|
I. Czas realizacji zamówienia: 1.Zamówione produkty wysyłamy od poniedziałku do piątku, najpóźniej następnego dnia roboczego po wpływie pieniędzy na konto Sprzedającego. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu szczególnie w okresie przedświątecznym. 2.Nie wysyłamy towaru za pobraniem klientom niezarejestrowanym lub posiadającym mniej niż 10 pozytywnych opinii. II. Transport: 1.Przesyłki dostarczamy przez Pocztę Polską S.A. lub kurierem DPD na adres w Polsce wskazany przez Kupującego w formularzu Allegro jako "adres do wysyłki". Nie bierzemy pod uwagę adresów wpisanych w przelewach. 2.Wysyłki poza granicę Polski są możliwe po wcześniejszej akceptacji podwyższonych kosztów przesyłki. 3.Odbiór osobisty możliwy (przy płatności gotówką) po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu pod adresem: K&A Spółka z o.o. Dom Handlowy "Piast" ul. Piastowska 8 43-200 Pszczyna III. Koszty transportu: są podane w zakładce aukcji "Dostawa i płatność": 1.Za wysyłkę wielu produktów pobieramy jedną opłatę; wyjątek stanowią 2 duże i więcej sztuk oraz 2 średnie i więcej sztuk walizek, każda z nich musi być wysłana oddzielną paczką.
IV. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy: 1.Przedmioty zakupione na aukcji możesz zwrócić. Poinformuj sprzedającego pisemnie (mailowo) o odstąpieniu od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, bez śladów użytkowania ze wszystkimi metkami na adres: K&A Spółka z o.o., ul. Piastowska 8, 43-200 Pszczyna, koniecznie wraz z paragonem lub fakturą oraz informacją komu i na jakie konto przelać pieniądze za zwracany towar. 2.Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. V. Reklamacje: 1.Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności listonosza/kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Listonosza/Kuriera. 2.Kupujący dostarcza towar do reklamacji (wraz z dowodem zakupu) opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu wraz z pisemnym uzasadnieniem przyczyn złożenia reklamacji na adres: K&A Spółka z o.o., ul. Piastowska 8, 43-200 Pszczyna. 3.Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Kupującego, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona W przypadku uznania reklamacji towar reklamowany zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, wolny od wad, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary. 4.Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych. VI. Informacje ogólne: 1.Produkty przez nas sprzedawane są zawsze na stanie w naszym magazynie. Mogą się jednak zdarzyć tymczasowe braki -np. jeżeli producent lub importer spóźni się z dostawą. W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, wysyłamy informację, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania. 2.Oferowane na aukcji produkty są nowe i pochodzą wyłącznie od legalnych dystrybutorów. 3.Do każdej transakcji dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
|
|