Cena kup teraz: 18 700 zł
Użytkownik
balbina215
numer aukcji: 4154339425
Miejscowość Okuniew
Wyświetleń: 934
Koniec: 24-04-2014, 21:04
Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2011 Przebieg (km): 150000 Pojemność silnika (cm3): 2300 Moc silnika (KM): 220 Skrzynia biegów: Manualna Rodzaj paliwa: Benzyna Typ: Terenowy Liczba drzwi: 2/3 Kolor: inny Stan: Używany Uszkodzony: Nie Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Poduszka powietrzna, Hak, Komputer pokładowy, 4WD Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
SAMURAI SJ - Greddy
Sportowy / Terenowy
---------------------------------------------------------------------
Rok produkcji : 1988r
Rok re-produkcji: 2011r
Przebieg : 150,000km
Rodzaj paliwa : Benzyna
Pojemność skokowa : 2300 cm3
Turbo-doładowanie
Moc : 200km
Rodzaj chłodzenia : Chłodzony cieczą
Pojazd 2 osobowy
Waga ok. 1100kg .
Wyposażenie:
2,3 Litrowy silnik SAAB'a*
Układ wydechowy ze wstawką*
Przedni oraz tylni most od Patrola K160
Wydajne wspomaganie kierownicy
Blokada tylnego mostu - LSD
Reduktor Suzuki z PTO
Skrzynia biegów od Opla Omegi
Solidne zawieszenie stworzone na systemie sprężyn/amortyzatorów
Wyprowadzony snorkel
Chłodnica przeniesiona na tył samochodu
Zewnętrzna klatka bezpieczeństwa
Wyciągarka mechaniczna tył-na-przód STAR660*
Koła 33" Kopia Simex Extreme Trekker
Plastikowy zbiornik paliwa*
"Hebel" ręczny - główny wyłącznik prądu
Auto zarejestrowane w Polsce.
Auto w ciągłej eksploatacji.
Auto godne uwagi.
Opis pojazdu:
Stan auta jest bardzo dobry, podobnie ze stroną wizualną. Nie jest to typowa zmota obdarta do zera. Auto wizualnie wygląda dobrze, lecz nie zaszkodzi nuta własnego wkładu.
W środku siedzi się wygodnie, są oryginalne fotele, pełne boczki i deska - nie jest wyzerowane a dzięki wydajnemu wspomaganiu jeździ się nim lepiej jak nie jednym autem mocno-terenowym.
Silnik chodzi perfekcyjnie, żadnego stukania, pukania. Nie bierze płynu chłodniczego, ani nie pije oleju. Bardzo dobrze radzi sobie w terenie. Reduktor w tym przypadku jest całkowicie zbędny.
Auto pali na strzał, jeździ, i to na skalę rajdów mistrzowskich. Nie ma tutaj ukrytych kosztów - wszystko działa jak należy.
Gwiazdki* :
2,3 Litrowy silnik SAAB'a*
- Silnik pracuje idealnie i z tego co udało nam się zaobserwować nie boi się wody, błota, trzęsień i wzniesień. Praktycznie wystarczyło by jeździć na pół gwizdka aby dotrzeć do celu.
Układ wydechowy ze wstawką*
- Oryginalny układ wydechowy kończący się 15-20cm od tylnego "zderzaka", przy wysokich obrotach auto oddaje z siebie ciekawy dźwięk porównywalny do aut sportowych za grube pieniądze.
Wyciągarka mechaniczna tył-na-przód STAR660*
- Wyciągarka ma już swoje lata, ale jest bardzo solidna. Prędzej koła oderwą się od zawieszenia niż ona zapiszczy. Poprowadzony jest też wygodny układ sterowania - dźwignia umieszczona jest w środku za skrzynią biegów.
Plastikowy zbiornik paliwa*
- 30Litrowy plastikowy zbiornik paliwa może wydawać się czymś śmiesznym ale szczerze mówiąc - auto nie pali tak dużo jak może się wydawać. Pełny zbiornik paliwa spokojnie starcza na całodniowy wypad w teren.
Powód: Auto sprzedaję z powodu braku czasu oraz kończących się chęci. Od czasu do czasu pojedzie się na "spacerek", dlatego też szkoda żeby stało.
Cena: 19700 zł, do negocjacji
Jeżeli jesteś zainteresowany i chcesz więcej zdjęć - napisz na maila.
[zasłonięte] @gmail.com
Tel .: 503-[zasłonięte] -324
Tel.: 504-[zasłonięte] -554
Tel.: 504-[zasłonięte] -814