Telefon zakupiłem w dniu 1.06.2014 w Samsung Brand Store w Warszawie w C.H. Arkadia. Do telefonu wykupiłem ubezpieczenie na okres 3 lat w wariancie platynowym. Powyższe fakty potwierdza zdjęcie faktury.
Telefon ma standardową gwarancję Samsung Polska na okres 24 miesięcy. W tym czasie trwa również ubezpieczenie. Ubezpieczenie obejmuje praktycznie wszystkie zdarzenia, poza kradzieżą (wyjątkiem jest kradzież z włamaniem lub rozbój). Po okresie 24 miesięcy ubezpieczyciel przejmuje ochronę na kolejnych 12 miesięcy od awarii oraz w tych 12 miesiącach działa również ubezpieczenie od innych zdarzeń objętych ochroną. Co daje łącznie 3 lata gwarancji wraz z ubezpieczeniem od daty zakupu telefonu.
Fragment Ogólnych Warunków Ubezpieczenia na temat Zakresu Ubezpieczenia, którymi objęty jest mój telefon:
a)
wariant PLATYNOWY:
i) uszkodzenia zewnętrznego;
ii) kradzieży z włamaniem;
iii) rozboju;
iv) awarii – z zastrzeżeniem, iż ochrona ubezpieczeniowa w tym zakresie rozpoczyna się od pierwszego dnia po wygaśnięciu dla danego sprzętu gwarancji udzielonej przez producenta oraz rękojmi sprzedawcy na podstawie Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej;
Telefon miał dokonaną jedną naprawę gwarancyjną w lipcu 2014 r. Naprawy dokonał autoryzowany serwis firmy Samsung. W telefonie nie działał czujnik zbliżeniowy wyłączający ekran podczas rozmowy telefonicznej oraz był problem z głośnikami. W telefonie została wymieniona płyta główna i jeszcze jakaś część. Po naprawie telefon działa bez zarzutu. Jest zdjęcie z protokołu naprawy. Naprawa została również odnotowana w karcie gwarancyjnej.
Sprzedaje wszystko to co daje producent w zestawie (słuchawki są nowiutkie, ani razu nie użyte).
Telefon jest w stanie idealnym – posiada małe wgniecenie w prawym górnym rogu, które jest widoczne podczas patrzenia na telefon z przodu. Patrząc na telefon z boku już tak nie widać tego wgniecenia. Mam nadzieję, że zdjęcia dobrze to pokażą. Może bardzo wnikliwy nabywca znajdzie jakieś mikro ryski, ale to już zostawiam indywidualnej ocenie. Mi nic nie przeszkadzało w tym telefonie, dlatego nie zgłaszałem go do firmy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie obejmuje również uszkodzenia zewnętrzne).
Jeżeli potencjalny nabywca chce przejąć po mnie prawa z ubezpieczenia, to musimy zawrzeć umowę kupna – sprzedaży (wymóg firmy ubezpieczeniowej zapisany w warunkach ubezpieczenia).
Telefon jest sprawny w 100%. Sprzedaję telefon, ponieważ posiadam już Note 4 :)
Telefon ma już zainstalowany oficjalny Android 5, czyli L.
Tylko odbiór osobisty na terenie Warszawy, ewentualnie południowo –wschodnie kierunki od Warszawy (Pruszków, Grodzisk Maz.)
Jeżeli ktoś ma pytania i/lub wątpliwości odnośnie telefonu i/lub ubezpieczenia, proszę dzwonić pod numer 605
[zasłonięte] 517 lub pisać na
Adres_email . Z przyjemnością odpowiem na wszelkie pytania. Więcej zdjęć i w lepszej jakości pod adresem
Dodatkowe_Zdjecia_Note3 .
Telefon jest naprawdę godny polecenia !!!
Nie odpisuję na smsy w stylu „Daję 1300 i biorę od ręki”.