam pieniądze.