Przedmiotem sprzedaży jest:
Promocja 50% ceny
Siodełko San Marco Concor 219gr! Waga realna - ważone.
NOWE
Hologram na siodełku
BIAŁE matowe bez błyszczących zakończeń obok napisów San Marco. Napisy San Marco czarne.
Pręty MANGANESE czarne
Wypełnienie BioFoam
Realne Foto siodełka w miniaturach.
Poniżej foto takiego samego tylko czarnego:
Siodełko wygląda dokładnie tak, tylko zamiast niebieskich napisów San Marco są czarne,
a kolor siodełka jest biały
Największy napis na środku jest biały błyszczący na białym matowym tle:
Siodełko San Marco Concor ma dynamiczny i komfortowy kształt. Z dobrym stosunkiem jakości do ceny. Podobnie jak wszystkie modele San Marco Concor, ma wąskie 134 mm i ergonomiczne siedzisko. Jest pokryte materiałem „Microfeel” – oddychającym, antypoślizgowym i wzmocnionym oraz odpornym na ścieranie i rozerwania. Uniwersalny wzór idealny dla zastosowań szosowych lub jazdy MTB.
Wąskie, ergonomiczne siedzisko
+ sztywna skorupa
+ pręty z materiału „Manganese”
+ Wodoodporność
+wkład „Biofoam”
+ Waga (realna ważone): 219 g
+ Wymiary: 278 mm x 134 mm
San Marco pokryte jest materiałem Microfeel, a wypełnione wyściółką Bio Foam. Dzięki takiemu połączeniu materiałów uzyskano efekt biodynamicznego dopasowywania się kształtu powierzchni siodełka do naszej anatomii.
Pokrycie wykonano z materiału Microfeel, który oddycha i jest bardzo wytrzymały. W dotyku i wyglądzie przypomina skórę.
MICROFEEL
Oddychająca i wytrzymała powłoka. Jest lżejszy od tradycyjnych materiałów i mniej podatny na odkształcalne, rozerwania czy ścieranie. Posiada przeciwpoślizgowe właściwości z niezwykłym efektem przyczepność na siodle. Materiał zgodny biologicznie.
BioFoam
Biodynamiczna struktura ułatwia ruchy miednicy podczas pedałowania, gwarantuje komfort, zmniejszenie masy siodełka, niskie opory i łatwą używanie. Struktura pianki z "Zamkniętymi komórkami" zapewnia wodoodporność wyściółki i brak absorbcji wilgoci.
Manganese
Materiał znany z droższych modeli zwiększa właściwości skorupy poprawiając jej odporność na zużycie oraz przenoszenie drgań spowodowane jazdą na ciało rowerzysty.