Witamy serdecznie
Dziś w sprzedaży
Samsung Galaxy Tab 3 10.1 16GB 3G
Nowy GALAXY Tab 3 (10.1”) wygląda elegancko za sprawą lżejszej i smuklejszej
obudowy, w której udało się umieścić zaskakująco duży
ekran o
przekątnej 10.1”. Dzięki temu urządzenie dobrze leży w dłoni, a ty możesz cieszyć się doskonałym obrazem.
Żywy obraz na panoramicznym ekranie WXGA 10.1” Rozdzielczość WXGA (1 280 x 800, 149 PPI) na ekranie 10.1” gwarantuje czysty i niewiarygodnie ostry obraz podczas oglądania zdjęć i filmów w wysokiej
rozdzielczości.
Dane techniczne
Producent |
|
Gwarancja |
- 2 lata w serwisie zewnętrznym
|
przekątna wyświetlacza |
|
technologia dotykowa |
|
typ wyświetlacza |
|
funkcjonalność multi-touch |
|
ilość wyświetlanych kolorów |
|
rozdzielczość |
|
model procesora |
- Intel Atom Z2560 (1.6 GHz, 1MB Cache)
|
częstotliwość taktowania |
|
ilość rdzeni |
|
pamięć RAM |
|
pamięć Flash |
|
obsługa kart pamięci |
|
maks. pojemność karty pamięci |
|
interfejsy komunikacyjne |
- Bluetooth 4.0
- wyjście TV (MHL)
- microUSB
- WiFi 802.11 a/b/g/n
|
interfejsy Audio-Video |
|
wbudowany mikrofon |
|
wbudowane głośniki |
|
wbudowany modem |
|
standard transmisji modemu |
|
wbudowany odbiornik GPS |
|
aparat fotograficzny z tyłu |
|
standard nagrywania filmów |
|
aparat fotograficzny z przodu |
|
typ akumulatora |
- litowo-polimerowy (LiPoly)
|
pojemność akumulatora |
|
maks. czas pracy na akumulatorze |
|
ładowanie przez USB |
|
inne cechy |
- żyroskop
- czujnik światła
- akcelerometr
- GPS + GLONASS
|
system operacyjny |
|
funkcje dodatkowe |
|
dominujący kolor obudowy |
|
szerokość |
|
wysokość |
|
grubość |
|
masa |
|
materiał obudowy |
|
akcesoria |
|
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
Możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie w Rzeszowie
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
telefoniczny: 178[zasłonięte]434
e-mail: [zasłonięte]@expert-sklep.pl
gg: [zasłonięte]74259
w dniach pon-pt od 10 do 19 oraz w sob od 9 do 16