SAMYANG 50 T.1.5 AC UMC VDSLR mocowanie SONY + SANDISK Pendrive Cruzer Blade 4 GB
Uwaga, promocja!
Do tego produktu dodajemy Pendrive Sandisk Cruzer Blade 4 GB.
Samyang 50 mm T1.5 AS UMC został zaprojektowany do aparatów i kamer wyposażonych w matrycę światłoczułą formatu 24x36mm lub mniejszego. Oferuje pole widzenia wynoszące 46.2 stopnia, a dzięki dużej jasności wynoszącej T1.5 (f/1.4) ponadprzeciętnie radzi sobie w słabych warunkach oświetleniowych, zapewniając doskonałą plastykę obrazu oraz małą głębie ostrości.
Główne cechy:
- Ogniskowa 50mm.
- Liczba transmisyjna: 1.5.
- Minimalna odległość ostrzenia: 4cm.
- Średnica filtra: 77mm.
- Jedna soczewka asferyczna, jedna hybrydowa asferyczna.
- Wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne.
Na konstrukcję optyczną obiektywu składa się dziewięć soczewek umieszczonych w sześciu grupach (w tym jedna soczewka asferyczna oraz jedna hybrydowa asferyczna). Dla zapewnienia wysokiego kontrastu oraz wiernego odwzorowania barw soczewki pokryte zostały wielowarstwowymi powłokami antyrefleksyjnymi UMC.
Mocną stroną obiektywu Samyang 50 mm T1.5 VDSLR jest wyjątkowo delikatne i plastyczne odwzorowanie nieostrości znajdujących się poza płaszczyzną ostrości, czyli tzw. bokeh.
Dzięki przysłonie zbudowanej z ośmiu listków, obiekty znajdujące się poza głębią ostrości odwzorowane są niezwykle miękko, co docenią zawodowi filmowcy oraz fotografowie specjalizujący się w fotografii portretowej.
SAMYANG 50 mm T 1.5 AS UMC VDSLR - specyfikacja techniczna:
Ogniskowa
|
50mm
|
Liczba T
|
1.5
|
Kąt widzenia
|
46.2
|
Minimalna odległośc ostrzenia
|
0.45m
|
Przesłona maksymalna
|
22
|
Liczba listków przesłony
|
8
|
nastawianie ostrości
|
ręczne
|
Konstrukcja optyczna
|
9 soczewek, 6 grup, 1 ASP, 1 hybrydowa
|
Dostępne mocowania
|
Canon EF, 4/3, Micro 4/3, Nikon F, Pentax K, Samsung NX, Sony A, Sony E, Fuji X, Canon M
|
Wymiary
|
74.7 x 81.6mm
|
Waga
|
575g
|
W zestawie:
- obiektyw Samyang 50mm T1.5 AS UMC VDSL,
- miękki futerał.
- pendrive.
Nasze towary są zawsze nowe i pochodzą wyłącznie z autoryzowanej, polskiej dystrybucji. Nie prowadzimy sprzedaży sprzętu używanego, powystawowego, demonstracyjnego lub z wyprzedaży. Każdy Klient otrzymuje fakturę VAT, paragon fiskalny, oraz polską instrukcję obsługi i gwarancję producenta, lub dystrybutora.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić w Accord Foto jak najwyższą jakość obsługi.
Nasze referencje można znaleźć poza Allegro m.in. na portalu Opineo.
Od roku 2010 uczestniczymy także w programie Rzetelna Firma prowadzonym przez Krajowy Rejestr Długów:
Sprzęt fotograficzny pakowany jest przez producenta w sposób zapewniający bezpieczny transport: styropianowe lub kartonowe wytłoczki, folie bąbelkowe itd. Pomimo to, towar wysyłamy w zbiorczych kartonach tekturowych. Wszystko zabezpieczone jest przed przemieszczaniem wypełniaczami styropianowymi, woreczkami powietrznymi lub ścinkami papierowymi. Całość owinięta jest folią chroniącą przed kurzem lub wilgocią i zaklejona taśmą bezpieczeństwa. Jeżeli paczka nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzeń, towar jest wewnątrz całkowicie bezpieczny.
W środku znajdziesz zawsze oprócz zamówionego towaru: fakturę VAT, paragon fiskalny, polską gwarancję i instrukcję, informację o serwisach itd. Dążąc do zapewnienia najwyższej jakości naszych usług, przyjęliśmy ścisłe procedury pakowania wysyłanego towaru. Paczka, którą otrzymujesz zawsze wygląda tak, jak na zdjęciu poniżej.
Drobne przedmioty o małej wartości mogą być wysłane w kopercie, jako list polecony.
Nie wystawiamy na aukcjach Allegro towarów wirtualnych. Z tego względu zakupiony sprzęt wysyłamy od ręki, czyli najpóźniej w następnym dniu roboczym po zakończonej aukcji przy płatności za pobraniem, lub bezzwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty przy płatności w formie przedpłaty.
Ze względu na specyfikę pracy firm kurierskich nie przewidujemy wysyłania ani dostarczania zakupionego towaru w soboty, niedziele i święta.
Jeżeli towar pochodzi od znanych firm, udzielamy na niego zawsze gwarancji producenta, lub polskiego dystrybutora, która uprawnia do bezpłatnej regulacji lub naprawy sprzętu w serwisach firmowych bez pośrednictwa punktu sprzedaży (np. Canon, Nikon, Tamron, Sigma itp.). Jeżeli producent przewiduje gwarancję wydłużoną (np. 5 lat na obiektywy Tamron), taką gwarancję otrzymuje również nasz Klient. We wszystkich innych przypadkach obowiązuje 12-miesięczna gwarancja sklepowa.
Oferowany produkt objęty jest gwarancją Samyang 36 mies..
Warunkiem skutecznej realizacji reklamacji jest zawsze okazanie faktury zakupu wystawionej przez nasz sklep.
Obowiązek dostarczenia i odbioru (osobiście lub wysyłkowo) reklamowanego sprzętu do serwisu, lub sklepu spoczywa na Kliencie. W niektórych przypadkach gwarancja producenta przewiduje pokrycie całości lub części tych kosztów przez autoryzowany serwis.
Coraz częstsze są także gwarancje typu: door-to-door. Z tego powodu należy zawsze uzgodnić szczegóły wysyłki z odbiorcą przed wysłaniem paczki.
„Program Bezpieczne Zakupy – Gwarancja Ostrości” funkcjonuje w Accord Foto od marca 2008 r. Kierowany jest głównie do użytkownikach korpusów i obiektywów lustrzanek cyfrowych.
Dla wygody naszych Klientów kżdy zamówiony egzemplarz objęty Programem jest sprawdzany przed wysłaniem.
W przypadku obiektywów wykonujemy serię zdjęć testowych pod kątem prawidłowego działania systemu AF, oraz kontroli ostrości, zaś w przypadku korpusów dodatkowo kilkanaście zdjęć studyjnych, pozwalających na ogólną ocenę prawidłowości działania wszystkich jego elementów. Więcej informacji o Programie znajdziesz na naszym portalu.
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny. Dostarcza wówczas zwracany sprzęt na własny koszt, wraz z oświadczeniem (pobierz oświadczenie) oraz dowodem zakupu, gwarancją i wszystkimi innymi materiałami, które otrzymał z towarem.
Sklep zwraca koszty zakupu nie później niż 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Przed podjęciem decyzji o zwrocie towaru w trybie 14 dni konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy i funkcjonowanie tylko w takim zakresie, w jakim robiłby to w sklepie stacjonarnym. Zgodnie z ustawą klient odpowiada więc za ewentualne zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z towarem w sposób przedstawiony powyżej.