Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SamuraiSJ / 200KM / Sprężyny / OKAZJA!

28-04-2014, 8:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 900 zł     
Użytkownik balbina215
numer aukcji: 4184951104
Miejscowość Okuniew
Wyświetleń: 374   
Koniec: 28-04-2014 08:53:36

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2011
Przebieg (km): 150000
Pojemność silnika (cm3): 2300
Moc silnika (KM): 220
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Poduszka powietrzna, Hak, Komputer pokładowy, 4WD
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

SAMURAI SJ - Greddy

Sportowy / Terenowy

---------------------------------------------------------------------

  • Rok produkcji: 1988r
  • Rok re-produkcji: 2011r
  • Przebieg: 150,000km
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Pojemność skokowa: 2300 cm3
  • Turbo-doładowanie
  • Moc: 200km
  • Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
  • Pojazd 2 osobowy
  • Waga ok. 1100kg.

Wyposażenie:

  • 2,3 Litrowy silnik SAAB'a*
  • Układ wydechowy ze wstawką*
  • Przedni oraz tylni most od Patrola K160
  • Wydajne wspomaganie kierownicy
  • Blokada tylnego mostu - LSD
  • Reduktor Suzuki z PTO
  • Skrzynia biegów od Opla Omegi
  • Solidne zawieszenie stworzone na systemie sprężyn/amortyzatorów
  • Wyprowadzony snorkel
  • Chłodnica przeniesiona na tył samochodu
  • Zewnętrzna klatka bezpieczeństwa
  • Wyciągarka mechaniczna tył-na-przód STAR660*
  • Koła 33" Kopia Simex Extreme Trekker
  • Plastikowy zbiornik paliwa*
  • "Hebel" ręczny - główny wyłącznik prądu
  • Auto zarejestrowane w Polsce.
  • Auto w ciągłej eksploatacji.
  • Auto godne uwagi.
  • Po przeglądzie.
  • Ważne OC

Opis pojazdu:

Stan auta jest bardzo dobry, podobnie ze stroną wizualną. Nie jest to typowa zmota obdarta do zera. Auto wizualnie wygląda dobrze, lecz nie zaszkodzi nuta własnego wkładu.
W środku siedzi się wygodnie, są oryginalne fotele, pełne boczki i deska - nie jest wyzerowane a dzięki wydajnemu wspomaganiu jeździ się nim lepiej jak nie jednym autem mocno-terenowym.
Silnik chodzi perfekcyjnie, żadnego stukania, pukania. Nie bierze płynu chłodniczego, ani nie pije oleju. Bardzo dobrze radzi sobie w terenie. Reduktor w tym przypadku jest całkowicie zbędny.
Auto pali na strzał, jeździ, i to na skalę rajdów mistrzowskich. Nie ma tutaj ukrytych kosztów - wszystko działa jak należy.
Gwiazdki*:
  • 2,3 Litrowy silnik SAAB'a*

- Silnik pracuje idealnie i z tego co udało nam się zaobserwować nie boi się wody, błota, trzęsień i wzniesień. Praktycznie wystarczyło by jeździć na pół gwizdka aby dotrzeć do celu.

  • Układ wydechowy ze wstawką*

- Oryginalny układ wydechowy kończący się 15-20cm od tylnego "zderzaka", przy wysokich obrotach auto oddaje z siebie ciekawy dźwięk porównywalny do aut sportowych za grube pieniądze.

  • Wyciągarka mechaniczna tył-na-przód STAR660*

- Wyciągarka ma już swoje lata, ale jest bardzo solidna. Prędzej koła oderwą się od zawieszenia niż ona zapiszczy. Poprowadzony jest też wygodny układ sterowania - dźwignia umieszczona jest w środku za skrzynią biegów.

  • Plastikowy zbiornik paliwa*

- 30Litrowy plastikowy zbiornik paliwa może wydawać się czymś śmiesznym ale szczerze mówiąc - auto nie pali tak dużo jak może się wydawać. Pełny zbiornik paliwa spokojnie starcza na całodniowy wypad w teren.

 

Powód: Auto sprzedaję z powodu braku czasu oraz kończących się chęci. Od czasu do czasu pojedzie się na "spacerek", dlatego też szkoda żeby stało.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena: 17900 zł, do negocjacji

Jeżeli jesteś zainteresowany i chcesz więcej zdjęć - napisz na maila.

[zasłonięte]@gmail.com


Tel.: 503-[zasłonięte]-324

Tel.: 504-[zasłonięte]-554

Tel.: 504-[zasłonięte]-814