1. Jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj .
2. Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy faktury VAT-marża
3. Wysyłka towaru następuje w ciągu 2 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W tytule przelewu prosimy podać swój nick oraz nazwę przedmiotu. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji.
4. Ceny za wysyłkę, podane na aukcjach są cenami brutto i zawsze dotyczą tylko 1 szt. W przypadku zakupu 2 lub więcej sztuk prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztów transportu.
5. Gdy jesteśmy stroną sprzedającą, komentarze wystawiamy jako drudzy,gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną kupującą, komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru.
*UWAGA! Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami,gdyż zawsze jest wyjście z sytuacji polubowne a może coś się stało o czym nie wiemy. Jesteśmy gotowi Ci pomóc.
Reklamacje i zwrot towaru:
1. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, dlatego też protokół uszkodzenia przesyłki jest dokumentem niezbędnym w procesie reklamacji usług kurierskich i wynikających z nich uszkodzeń mechanicznych przesyłki.
2. Podstawą reklamacji są podpisane przez kupującego faktury oraz oświadczenie reklamacyjne, które należy odesłać wraz z oryginalnym opakowaniem i wszystkimi elementami zakupionego zestawu na podany wyżej adres.
3. W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru do naszego lombardu wraz z opakowaniem, oświadczeniem reklamacyjnym towaru oraz podpisanymi fakturami na swój koszt. Reklamacje bez podpisanego oświadczenia reklamacyjnego przez klienta czy bez dowodu zakupu skutkują nieuwzględnieniem reklamacji.
4. Reklamacja również nie zostanie uwzględniona a towar odesłany na koszt kupującego, jeżeli uszkodzeniu ulegną plomby gwarancyjne.
5. O oświadczenie reklamacyjne poproś sprzedawcę drogą mailową.
6. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez sprzedawcę reklamacji (przesyłki z reklamowanym sprzętem) sprzedawca powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić kupującemu konkretnej odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienie lub nieuwzględnienia jego reklamacji.
7. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji.
8. W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.
9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, w szczególności w przypadku stwierdzenia nie istnienia wady lub niezgodności towaru z umową albo w przypadku uszkodzenia lub pogorszenia towaru z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym z przyczyn dotyczących klienta lub użytkownika, towar zostanie klientowi odesłany na jego koszt, zaś w wypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta będzie przez sprzedawcę przechowywany nie dłużej niż 30 dni po czym zostanie zniszczony.
10. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy INNEX nie będą odbierane.
11. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7,
w terminie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy.
12. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym . Oznacza to iż zwracany towar nie może nosić śladów używania oraz nie może być uszkodzony . Zwracany towar zabezpieczony fabrycznie nie może być zwrócony po usunięciu z niego w/w zabezpieczeń. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, ale niedozwolone jest używanie towaru. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt wraz podpisanymi fakturami oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
13. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłamy na adres mailowy klienta, jeżeli zgłosi on chęć zwrotu towaru w/w terminie
14. Lombard w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania, wyślemy klientowi korektę faktury i po jej otrzymaniu niezwłocznie zwrócimy klientowi pełną wartość zakupionego towaru na podane przez niego konto bankowe.
15. Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 5 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie zwracamy kosztów przesyłki.
16. Towary zakupione w drodze licytacji nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. Zgodnie z "Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów" [rozdz.2 - umowy zawierane na odległość, art.16.1, podpunkt 10] sprzedaż na aukcjach nie jest traktowana tak jak sprzedaż w sklepie internetowym czy w ogólności jak sprzedaż na odległość i do takiej formy sprzedaży (licytacja) nie stosuje się przepisów o umowach zawieranych na odległość.
17. Złożenie zamówienia w aukcjach internetowych alle jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
18. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM KTÓRY JEST UMIESZCZONY W ZAKŁADCE „STRONA O NAS”