Witamy serdecznie
Dziś w sprzedaży
Samsung Galaxy Tab 3 T3100mkaxeo
Nowy Samsung GALAXY Tab 3 (8,0”) jest smuklejszy od poprzednika, a jednocześnie charakteryzuje się lepszymi parametrami pracy! Panoramiczny ekran zapewni ci dostęp do rozrywki za pośrednictwem różnorodnych aplikacji bez względu na to, gdzie jesteś! Z kolei przycisk sprzętowy ułatwia korzystanie z urządzenia. Niezależnie od tego, czy realizujesz kilka zadań jednocześnie, oglądasz multimedia, czy testujesz nowe aplikacje, ten tablet przenosi przyjemność korzystania z tego typu urządzenia na wyższy poziom!
Procesor |
Samsung Exynos 4212 (2 rdzenie, 1.50 GHz, Cortex A9)
|
Układ graficzny |
Mali-400 MP4
|
Pamięć RAM |
1.5 GB DDR2
|
Pamięć wbudowana |
16 GB
|
Typ ekranu |
Pojemnościowy, 10-punktowy
|
Przekątna ekranu |
8"
|
Rozdzielczość |
1280 x 800
|
Łączność |
Wi-Fi 802.11 b/g/n Bluetooth Wbudowany moduł AGPS IR LED
|
Złącza |
Micro USB - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt. Czytnik kart pamięci - 1 szt.
|
Bateria |
Litowo-jonowa 4450 mAh
|
Zainstalowany system operacyjny |
Android 4.2 Jelly Bean
|
Dołączone oprogramowanie |
Google Play (Android Market)
|
Kamera |
1.3 Mpix - przód 5.0 Mpix - tył
|
Szerokość |
124 mm
|
Wysokość |
210 mm
|
Grubość |
7,4 mm
|
Waga |
315 g
|
Dodatkowe informacje |
Akcelerometr Czujnik światła Czujnik zbliżeniowy E-Kompas
|
Dołączone akcesoria |
Zasilacz Kabel micro USB -> USB |
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
Możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie w Rzeszowie
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
telefoniczny: 178[zasłonięte]434
e-mail: [zasłonięte]@expert-sklep.pl
gg: [zasłonięte]74259
w dniach pon-pt od 10 do 19 oraz w sob od 9 do 16